Worms napisał/a: |
oporny301, a gdzie byli brzuchaci ziąchole (emerytowani również) jak kolej siekano na spółki i spółeczki,hmm? |
Cytat: |
Przejechanie za semafor podający S1 powinno z urządzenia torowego bezwarunkowo poddać awaryjnemu hamowaniu cały pociąg. |
klimeu44 napisał/a: |
Może czas przestać piep... się z maszynistami i wziąć się za ich dyscyplinę. W Warszawie semafora nie widział, bo mu słońce świeciło, dzisiaj przejechał semafor wjazdowy, bo co? Może znowu wina PLK, że mu pociąg postawiła na stacji?
Towarzystwo jest ogólnie rozpuszczone, a jeszcze to piep... związków, jak to jest źle z infrastrukturą i zabezpieczeniem ruchu pociągów, tylko po to, żeby tylko jak najdalej od mechaników, których kompetencje i umiejętności są mierne. |
oporny301 napisał/a: |
to maszyniści uchwalili zgodnie z prawem miejsce pracy teren Rzeczypospolitej |
Worms napisał/a: |
Jaro, Jakby kolej była jedną firmą to by nie była w takim stanie jakim jest a podział na spółeczki ma duuuże znaczenie.Anglia to przerabiała. |
Rzeszowianin napisał/a: |
Tak sobie mysle po glebszym przemysleniu ze za szybko wieszamy psy na maszynistach i infrastrukturze . Nikt nie wspomnial o innej mozliwosci : awaria lokomotywy .. |
Cytat: |
tym, że państwa tam jest stosunkowo niewiele). |
Cytat: |
Tak na marginesie, to jeżeli znałbyś przepisy obecnie obowiązujące, to może bys wiedzial, że jeżeli semafor wjazdowy jest na stój, to maszynista ma obowiązek skontaktowania się z dyżurnym posterunku, do którego sie zbliża, .... ale jak śpi. |
mateusz123 napisał/a: | ||
To jakieś oficjalne przepisy czy po prostu zalecania które mają ułatwić jazdę- brak postoju pod wjazdem itd? |