Zależy nam na zachowaniu dotychczasowych standardów obsługi oraz właściwym traktowaniu naszych pasażerów. Podróżni wsiadający na stacjach i przystankach pozbawionych kas biletowych, zwłaszcza w miejscowościach położonych bezpośrednio za dużymi stacjami muszą długo oczekiwać na konduktora, co może obniżać ich komfort podróży, w porównaniu do podróżnych, którym już został sprzedany lub sprawdzony bilet i którzy uzyskali już odpowiedź na pytanie dotyczące taryfy lub rozkładu jazdy. Sprawdzenie ważności biletu trwa krócej od jego sprzedaży lub legalizacji, a zaoszczędzony w ten sposób czas można poświęcić obsłudze podróżnych.
Wprowadzenie opłat dodatkowych i zmienionej procedury zgłaszania ma na celu utrzymanie wysokich standardów obsługi w pociągach Kolei Dolnośląskich, możliwość indywidualnego podejścia do podróżnego oraz niesienia pomocy na pokładzie pojazdu.
|