Pociągi dalekobieżne - Nad morze z Kolejami Śląskimi Wielkopolanin - 30-07-2012, 22:21 Temat postu: Nad morze z Kolejami Śląskimi18.07.2012 - Nad morze z Kolejami Śląskimi
Koleje Śląskie wspierają dzieci chore na cukrzycę i organizują wakacyjny przejazd nad morze z Katowic do Kołobrzegu. Przejazd pociągu specjalnego "Amber" odbędzie się 29 lipca oraz 11 sierpnia. Ponadto przeznaczono dla pasażerów dodatkową pulę promocyjnych biletów w cenie 45 zł.
Pociągiem podróżować będą podopieczni gliwickiego Towarzystwa Pomocy Dzieciom i Młodzieży z Cukrzycą oraz podróżni, którzy zakupią specjalny bilet ze wskazaniem miejsca. Ilość biletów na ten pociąg jest ograniczona.
Okazjonalne połączenie kolejowe relacji Katowice-Kołobrzeg-Katowice zaplanowano na 29/30 lipca oraz 11/12 sierpnia br. Pociąg specjalny "Amber"relacji Katowice-Kołobrzeg w dniu 29 lipca odjedzie z Katowic o godzinie 4:08 (z Gliwic o 4:46). Przyjazd do Kołobrzegu planowany jest na godzinę 15:20. Pociąg powrotny z Kołobrzegu do Katowice dnia 29 lipca odjedzie o godzinie 16:42 i do Katowic dotrze o 02:33 (do Gliwic o 01:55). Kolejny przejazd z Katowic do Kołobrzegu odbędzie się 11 sierpnia. Pociąg wyruszy z Katowic o godzinie 21:12 (z Gliwic o 21:56) i na miejsce dotrze o 07:42 dnia następnego. W drogę powrotną, pociąg odjedzie z Kołobrzegu 12 sierpnia o 12:51 i przyjedzie do Katowic o 23:42 (Gliwice 23:02).
Pasażerowie, którzy chcą skorzystać z przejazdu, mogą zakupić bilet na dwa sposoby: za gotówkę oraz płacąc przelewem. Sprzedaż za gotówkę odbywać się będzie w kasie Kolei Śląskich w Katowicach na Placu Oddziałów Młodzieży Powstańczej. Wraz z biletem podróżny otrzyma wydruk z kasy fiskalnej w formie paragonu bądź faktury VAT. Na bilecie będzie znajdowała się informacja o numerze zarezerwowanego miejsca siedzącego w pociągu. Pasażerowie, którzy chcą zapłacić za bilet przelewem powinni skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 727 030 030. Po zgłoszeniu niezbędnych danych pasażer uzyska informacje niezbędne do wykonania przelewu. Po zakończeniu operacji bankowej potwierdzenie przelewu (w formie pliku jpg, tif, pdf itp.) należy przesłać na adres e-mail bok@kolejeslaskie.com. Po jego otrzymaniu, BOK wystawi bilet okazjonalny oraz paragon lub fakturę VAT, których skan zostanie przesłany podróżnemu na wskazany wcześniej adres e-mail. Skan należy wydrukować i wraz z dokumentem tożsamości pokazać w dniu podróży personelowi pokładowemu pociągu, aby otrzymać oryginał biletu.
Wszelkich informacji dotyczących przejazdu udziela Biuro Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 727 030 030, czynne w dni robocze w godzinach od 6:00 do 18:00 oraz w dni wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 14:00.