INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. lubuskie - Rozkład jazdy 2012/2013

Kuba MK - 22-08-2012, 22:13
Temat postu: Rozkład jazdy 2012/2013
Witam,
na podstawie informacji od użytkownika dyżurny poniżej przedstawiam orientacyjne godziny kursowania pociągów dla stacji Gorzów Wielkopolski obowiązujące od 09 grudnia 2012 roku:

05:44 TLK "Lubuszanin" Gorzów Wlkp. - Poznań Gł./Warszawa Wsch. codz.
05:58 Regio Krzyż - Kostrzyn codz.
06:13 Regio Kostrzyn - Poznań Gł. codz. (1-6 do Poznania, 7 do Krzyża)
07:01 Regio Krzyż - Kostrzyn So,Nd
07:22 Regio Krzyż - Kostrzyn Pn-Pt
07:22 Regio Kostrzyn - Krzyż codz.
07:37 TLK Berlin - Gdynia Gł. codz.
09:47 Regio Kostrzyn - Krzyż codz.
09:47 Regio Krzyż - Kostrzyn codz.
11:15 Regio Poznań Gł. - Kostrzyn codz. (1-6 z Poznania, 7 z Krzyża)
11:30 Regio Kostrzyn - Krzyż codz.
13:58 Regio Kostrzyn - Krzyż codz.
14:20 Regio Krzyż - Kostrzyn codz.
15:38 Regio Krzyż - Kostrzyn codz.
15:55 Regio Kostrzyn - Poznań Gł. codz.
17:14 Regio Kostrzyn - Krzyż codz.
17:14 Regio Krzyż - Kostrzyn codz.
18:23 interREGIO "Wilda" Poznań Gł. - Gorzów Wlkp. Pt,Nd
19:03 Regio Kostrzyn - Krzyż codz.
19:08 TLK Gdynia Gł. - Berlin codz.
19:35 interREGIO "Wilda" Gorzów Wlkp. - Poznań Gł. Pt,Nd
19:40 Regio Krzyż - Kostrzyn codz.
21:06 Regio Poznań Gł. - Kostrzyn codz.
21:46 Regio Kostrzyn - Krzyż codz.
23:40 TLK "Lubuszanin" Warszawa Wsch./Poznań Gł. - Gorzów Wlkp. codz.

Uwaga! W wykazie tym nie ma ujętych pociągów do/ze Zbąszynka, ponieważ te godziny opracowywałem na podstawie odjazdów z Krzyża, ale do Zbąszynka ma jeździć 5 par połączeń, 2 codziennie, 3 w dni robocze.

Piszcie w tym temacie wszelkie informacje co do nowego RJ w Lubuskiem.

[ Dodano: 23-08-2012, 00:32 ]
EDIT: mam też coś dla Zielonej Góry z innego wątku, odjazdy z Poznania w kierunku Zielonej Góry:
07:40 (Regio, codz) , 08:42 (TLK, chyba Zielonogórzanin, kursuje codziennie w nowym RJ), 13:36 (TLK Gdynia-Zielona Góra), 15:58 (Regio, piątki i niedziele), 16:40 (Regio, codz.) , 21:10/21:35 (TLK Lubuszanin, codz.).

Nie znam się za bardzo na pociągach w Zielonej Górze, ale osobówek do ZG zawsze z Poznania tak mało było? Widzę że wylatuje jeden TLK relacji ZG-Gdynia, a Zielonogórzanin pojedzie codziennie. Czyli nie za ciekawie.

Więcej informacji szukajcie w wątku o nowym RJ w woj. wielkopolskim.
xMICHCIOx - 23-08-2012, 15:23
Temat postu:
Owszem, Zielonogórzanin przechodzi na codziennego - to dobrze bo wypełni ranną i wieczorną lukę (tylko TLK) na E20. Wylatuje Bachus (z Czartoryskim?).

Jest tyle samo połączeń:

1. 7:49 (R Malta, codz.)
2. 8:59 (TLK Zielonogórzanin, (1) i (6))
3. 13:33 (TLK Mieszko, codz.)
4. 16:49 (R Rusałka, codz.)
5. 17:37 (TLK Bachus, codz.)
6. 19:24 (TLK Lubuszanin, codz.)
pagolik - 24-08-2012, 08:54
Temat postu:
Wylatuje Mieszko, bedzie w godzinach Mieszka jezdzil Bachus. W zwiazku z tym Hetman straci obieg z Bachusem i bedzie lacznik Zielona Gora-Wroclaw, a potem z Wroclawia dalej podczepione wagony beda pod inny sklad.

Zielonogorzanin bedzie jezdzil codziennie.

Lubuszanin bedzie wyjezdza z Poznania do Zielonej Gory o 21:35, wiec w Zielonej bedzie, po remoncie toru Czerwiensk-Zielona GOra, ktory ma sie skonczyc w grudniu, kolo 23:20 pewnie.

I ostatni regio z Zielonej do Poznania (cos po 19 bodaj) bedzie jezdzil tylko w piatki i niedziele, w pozostale dni bedzie dojezdzal tylko do Zbąszynka.
kysiek2 - 24-08-2012, 10:54
Temat postu:
A co z TLK Pirat lub inaczej nocnym sezonowym poc. znad morza na południe Polski??
pagolik - 24-08-2012, 13:03
Temat postu:
Znika z rozkladu 1-2 wrzesnia jak inne sklady sezonowe.

Wiecej bedzie wiadomo pewnie po czerwcowej zmianie rozkladu w 2013 roku.
krzychu12231 - 26-08-2012, 19:54
Temat postu:
Ogólnie rozkład nie za ciekawy, skoro Mieszko wylatuje to Bachus nie powinien jeździć w godzinach Mieszka, a w takich jak jeździł zanim Mieszko zaczął docierać do Zielonej Góry (czyli coś koło 10 z ZG i po 18 w ZG).

Wieczorna osobówka ZG - Poznań ma być niby skrócona do Zbąszynka (czego nie rozumiem, wszak dość dużo ludzi tym pociągiem do Poznania obecnie jeździ), oby sie w tej kwestii coś zmieniło ale sam w to wątpię, mam choć nadzieję że będzie on skomunikowany w Zbąszynku z osobowym KW do Poznania.
W piątki i niedziele widzę że ma za to jeździć jakiś IR na EZT w podobnych godzinach, pytanie czy dodatkowo czy zamiast Regio do Zbąszynka....
Anonymous - 27-08-2012, 10:05
Temat postu:
Mam rozumiec że od przyszłego rozkładu nie będzie bezpośredniego Regio Rzepin- Poznań przez Świebodzin?
Czy ktoś wie jak będą honorowane bilety, skoro trzeba będzie przesiadać się w Zbąszynku z Regio na KW???
Szykuje się tam niezła jatka, teraz na E-20 pociągów osobowych jak na lekarstwo, a potem co będzie? Zostaną praktycznie same EC (Warszawa Berlin Expres) z biletem za 80 zł z Poznania do Świebodzina(Rzepina) Crying or Very sad Koszmar ....
Ciekawi mnie też co z szynobusami Zbąszynek-Gorzów przez Międzyrzecz>?
Kuba MK - 27-08-2012, 14:43
Temat postu:
Tomek-Gliwice, szynobusy na Zbąszynek-Gorzów zostają tak jak dotychczas w ilości 5 par. 2 pary będą kursować codziennie, 3 pary od poniedziałku do piątku oprócz świąt.

Na Międzyrzecz-Rzepin 2 pary kursów niestety tylko w weekendy.
krzys22026 - 06-09-2012, 14:31
Temat postu:
Dziwi mnie tylko łącznik Lubuszanina, ponieważ względem nowego RJ jest wpisany przez Krzyż, a jak dowiedziałem się z bardzo dobrego źródła umowa na przejazd podpisana jest że pojedzie przez Zbąszynek...
kubanowy - 06-09-2012, 17:29
Temat postu:
akurat o tym, że jakiekolwiek pociągi spółki PKP IC z Gorzowa do Poznania (Warszawy) mają jeździć przez Zbąszynek, mówi się od kilku lat, ale potem się okazuje, że to kaczka dziennikarska. Podobnie będzie teraz.
krzys22026 - 06-09-2012, 19:08
Temat postu:
No dokładnie - kilka lat gadali o tym, no ale cóż trzeba poczekać aż będzie gotowy RJ
pagolik - 10-09-2012, 22:43
Temat postu:
Cytat:
Wieczorna osobówka ZG - Poznań ma być niby skrócona do Zbąszynka


to jest totalnie bez sensu. Nie wiem skad decyzja i nie wiem, dlaczego PRy likwiduja polaczenia, w ktorych frekwencja wynosi 80% co najmniej. Sledzilem ten sklad przez ostatnie kilka dni, weekend nie weekend, frekwencja w Babimoscie/Zbaszynku na poziomie 70% lekko, pojedynczce, czasem podwojne miejsca wolne, duzo osob stoi miedzy przedzialami. Wiekszosc ludzi oczywscie do Poznania jedzie.
Sunseed - 11-09-2012, 06:25
Temat postu:
To są specjalne zagrywki, ponieważ chodzi o dofinansowanie. Taniej im wychodzi robić kursy z przesiadkami Smile

Lecz wątpię aby w tym konkretnym połączeniu tak zrobili.
WidZ - 11-09-2012, 08:50
Temat postu:
PR-y musiały skrócić połączenie bo od nowego rozkładu na linie Poznań - Zbąszynek wchodzą Koleje Wielkopolskie i PR nie będzie już tam jeździć. Ale ze spokojem może KW zrobi jakieś bezpośrednie połączenie do Zielonej Góry
jajo31 - 11-09-2012, 09:37
Temat postu:
kubanowy napisał/a:
akurat o tym, że jakiekolwiek pociągi spółki PKP IC z Gorzowa do Poznania (Warszawy) mają jeździć przez Zbąszynek, mówi się od kilku lat, ale potem się okazuje, że to kaczka dziennikarska. Podobnie będzie teraz.
żaden tlk z gorzowa nie pojedzie na zbaszynek bo poprostu sie nie opłaca,za długi czas przejazdu byłby
kwiaciol - 11-09-2012, 10:22
Temat postu:
WidZ napisał/a:
PR-y musiały skrócić połączenie bo od nowego rozkładu na linie Poznań - Zbąszynek wchodzą Koleje Wielkopolskie i PR nie będzie już tam jeździć.


Nie musiały, jakoś Rusałka i Malta będą jeździły na tej trasie i będą obsługiwane przez PR, tak przynajmniej wynika z zamieszonego na forum projektu rozkładu jazdy na przyszły rok dla stacji Poznań Gł.
calsberg - 11-09-2012, 15:00
Temat postu:
jajo31 napisał/a:
kubanowy napisał/a:
akurat o tym, że jakiekolwiek pociągi spółki PKP IC z Gorzowa do Poznania (Warszawy) mają jeździć przez Zbąszynek, mówi się od kilku lat, ale potem się okazuje, że to kaczka dziennikarska. Podobnie będzie teraz.
żaden tlk z gorzowa nie pojedzie na zbaszynek bo poprostu sie nie opłaca,za długi czas przejazdu byłby


Raz czas przejazdu, a dwa tak czy siak część "Gorzowska" z częścią "Zielonogórską" były by łączone w Zbąszynku więc czasowo by nic by się nie zyskało. IC raczej nigdy nie wprowadzi bezpośredniego połączenia z Warszawą, bez łączenia wagonów - niestety dla Gorzowa, ale Zielona Góra generuje większy potok ludzi niż Gorzów, a już puszczanie pociągu przez Zbąszynek nie wchodzi w grę, bo nikt rozsądny nie będzie dublował połączeń - należy jak najlepiej dostosować do potrzeb ludzi obecną TLK-ę, a jeśli się nie uda to zostają już przesiadki bądź w Krzyżu bądź w Zbąszynku....
Sunseed - 17-10-2012, 21:53
Temat postu:
http://bip.lubuskie.pl/system/obj/13318_Ogloszenie-o-zamiarze-2014-2016.pdf

Może ktoś ma jakieś dodatkowe propozycje które wypadałoby dodać w ogłoszeniu? Jakieś korekty drobne?
konik23 - 18-10-2012, 07:44
Temat postu: RJ
Czyli nici z połączeń na trasie głogów - żagań?
kysiek2 - 18-10-2012, 09:20
Temat postu:
Nie tak do końca nici napisali, że w tym w szczególności co oznacza, że ten katalog nie jest zamknięty, tylko te biorą pod uwagę priorytetowo. Tak więc, gdyby jakimś cudem cudownym okazało się, że na odcinku Głogów - Żagań doszłoby do podniesienia szybkości w wyniku remontu i czas jazdy uległby skróceniu byłaby możliwość dopisania tej trasy do tego wykazu, to jest zamiar, nie zaś ogłoszenie właściwego przetargu.
konik23 - 18-10-2012, 14:50
Temat postu: re
zamiar to lubuskie ma reaktywować czerwieńsk - guben i od 2008 roku na zamiarach się kończy:( niestety tyle o tym gadania i póki co jeżdżą tylko towarowe. Szkoda że w przypadku odcinka głogów - żagań nawet jeszcze gadania nie zaczeli... Sad
kysiek2 - 18-10-2012, 21:02
Temat postu:
Wolę żeby było mniej gadania a więcej czynów Smile
dyżurny - 30-10-2012, 00:34
Temat postu:
Wg ostatniego wydruku dla Zielonej Góry do którego udało mi się dotrzeć, Głogów odzyska połączenie z Warszawą z jedną przesiadką w ZG. Regio przyjedzie o 6:07, natomiast Lubuszanin wystartuje 6:12. Niestety REGIO oterminowano na 1-6. Na powrocie nie jest tak kolorowo - Lubuszanin dopiero o 23:31 w Zielonej.

Planowane są również dwie pary REGIO Zielona - Frankfurt na szynobusie, skomunikowane w Rzepinie z pociągami PR do/z Zbąszynka.
sebastianzb - 30-10-2012, 22:09
Temat postu:
Zaj***sta informacja Sad
Lubuszanin po 6 z Zielonej Góry oznacza, że w Warszawie przy dobrym wietrze będzie po 11:00. A to wg mnie oznacza odpływ kolejnych pasażerów, którzy będą musieli dostać się rano do Warszawy. No chyba że wznowią łącznik do poc. "Szczecinianin", który przecież już kiedyś funkcjonował.
dyżurny - 30-10-2012, 23:01
Temat postu:
sebastianzb, Nie będzie łącznika. Lubuszanin to pierwszy pociąg w kierunku Poznania.
sebastianzb - 31-10-2012, 09:56
Temat postu:
Domyślałem się, że łącznika nie będzie, ale dzięki za informację.
Zastanawiające jest to, że rozkład jazdy z roku na rok jest coraz gorszy. Marginalizacja Zielonej Góry postępuje, ciekawi mnie, kiedy PKP IC zlikwiduje wszystkie połączenia z ZG, a PR-y jeszcze bardziej ograniczą już i tak "nieograniczalną" ofertę (bo co można jeszcze wyciąć z rozkładu, w którym do Poznania są 3 pociągi regio na dobę?).
Kuba MK - 01-11-2012, 18:19
Temat postu:
sebastianzb, narzekasz na ilość połączeń TLK w Zielonej Górze, tymczasem mieszkańcy Gorzowa Wlkp. mają tylko jeden pociąg TLK o 4 rano, a jak ktoś chce później to jest skazany na przesiadkę.
Co do ilości pociągów osobowych - tutaj pretensje do lubuskiego UM a nie do PR-ów. PR tylko realizują zleconą ilość połączeń przez UMWL. Sami z siebie to raczej osobówek, do których nie mają dopłaty nie uruchomią, już prędzej jakiś IR pojedzie. Jedyne pretensje, jakie można kierować do PR to upychanie ludzi w składy jak jakieś bydło/sardynki, o ile w ZG jeżdżą 3-członowe kible, to w Gorzowie mamy tylko te cholerne 2-członowe szynobusy, które dodatkowo wiecznie się psują.

dyżurny, a czy masz jakiś nowy RJ/ nowe wieści dla Gorzowa ?
sebastianzb - 01-11-2012, 19:02
Temat postu:
Kuba MK, czegoś tu nie rozumiem. Mam oceniać mierną siatkę połączeń kolejowych z Zielonej Góry przez pryzmat tego, że w Gorzowie macie jeszcze gorzej (a przynajmniej tak twierdzisz)?! Nie wiem, kto Ci czego na opowiadał, ale ZG do Warszawy także ma jeden pociąg po 4 rano, a później jest "skazana na przesiadki", do Krakowa też jeden i do Gdyni 2 pociągi. Nie rozumiem więc, dlaczego podpierasz się przykladem ZG, która miałaby mieć wielokrotnie więcej połączeń, a Gorzów jest taki pokrzywdzony. Tymczasem z Gorzowa macie co godzinę pociągi do Krzyża i Kostrzyna, gdzie możecie się dostać i do Warszawy, i do Wrocławia/Krakowa. Z Kostrzyna są połączenia z Berlinem.

A co do PR-ów, to doskonale wiem, jaka jest struktura finansowania i kto za to odpowiada, o czym pisałem na tym lub innym forum.
Kuba MK - 01-11-2012, 20:22
Temat postu:
sebastianzb, twoje atakujące podejście do Gorzowa mnie przeraża.
Od grudnia Zielonogórzanin będzie jeździł codziennie, tak więc ZG będzie miała dwa codzienne połączenia z Warszawą. Fakt, wylatuje z ZG jeden pociąg do Gdyni, ale za to właśnie Zielonogórzanin będzie jeździł codziennie. Oprócz tego jeszcze jeden do Gdyni i Hetman do Zamościa, a jakby jeszcze mało to sezonowiec B.Biała - Świnoujście/Kołobrzeg. To jest twoim zdaniem mało ?
Nie wiem na jakim etapie rozkładowym się zatrzymałeś, ale pociągi osobowe do Krzyża i Kostrzyna jeżdżą średnio co DWIE godziny, a nie tak jak pisałeś co godzinę. Jest od tego jeden wyjątek - luka 3 i 2,5 godzinna w okolicach godziny 11 i luka 1,1,5- godzinna w okolicach godziny 17. A tak wszystko co dwie godziny. To jest twoim zdaniem dużo? 9 par na dobę ? Dla porównania - na linii Kostrzyn-Berlin, gdzie po drodze nie ma żadnego większego miasta, pociągi NEB jeżdżą co godzinę w obu kierunkach.
sebastianzb - 01-11-2012, 22:33
Temat postu:
Kuba MK, mnie zaś przeraża fakt, że jakakolwiek próba merytorycznej polemiki dot. połączeń z Gorzowa jest odbierana przez Ciebie jako bezpośredni atak na miasto lub Twoją osobę. Jeszcze nigdy ani na tym ani na innym forum nie wypowiadałem się w sposób, który da się zinterpretować jako antygorzowski, więc przypuszczam, że czytasz selektywnie bądź przypisujesz mi słowa, które nie zostały przeze mnie napisane, to po pierwsze.
Czy Ty naprawdę uważasz, że 4 pary pociągów TLK na dobę to dużo? Bo ja tak nie uważam, zwłaszcza, że jest to przeważnie po jednym połączeniu w danym kierunku, czyli w każdym innym przedziale czasowym trzeba się przesiadać, co, jak wykazywałeś, utrudnia życie podróżnym z Gorzowa.

Na koniec, trudno mi nie zgodzić się z faktem, że Gorzów ma zbyt mało połączeń (Regio i dalekobieżnych), ale wykazywanie mi, że Gorzów jest pokrzywdzony, a ZG ma niewyobrażalną liczbę połączeń i mam się cieszyć tym, co jest, jest niemerytorycznym nadużyciem. Równie dobrze mogę wykazywać, że Gorzów i tak ma bezpośrednie połączenie z Warszawą, a Grudziądz czy Jastrzębie-Zdrój nie, więc są jeszcze miejsca bardziej pokrzywdzone. Proponuję walczyć o połączenia, a nie szczypać się, kto ma gorzej.
Sunseed - 01-11-2012, 22:40
Temat postu:
sebastianzb napisał/a:
Kuba MKwięc są jeszcze miejsca bardziej pokrzywdzone. Proponuję walczyć o połączenia, a nie szczypać się, kto ma gorzej.



Bardziej pokrzywdzony Żagań się zgłasza! Very Happy

Co do Walki, to czekam na sensowne propozycje połączeń wewnątrzwojewódzkich Smile
sebastianzb - 01-11-2012, 22:59
Temat postu:
Chyba każdy z nas chciałby, aby w Lubuskiem była sensowna siatka połączeń regionalnych. Ale jak się czyta liczbę zamawianych pociągów przez UM, to się może zrobić tylko słabo. Za to pieniądze na Babimost znajdują się zawsze i to w niemal nieograniczonym zakresie, podczas gdy zamawianie np. 3 par ZG-Poznań czy 4 par ZG-Żagań nie wywołuje wstydu wśród urzędników p. Polak. Mam nadzieję, że ta kadencja będzie ostatnią dla tej pani na stanowisku marszałka.
konik23 - 02-11-2012, 09:23
Temat postu:
Sensowne połączenia w lubuskim to np.: Żary - Poznań przez Żagań, Głogów i Leszno. UE wytyka Polsce, że nie wykorzystuje pieniędzy na kolej a linia Żagań - Leszno w katastrofalnym stanie!!
Sunseed - 02-11-2012, 09:57
Temat postu:
Co do Połączenia na Poznań, to jeszcze lepiej byłoby go puścić krótszą trasą, na Nową Sól i Wolsztyn.
Nie wiem czy jest szansa liczyć na dużą poprawę na odcinku Żagań - Głogów, wiem że na dolnośląskim odcinku Głogów - Leszno przynajmniej coś planują.
konik23 - 02-11-2012, 11:06
Temat postu: re
Żagań - głogów to odcinek o znaczeniu państwowym, przynajmniej na papierze:) pomysł Żary - Poznań przez NS i Wolsztyn jest lepszy ale tam tory już zarastają krzakami i nie wiem czy na niektórych odcinkach jeszcze leżą;(
Olo123 - 02-11-2012, 23:44
Temat postu:
Kiedyś doczekamy się połączenia 2 Lubuskich Stolic ?
Sunseed - 03-11-2012, 14:24
Temat postu:
Rozmyślałem nad Żagań - Gorzów jak kiedyś, ale nie wiem czy miałoby to ekonomiczne uzasadnienie jeżeli chodzi o frekwencję.
dyżurny - 03-11-2012, 22:25
Temat postu:
W zasadzie i tak całkowita wymiana podróżnych nastąpiła by w Zielonej Górze. Ale miałoby to sens wg mnie. I wydaje mi się że nawet większy niż ta szybka kolej Nowa Sól - Sulechów. Swoją drogą zamiast do Sulechowa można pociągnąć dalej aż do Zbąszynka - duży węzeł, większe okno na świat dla regionu. Albo już kompletna abstrakcja - SKR w dwóch relacjach tj. Nowa Sól - Rzepin, oraz Żagań - Gorzów Wink
Sunseed - 03-11-2012, 22:31
Temat postu:
dyżurny napisał/a:
W zasadzie i tak całkowita wymiana podróżnych nastąpiła by w Zielonej Górze. Ale miałoby to sens wg mnie. I wydaje mi się że nawet większy niż ta szybka kolej Nowa Sól - Sulechów. Swoją drogą zamiast do Sulechowa można pociągnąć dalej aż do Zbąszynka - duży węzeł, większe okno na świat dla regionu. Albo już kompletna abstrakcja - SKR w dwóch relacjach tj. Nowa Sól - Rzepin, oraz Żagań - Gorzów Wink



Dzięki Dyżurny, ale do Gorzowa z Zielonej przez co?
konik23 - 04-11-2012, 13:11
Temat postu: re
Relacja Żary - Głogów (Leszno) lub Żary - Nowa Sól (Wolsztyn) a najlepiej wydłużyć obie relacje do Poznania. Technicznie łatwiej przez głogów, ale wtedy muszą dogadać się 3 województwa. Takie połączenia pozwolą skomunikować południe województwa z Poznaniem. Żary, Żagań , Nowa Sól łącznie ponad 100 tys mieszkańców nie licząc Kożuchowa i innych mniejszych miejscowości.
Piter1303 - 04-11-2012, 14:49
Temat postu:
Sunseed napisał/a:



Dzięki Dyżurny, ale do Gorzowa z Zielonej przez co?

Najprędzej przez Miedzyrzecz , Zbąszynek i Sulechów Rolling Eyes
dyżurny - 04-11-2012, 17:44
Temat postu:
Piter1303, już rozwinął ten pomysł Wink
Ale jest też jeszcze jedno rozwiązanie. Nowa Sól - Zbąszynek via Zielona, Sulechów, oraz Żagań - Gorzów via Zielona, Rzepin, Międzyrzecz Wink
Olo123 - 04-11-2012, 19:06
Temat postu:
Po zakończeniu robót w Czerwieńsku myśle że Połączenie Gorzów-ZG ma jakiś sens tylko w gre wchodzi Szynobus.. Patząc na zainteresowanie jest duże. Autobusy praktycznie non stop pełne. Ale co będzie to będzie.
krzychu12231 - 10-11-2012, 10:58
Temat postu:
Niestety olbrzymia dziura między 17 a 21:30 z Poznania do Zielonej Góry staje się faktem. Do tego dochodzi jeszcze 1 problem, a mianowicie po 15 Rusałka będzie jedynym pociągiem do 21:30 więc spodziewam się że nabita będzie codziennie do granic możliwości. Mam cichą nadzieję że od czerwca jak otwarta zostanie łącznica w Czerwieńsku i nie będzie trzeba zmieniać czoła PR zdecydują się puścić Rusałkę na wagonach zamiast na EZT (do tej pory na linii Zbąszynek - Poznań a od grudnia na Poznań - Toruń i Poznań - Wrocław jakoś się da więc czemu tu miałoby się nie dać?).
enstone - 03-12-2012, 18:12
Temat postu:
A co z tym połączeniem TLK Berlin-Gdynia ostbahnem, w rozkładzie nie został ujęty. Będzie kursować...???
kubanowy - 03-12-2012, 21:16
Temat postu:
Nie, nie będzie. Jeśli PKP Intercity obiecuje, że na 100% uruchomi jakiś pociąg, to wiadomo z góry, że tego pociągu nie będzie.
dyżurny - 28-12-2012, 19:08
Temat postu:
Jak tam sprawa z pociągami Rzepin - Międzyrzecz? KKA czy jednak szynobus? Bo nie chce mi się jechać tylko po to, żeby się przejechać autobusem ten odcinek.
Olo123 - 29-12-2012, 21:21
Temat postu:
Jeździ SA105 jedziesz coś ponagrywać czy tylko przejechać ? Chętnie się wybiore coś ponagrywać;D
dyżurny - 30-12-2012, 08:19
Temat postu:
Olo123, planuje się przejechać w celu zaliczenia odcinka Wink Bo na chwilę obecną to jedyna czynna w ruchu pasażerskim linia w Lubuskiem której nie mam zaliczonej Smile
jajo31 - 12-08-2013, 12:38
Temat postu:
szynobusy na trasie gorzów-zielona może trochę pojeżdżą no ale tylko do czasu zakończenia budowy s3 bo później pks uruchomi expressowe połaczenie s3 gorzów-zielona i szynobusy padną,przykład uruchomienia s3 z Gorzowa do szczecina pks-em bez przystanku-połączenia zyskały taka popularność że dotychczasowe kursy z Gorzowa do szczecina przez myslibórz sa powoli likwidowane i za jakiś czas nie będzie już ich wcale no bo kto pojedzie do szczecina przez myslibórz 2 h za 32zł skoro s3 podróż trwa 1,5 h a bilet kosztuje 25zł,to samo będzie z trasą gorzów-zielona bo autobus też pojedzie około 1,5h a pociąg około 2,5 - no to kto będzie chciał jeździć szynobusami?
Anonymous - 12-08-2013, 17:51
Temat postu:
Cytat:
że dotychczasowe kursy z Gorzowa do szczecina przez myslibórz sa powoli likwidowane

Co ty nie powiesz, przecież ta trasa jest nieprzejezdna ;-)
Anonymous - 12-08-2013, 17:57
Temat postu:
Nieprzejezdna? Dla PKSów?
danio - 12-08-2013, 18:06
Temat postu:
@jajo31
Zapominasz o ludziach którzy z Myśliborza jeżdżą do Szczecina / Gorzowa Wielkopolskiego.
Zresztą tam bodajże KRAJAN jeździ.
Anonymous - 12-08-2013, 18:43
Temat postu:
Cytat:
Nieprzejezdna? Dla PKSów?

Dla kolei. Podmyty nasyp pod Chróścikiem, rozryty przejazd w Gorzowie, brak toru od Lipian do Myśliborza.
Anonymous - 12-08-2013, 18:49
Temat postu:
Ale przeczytałeś uważnie post poprzedzający Twój wpis? Mowa była o przejeździe PKSem

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group