| Cytat: |
| Wnioski nasuwają się chyba same... |
| Cytat: |
| znacznie mniej wydajnie pracuje układ hydrauliczny |
| Cytat: |
| SM42 nie ciąga na Hel wagonów używanych w pociągach EIC. |
| Cytat: |
| Dlaczego nikt nie reaguje na kretyńskie napisy na książkach pokładowych aby w ramach dbania o swoje zdrowie wyłączać przetwornice? |
| Cytat: |
| Czy jest to zgodne z linią zzm aby chowając się za ochronę związkową namawiać pracowników do łamania przepisów i prawa? |
| Cytat: |
| Czy ochrona związkowa obejmuje też ochronę głupoty i braku wyobraźni? Stać na to władzę czy nadal będzie tolerowała "szkodnictwo" tego związkowca? |
| l'osservatore napisał/a: |
| Nie zdziwiłbym się, gdyby po spaleniu przez delikwenta uzwojeń stojana wszystkich silników trakcyjnych, to tego przepaleniu oporów rozruchowych i zajechaniu sprężarek ktoś z tych ludzi powiedział winowajcy - dobrze zrobiłeś, jesteś wielki. |
| Cytat: |
| Zamiast przybijać piątki zastanów się jakie były szkody. Bo nigdzie nie wyczytałem na forum o takich rzeczach.
|
| Cytat: |
| Pomijam już fakt, że przy jednej przetwornicy (a co za tym idzie - jednej sprężarce) znacznie mniej wydajnie pracuje układ hydrauliczny (a więc m.in. hamulcowy). Na manewrach to jest do przeżycia, ale przy jeździe pociągowej z dużymi prędkościami, do tego z wagonami potrzebującymi dużo powietrza to ryzyko poważnej katastrofy. |
| jubikej napisał/a: |
| ...i i to nawet w wakacje. |
| Taurus napisał/a: |
|
Lokomotywy bez modernizacji mają problemy z zachowaniem parametrów dopuszczalnego poziomu hałasu ... |
| siwiutki91 napisał/a: |
| ktoś mi kiedyś wspomniał o normach na lokomotywie, wynosi ponoć 84dB a w lokomotywie osiąga ona 82-83dB. Więc na pograniczu. A jak się daje sygnał baczność to poziom hałasu wzrasta czyli przekracza dopuszczalne normy, no ale o tym się nie mówi. |