Kod: |
Info od dyżurnego ruchu,który dostał wydruk z PLKi |
Cytat: |
Fajnie, że dodali sobotnie kursowanie Kraków-Bielsko, tylko po co to... |
Castaway napisał/a: |
Są jakieś przecieki odnośnie Kryniczanki? |
Rover napisał/a: |
ROZKŁAD KTÓRYM SIĘ TU WSZYSCY ZAJMUJEMY JEST NIEAKTUALNY, BO NAŁOŻONYCH JEST DO NIEGO DUŻO NOWYCH POPRAWEK. NOWY, PRAWIDŁOWY ROZKŁAD ZOBACZYCIE WKRÓTCE |
Castaway napisał/a: |
Są jakieś przecieki odnośnie Kryniczanki? |
Rover napisał/a: |
Witam yosujiro jeśli podajesz nie sprawdzoną wiadomość to podaj źródło,z Wadowic do Oświęcimia nigdy pociągi nie jeździły wszystko zobaczymy za kilka dni. Najważniejsza jest decyzja Urzędu Marszałkowskiego rozkład o niczym nie świadczy.Nadeszła pora na przemyślane decyzje na wydawanie pieniędzy podatników. |
Cytat: |
interREGIO z Krakowa Głównego |
jackii napisał/a: |
Tomasz, uprawiasz czystej wody demagogię. Linia przez Spytkowice idzie do likwidacji przez KŚ? WTF? Co ma piernik do wiatraka? Pomijam nieprawdziwe argumenty. |
Castaway napisał/a: |
Jest gdzieś w internecie zarys rozkładu PR na Kryniczance? |
Pułtuś napisał/a: |
4:16 z Krakowa? |
Pułtuś napisał/a: |
Ostatnio jadac opozniona Jaworzyna, w Krynicy zmiana czoła zajęła mechanikowi 3 minuty. I to bez zadnego pospiechu Dziekujmy wiec PLK ! |
Cytat: |
Ja jestem za likwidacją PR-ów w Krakowie jeśli linie kolejowe zostaną uratowane a dobrzy konduktorzy z PR-ów znajdą pracę w Kolejach Małopolskich. |
Castaway napisał/a: |
Kto wybierze wlekący sie 6h kibel Kraków - Krynica, kiedy Szwagropol jedzie niecałe 3h? Przykłady można mnożyć, a otwarcie autostrady do Tarnowa to będzie gwóźdź do trumny kolei w Małopolsce... |
hurricane napisał/a: |
Ślimacząca się modernizacja E30 może doprowadzić do zarżnięcia resztek kolei regionalnej w Małopolsce. Za kilkanaście dni autostrada A4 będzie przejezdna do Tarnowa, widząc widmo jeszcze 2-3 lat modernizacji równoległej linii kolejowej nie zdziwię się jak zaraz po otwarciu A4 w Tarnowie pojawią się jakieś Szwagropole, Unibusy itd... |
Cytat: |
Oczywiście PR-ów już nie będzie w wersji krakowskiej-regionalnej, co najwyżej będą IR ale to raczej mało prawdopodobne, bowiem PR-y będą się wynosić też z innych województw. |
Pułtuś napisał/a: |
Jesli rentownosc pociagow Krakow-Spytkowice-Oswiecim wynoszą 9%, to ostatecznie upadł mit o tym, że szynobusy sprawdzaja sie na liniach gdzie jest maly ruch. |
sheva17 napisał/a: |
[
Nie opowiadaj bzdur. Na własną kolej stać tylko największe województwa. W Małopolsce zapewne powstanie kolej aglomeracyjna, ale ta bez obaw ma jeździć tylko po głównych szlakach. Inne linie np. z Tarnowa do Krynicy z powodzeniem może obsłużyć np. sąsiedni Podkarpacki Zakład Przewozów Regionalnych.. |
Cytat: |
Z resztą marszałek się już właściwie wypowiedział i Małopolska w perspektywie kilku lat będzie miała własną kolejkę, w postaci pewnie najpierw SKA z czasem obsługującej pewnie już większość województwa... Poza tym marszałek nie będzie dzielił dotacji na dwie spółeczki swoją i tonące PRy, zgadnij, którą wybierze... |
sheva17 napisał/a: |
PR-y mimo wad gwarantują w miarę spójny rozkład między regionami, marszałkowi nie chodzi o pasażera, ale o stołki dla swoich. |
sheva17 napisał/a: |
A pomysł z Podkarpackim ZPR nie jest głupi, Marszałek np. obsługą kryniczanki nie jest zainteresowany. |
sheva17 napisał/a: |
Będzie woził ludzi głównie z Krakowa do Tarnowa i pokaże jaka piękna może być kolej. |
sheva17 napisał/a: |
A co do artykułu...Bronienie linii ze Stróż do Biecza zakrawa na kpinę i kompromituje autora takich tez. |
Cytat: |
ta śmieszna SKA pozostanie na papierze. |
Cytat: |
Pułtuś, nie chciałbym być złym prorokiem, ale zobaczymy co powiesz jak zobaczysz rozkład SKA albo innej krakowskiej kolejki na D29-96. |
Cytat: |
gdyby UMWM poważnie traktował kolej pasażerską, już dawno PR zostałby zreformowany i firma chodziłaby jak tralala |
Cytat: |
a kto pracuje w KMach? Menadżerowie jak należy czy znajomi polityków? Ile ta firma ma potknięć to możesz przeczytać u K. Trammera |
Pułtuś napisał/a: | ||
Gorzej jak teraz już być nie może, teraz leci 60 polaczen a w styczniu kolejna "optymalizacja". |
Cytat: |
widząc pozytywne zmiany na Slasku. |
Cytat: |
PR Krakow musi umrzec, bo kolej musi życ. |
Cytat: |
Jednym ze sposobów uzdrowienia małopolskiej kolei są nowe wybory gdzie być może uda się wybrać władze bardziej prokolejowe niż obecne czyli nowy marszałek i vice marszałek... |