Cytat: |
I to ma być rzekomo niezależny operator......PKP PLK..... Czy UTK wreszcie weźmie się do roboty? |
Modliszka napisał/a: |
PKP IC, niegdyś obiekt kultu wśród mikoli (pamiętacie IC Forum?). |
Cytat: |
Błędem było wrzucenie pociągów na CMK co wywołało gniew IC bo stworzyli im konkurencję na najlepszym odcinku. |
Cytat: |
IR/RE też padają bo ciężko im przetrwać jako samodzielne produkty. |
Cytat: |
Kolejowa Polska to nie tylko ciąg Warszawa - CMK - Kraków/Katowice. Są inne linie kolejowe, nie mniej frekwencyjne, a olane lub zdominowane przez PKP IC, gdzie jest pole do popisu dla PR. Nie trzeba być kolejowym ekspertem, aby w ciągu godziny ułożyć atrakcyjną siatkę połączeń IR/RE, która będzie generowała duże przychody. |
Cytat: |
Jeżeli naprawdę PR'y przepędzone zostaną z CMK to... przyroda na szczęście nie znosi próżni. |
Cytat: |
PR są chyba najgorszym klientem PLK obok KŚ które zmalowały grudniowy chaos. |
Cytat: |
Naprawdę wierzysz w bezstronność UTK? Tutaj nawet sąd wydałby poprawny wyrok, poprawny czyli zgodny z oczekiwaniami strony rządowej (a rząd chce się iR z CMK pozbyć). Z tego samego powodu Urzad Ochrony Konkurencji i Konsumentów też nic dobrego dla sprawy nie zrobi. Urzad ten jak kazdy inny realizuje odgórną politykę rządowa, patrz wyzej. |
Cytat: |
IR znikna z CMK. Zniknie powód dla ktorego uruchamiano TLK po CMK. Powroci monopol ekspresow a od 2014 Pendolino za 200 zl. A ty normalny czlowieku telep się 6 godzin przez Radom.... Rece opadają, nienawidze tego państwa. |
Cytat: |
hehe to towarówki też muszą wycofać z CMK, a sporo ich tam jeździ, często wolniej niż 100 km/h?? |
Cytat: |
Jasne, że oferta na CMK powinna być dostępna cenowo dla każdego, czyli droższe i tańsze połączenia, ale są miasta, jak np. Częstochowa, skąd w ogóle ciężko się wydostać do Warszawy i tutaj brak IR naprawde dziwi. |
sheva17 napisał/a: |
Kiedyś jeden IR z Warszawy do Krakowa jeździł przez Częstochowę, może to dobry kierunek? |