Bilety, oferty, promocje - Jaki mam numer wagonu irlandczyk007 - 10-06-2013, 21:25 Temat postu: Jaki mam numer wagonu
witam zakupilem bilet na chopina przez neta i nie wiem jaki mam numer wagonu.
Pisze tylko że
Przydzielone miejsca: w klasie 2
Wagon z przedziałami
( numer/opis )
025 / Okno
Chcialbym dokupic 2 bilet kolo pierwszego i jestem w tgzw dupie.dziekuje za pomoc
ps.chyba w tym pociagu jest więcej niż 1 wagon z przedziałami? buuuuum - 11-06-2013, 16:31 Temat postu:
Najlepiej zrób skan biletu i wrzuć, bo jakoś nie bardzo wiadomo o co chodzi? irlandczyk007 - 12-06-2013, 09:04 Temat postu:
Chodzi o to że na bilecie nie ma numeru wagonu.zerknij sam
http://sendfile.pl/9442/bilet.jpgSebcio - 12-06-2013, 10:21 Temat postu:
Pewnie to jakiś błąd systemu. Niestety zakup biletu online ma swoje wady. irlandczyk007 - 12-06-2013, 17:12 Temat postu:
Wady to ma cała polska kolej.paranoja dak04 - 13-06-2013, 16:12 Temat postu:
Komentarze fajne, ale czy ktoś przeczytał: "Rezerwacja anulowana przez użytkownika (przed dokonaniem zapłaty)??? Nie ma biletu, nie ma wagonu... buuuuum - 13-06-2013, 19:32 Temat postu:
No i właśnie w takim razie trzeba mieć pretensję tylko do siebie irlandczyk007 - 13-06-2013, 20:32 Temat postu:
Rezerwacje anulowałem bo niedostałem numeru wagonu.No jak tutaj za cos płacić skoro nie ma pewnej imformacji.Panowie obudzcie sie Dave - 14-06-2013, 11:20 Temat postu:
Nic nie zakupiłeś, gdyż jak byk pisze, że "rezerwacja anulowana przez użytkownika PRZED DOKONANIEM ZAPŁATY"! Zatem żadnego biletu jeszcze nie kupiłeś. Poza tym, prośba była o skan BILETU a nie potwierdzenia anulowania. A po ZAKUPIE (czytaj: wybraniu pociągu, rezerwacji miejsca i ZAPŁACIE za ten bilet), takie coś, jak podałeś wyżej NA PEWNO nie mogło się pojawić. Albo masz prosto napisane na bilecie relację, numer pociągu, rodzaj biletu, datę i godzinę wyjazdu oraz poniżej ilość miejsc, w wagonie nr i miejsce nr (oraz usytuowanie: okno, korytarz lub środek), albo (dopiero od niedawna ta opcja jest) nie ma takich informacji, tylko jest adnotacja (taka sama, jak na zwykłych biletach z kasy): "brak gwarancji miejsca siedzącego", co oznacza, że teoretycznie miejsc w danym pociągu już nie ma, ale bilet w systemie e-IC można dalej kupić (co jeszcze niedawno nie było możliwe).