Skargi i wnioski - [K¦] Pasażer jest traktowany jak worek ziemniaków Victoria - 18-06-2013, 12:54 Temat postu: [K¦] Pasażer jest traktowany jak worek ziemniakówPasażer w Kolejach ¦l±skich jest traktowany jak worek ziemniaków
Je¶li kto¶ się łudził, że pasażer co¶ jeszcze dla Kolei ¦l±skich znaczy, to pora zej¶ć na ziemię. Wprowadzaj±c radykalne cięcia, nikt nawet nie sprawdził, czy ludzie zmieszcz± się w poci±gach. No, chyba że to pasażerska selekcja naturalna.
Problem z odpowiedni± liczb± sprawnych poci±gów to jedna z przyczyn grudniowego chaosu, jakim zakończył się debiut Kolei ¦l±skich na wszystkich trasach w regionie.
Podobnym skandalem zakończyło się wprowadzanie "programu naprawczego", czyli czerwcowe obcięcie prawie 40 proc. poł±czeń. Tym razem diabeł znów tkwi w poci±gach, a dokładniej w tym, że zliczaj±c zaoszczędzone kilometry, kolejarze i władze województwa zapomnieli o najważniejszym. O tym, że poci±gi s± od tego, żeby wozić ludzi.
Cały tekst: http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739,14122570,Pasazer_w_Kolejach_Slaskich_jest_traktowany_jak_worek.htmlpawcio1978 - 18-06-2013, 15:58 Temat postu:
Dopiero teraz gryzipiorka to widza? Ogolnie PKP to burdel i syf. Jechalem w sierpniu 2000 z Stargardu Szcz.do Katowic to nawet do WC nie mozna bylo przejsc. Juz nie mowiac o przejsciach miedzy wagonami czy WARSie. voyager1231 - 18-06-2013, 17:11 Temat postu:
A mogę wiedzieć co ma PKP do K¦? pawcio1978 - 18-06-2013, 21:57 Temat postu:
Ten sam sposob obslugi i traktowania pasazerow. Pirat - 18-06-2013, 22:00 Temat postu:
voyager1231 napisał/a:
A mogę wiedzieć co ma PKP do K¦?
Gros kadry kierowniczej K¦ to beton PKP z upadłego ¦ZPR. andrej - 19-06-2013, 05:13 Temat postu:
Pirat je¶li tak jest to winę za to ponosz± władze ¦l±ska , które to rzekomo tworzyły K¦ aby pozbyć się betonu , a pozbyto się zwykłych szarych pracowników , jak teraz czytam że zwi±zkowcy z solidarno¶ci chc± ratować swoje posadki , ł±cz±c kolej K¦ z s±siednimi województwami , to aż ¶miech mnie bierze. Ci sami ludzie co nie kiwnęli palcem za byłymi pracownikami , a jedynie zajęci byli przeskokiem to K¦ . Jak Katowice narobiły takiego bajzlu , to niech nie licz± że s±siednie województwa dołoż± złotówkę na ratowanie K¦ pawcio1978 - 19-06-2013, 11:42 Temat postu:
@andrej: KS tez jest sama sobie winna, ze przez konduktorow tracili czesc kasy. Otoz:
- co bardziej cwany pasazer kupil bilet, dojechal do celu, zwrocil bilet, tracac 15 procent. Niektorzy tez czasami jezdzili/jezdza za darmo.
- widzialem tez sytuacje, ze pasazer (sprawny, wsiadal na stacji z kasami) prosil o bilet dopiero jak konduktor sprawdzal bilety. A konduktor nie doliczyl kwoty za wydanie biletu ani nie potraktowal jako jazdy bez biletu. Henryk - 19-06-2013, 12:29 Temat postu:
Cytat:
- co bardziej cwany pasazer kupil bilet, dojechal do celu, zwrocil bilet
A można zwracać nieskasowane bilety? pawcio1978 - 19-06-2013, 15:44 Temat postu:
Tak, liniowy Kolei Swietych do 30 minut (od godziny wskazanej na bilecie), na stacji zakupu. Henryk - 23-06-2013, 17:28 Temat postu:
A dlaczego tylko na stacji zakupu? pawcio1978 - 23-06-2013, 17:32 Temat postu:
Henryk napisał/a:
A dlaczego tylko na stacji zakupu?
Nie wiem. Napisalem to co powiedziala mi kasjerka w Katowicach na dw.PKP: Bilet liniowy mozna oddac na stacji zakupu max.do 30 minut (od godziny wskazanej na bilecie), o ile nie zostal skasowany.