dinxles napisał/a: |
Miło słyszeć o reaktywacjach, Szkoda , że nie ma w nich Połczyna Zdroju. |
Stoker napisał/a: |
(...)
Tymczasem tematem zaczęły się interesować władze Pyrzyc, w związku z czym niewykluczone, że w nowym RJ zaczną tam docierać pociągi regionalne ze Stargardu, aczkolwiek wątpię, by nastąpiło to już w grudniu br. (...) |
mikiyee napisał/a: |
Flirt to chyba najfajniejszy EZT to o nim możemy sobie pomarzyć. |
DarekP napisał/a: |
W tej grupie podział jest mniej więcej taki:
- Śląskie 5 EZT - Świętokrzyskie - 4 EZT - Małopolskie i Podkarpackie - 10 EZT ( po 5 szt?) |
Zarząd Województwa Małopolskiego napisał/a: |
Województwo Małopolskie - 6 szt.
Województwo Podkarpackie - 1 szt. Województwo Śląskie - 6 szt. Województwo Świętokrzyskie - 6 szt. |
Cytat: |
Może i najfajniejszy.. ale pod względem eksploatacji na szlaku to totalna porażka.. Jedynym lekarstwem na awarię na szlaku to restart całej aparatury |
alojz napisał/a: | ||
Nie
|
Rafał napisał/a: |
Czy to nie jest powolna, systematyczna budowa zaplecza dla Kolei Zachodniopomorskich? |
Rafał napisał/a: |
Czy to nie jest powolna, systematyczna budowa zaplecza dla Kolei Zachodniopomorskich?
Jeszcze inną kwestią jest, kto miałby dostarczyć te EZT. W posiadaniu ich są bodajże tylko cztery województwa, z czego sześć posiada właśnie zachodniopomorskie. PR Poznań ma trzy, PR Bydgoszcz ma cztery i PR Kraków ma osiem. |
sphinx napisał/a: |
PRom powinno bardziej zależeć na układzie jaki zaczęły świętokrzyskie i śląskie - województwo się dokłada, w zamian za to będą u nich jeździć, ale pozostają własnością PRów. |
Rynek Kolejowy napisał/a: |
Newag dostarczy dwa pociągi do zachodniopomorskiego?
W przetargu na dostawę dwóch pociągów spalinowych do województwa zachodniopomorskiego wpłynęły dwie oferty - Newagu i Pesy. Korzystniejszą złożyła ta pierwsza firma. Pociągi będą mieć możliwość obsługiwania połączeń do Niemiec. Województwo Zachodniopomorskie przeznaczyło 20 mln złotych netto (24,6 miliona z VAT) na zakup dwóch pociągów spalinowych. Pierwszy ma wyjechać na tory 5 grudnia tego roku, a drugi - rok później. Pojazdy muszą uzyskać świadectwo homologacji na terenie Niemiec do końca sierpnia 2014 roku. - Uzupełnienie stanu posiadania o tabor pośredni pomiędzy pojazdami jednoczłonowymi a trzyczłonowymi jest kolejnym etapem rozbudowy należącej do województwa floty pojazdów, pozwalającym na polepszenie standardów podróży z jednej strony oraz racjonalizację kosztów z drugiej - tłumaczą urzędnicy w zachodniopomorskim. Pomysłów na wykorzystanie pociągów jest kilka: Będą mogły obsługiwać połączenia ze Szczecina do Kołobrzegu i Szczecinka lub do Niemiec. Urzędnicy nie boją się wykorzystywać ich także na odcinkach zelektryfikowanych. W przetargu na dostawę pociągów koperty otwarto przed tygodniem. Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", wpłynęły dwie oferty - firmy Newag – o wartości 23.985.000zł brutto, oraz firmy Pesa – o wartości 24.600.000zł brutto. - To jedyne, co możemy na razie zdradzić. W tej chwili trwa badanie ofert przez Komisje Przetargową – poinformował Tomasz M. Dąbrowski z Urzędu Marszałkowskiego. Według specyfikacji przetargu, w każdym dwuczłonowym zespole trakcyjnym musi być co najmniej 140 miejsc stojących i 100 miejsc siedzących w układzie 2+2, a pociąg musi być niskopodłogowy w 40%. W każdym członie mają się znaleźć co najmniej jedne drzwi na stronę pociągu. Pasażerowie otrzymają dwa miejsca dla wózków inwalidzkich, klimatyzację, toaletę i LED-owe wyświetlacze informacji pasażerskiej. |
OPi napisał/a: |
A nie wiesz czy każde województwo z ZGZ kupuje 4-członowce? |
Droznik napisał/a: |
Skąd masz takie głupoty??
EU07 062,188,377 (3 sztuki w delegacji z IC) Razem: 37 sztuk bez EN57 Reszta w google do poszukania, albo dla leniwych www.kolejowaklatka.org |
blakop napisał/a: |
Czy ktoś może mi powiedzieć od czego zależy to, jakim taborem jest obsługiwane połączenie R78409 z Poznania do Świnoujścia (wyjazd o 16:55)??
Już pomijam fakt, że w piątki ten skład już w Poznaniu nie jest w stanie zabrać wszystkich pasażerów z peronu i nikt z tym nic nie robi |