Skargi i wnioski - Pociąg widmo Casanova - 13-08-2013, 00:28 Temat postu: Pociąg widmo
Witam.
Mam pytanie. W piątek 16.08 planuję podróż pociągiem EIC Fredro do Wrocławia. W wyszukiwarce internetowej takie połączenie istnieje: http://rozklad.sitkol.pl/bin/query.exe/pn?ld=c&seqnr=1&ident=h9.016916190.1376347287&OK#focushttp://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn?ld=s27&seqnr=1&ident=a3.02075128.1376349853&REQ0HafasScrollDir=1
Natomiast chciałem dzisiaj w kasie kupić bilet. Niestety, nie mogłem go kupić, ponieważ kasjerka twierdzi, że EIC Fredro tego dnia nie kursuje, więc nie może mi sprzedać biletu. Kto ma rację? Kasjerka czy internetowe rozkłady? Wiedenka - 13-08-2013, 10:22 Temat postu:
Według http://rozklad.plk-sa.pl/ EIC Fredro wtedy NIE KURSUJE Podobnie jest na stronie Intercity.
Najlepsze jest to, że odnośnik ze strony rozkładu przenosi na https://bilet.intercity.pl/informacja_o_polaczeniu.jspl, a tam już owy pociąg nie istnieje?! A kasjerka sprawdzała na jakim rozkładzie ten pociąg? Papierowym, czy w HAFAS-ie? Casanova - 13-08-2013, 10:45 Temat postu:
Kasjerka sprawdzała na rozkładzie papierowym, mniej więcej takim jak wstawiłeś. Tylko, ze ten pociąg na 16.08 w wyszukiwarce internetowej istnieje i tu jest widocznie błąd. Ach, w końcu to PKP, zapomniałem...
[ Dodano: 13-08-2013, 11:46 ]
Tutaj przesyłam Prt Screena
[ Dodano: 13-08-2013, 11:48 ]
Prt screen Wiedenka - 13-08-2013, 11:15 Temat postu:
W kasach podpierają się rozkładami z PLK-i, bądź wyszukują połączeń w HAFAS-ie. Ostatnio zauważyłem, że infopasażer też jest w modzie. A co z tym screenem? Casanova - 14-08-2013, 00:07 Temat postu:
nie wiem, jak mam załączyć tego prt screena. Jak piszę posta, to na samym dole jest opcja "Załącz plik" daję wybierz plik, nawet obok tego przycisku wyskakuje mi nazwa tego prt screena, daję wyślij i nic... Dodaj załącznik -> też nie wysyła... Zresztą dzisiaj także chciałem kupić w kasie, kasjerka jednak sprawdziła na sitkolu i widzi, że połączenie jest wpisane jak byk, sama była zdziwiona, że nie może wystawić mi biletu. Poradziła, żebym poszedł do COK-u i oni wtedy sprawdzą czy to jest błąd systemu czy błąd rezerwacji.
[ Dodano: 07-09-2013, 18:46 ]
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej brakowało czasu. Napiszę, gdyby ktoś był z czytających był zainteresowany.
Oczywiście był to błąd w internecie, ponieważ w środę, jak chciałem kupić bilet w COK-u, to już go w internecie nie było. Zamiast nim wróciłem EIC Górnik, ale przyjazd 23.30 jak dla mnie to trochę za późno. Za to standard jak na polskie EIC w porządku, przyzwoity
[ Dodano: 07-09-2013, 18:46 ]
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej brakowało czasu. Napiszę, gdyby ktoś był z czytających był zainteresowany.
Oczywiście był to błąd w internecie, ponieważ w środę, jak chciałem kupić bilet w COK-u, to już go w internecie nie było. Zamiast nim wróciłem EIC Górnik, ale przyjazd 23.30 jak dla mnie to trochę za późno. Za to standard jak na polskie EIC w porządku, przyzwoity
[ Dodano: 07-09-2013, 18:51 ]
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej brakowało czasu. Napiszę, gdyby ktoś był z czytających był zainteresowany.
Oczywiście był to błąd w internecie, ponieważ w środę, jak chciałem kupić bilet w COK-u, to już go w internecie nie było. Zamiast nim wróciłem EIC Górnik, ale przyjazd 23.30 jak dla mnie to trochę za późno. Za to standard jak na polskie EIC w porządku, przyzwoity