Dział pracowniczy - Tajemniczy klient mietekzuqwertyl - 23-09-2013, 19:34 Temat postu: Tajemniczy klient
Witam
W załączeniu mail jaki wysłał dyrektor biura infrastruktury pasażerskiej (tak jest takie biuro w PLK!!) z informacją, że należy uważać na tajemniczych klientów bo spółka zleciła właśnie taki rodzaj audytu... ciekawe tylko po co skoro, ten ów tajemniczy klient powinien zostać obsłużony według normalnych standardów. Tak to wygląda przynajmniej w branży np. bankowej czy spożywczej.
W załączeniu email, dane adresatów i odbiorów ofc usunąłem. dak04 - 23-09-2013, 21:11 Temat postu:
To jest chore, parę razy zdarzyło mi się dorobić w charakterze "tajemniczego klienta", ale takiego cyrku to chyba nie było. Rodriges - 23-09-2013, 22:11 Temat postu:
Tą "tajemniczością" zainteresowałbym redakcję TELEXPRESu. artus11 - 24-09-2013, 06:54 Temat postu:
Zgodnie z zasadami badań tajemniczego klienta pracownicy powinni być wcześniej o takich badaniach poinformowani, oczywiście niewiedzą kiedy to będzie.