INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. małopolskie - Rozkład 2013/2014 w Małopolsce

absolutus1 - 30-09-2013, 22:57
Temat postu: Rozkład 2013/2014 w Małopolsce
Witam na stronie PLK jest już nowy rozkład
z tego co widziałem więcej połączeń do Krynicy z Krakowa i NS , jedno połączenie Kraków-Wadowice więcej coś dołożone na zakopiance i zlikwidowane bezsensowne połaczenie Wadowice-Bielsko 3:45 kś i wydłużenie czasu jazdy do Krynicy


Jak wiadomo rozkład może jeszcze sie zmienic do Grudnia


http://rozklad.plk-sa.pl/
Anonymous - 01-10-2013, 08:12
Temat postu:
Ten rozkład to zupełnie nowa jakość na zakopiance i kryniczance. Zarówno godziny odjazdów z Sącza jak i Tarnowa wreszcie pozwalają na normalny powrót po szkole i pracy. Tarnów ma wreszcie osobówke na południe po 15. Super, wreszcie normalność Smile

Oby to weszło w życie!
Rover - 01-10-2013, 09:27
Temat postu:
Bardzo dobry rozkład jazdy na linii 117 tylko zapewnia dojazd do pracy pracownikom PKP oni tylko wiedzą kiedy kursują pociągi normalnego podróżnego nie stać aby dzwonić na specjalny drogi nr Przewozów Regionalnych.
703 20 20 20, czynny 24 godz na dobę
danio - 01-10-2013, 09:55
Temat postu:
Od zawsze numer 19 757 kosztuje 1,29 za minutę. Tyle samo kosztuje infolinia PR.
Jaki problem ? Cena jest do przyjęcia. Sam nieraz dzwoniłem na IC. Teraz już nie potrzebuje Smile
ShoshanaVip2180 - 02-10-2013, 10:37
Temat postu:
Jak nie da rady zarobic na przewozach to zaczyna na telefonach!
danio - 02-10-2013, 11:26
Temat postu:
Już nie lamentuj tak. Zawsze tak było i będzie. Masz internet, to korzystaj z internetu.
Są droższe infolinie i ludzie korzystają, więc nie rozumiem jaki problem. To jest usługa dodatkowa dla tych
którzy nie umieją z internetu korzystać a nie chcę się im iść na dworzec. Chcą wygody to trzeba płacić. To jest rynek.
yosujiro - 02-10-2013, 19:50
Temat postu:
Jak dla mnie genialnym pomysłem w grudniowym rozkładzie jest puszczenie dwóch pociągów z Krzeszowic do Krakowa w odstępie 5 min (20.44 i 20.49) Mogliby to trochę rozsunąć...
urban2604 - 02-10-2013, 21:35
Temat postu:
20:44 jedzie z Oświęcimia, a 20:49 z Katowic, pewnie z powodu modernizacji linii nie dało się ich inaczej puścić.
yosujiro - 03-10-2013, 10:19
Temat postu:
No ja wiem, i pewnie z tego powodu zamiast dwóch pociągów w Krzeszowicach będzie kończyć siedem. Wydaje mi się, że wieczorem nie ma aż takiego ruchu, żeby trzeba było robić pociągi tak zbliżone do siebie. 15-20 min jest optymalne bez większych strat czasowych dla jakby nie było niewielu pasażerów, którzy jadą od strony Oświęcimia czy Katowic. Jak wiadomo największy potok generuje odcinek Trzebinia- Kraków i puszczanie pociągów w tak krótkim odstępie czasu to marnowanie pieniędzy.
krzychu12231 - 05-10-2013, 19:34
Temat postu:
Szkoda tylko, że poza sezonem brak pociągów dalekobieżnych do Zakopanego (ani Monciak ani Tatry).
ecavon - 06-10-2013, 12:47
Temat postu:
To wg tego zarysu rj to dwie pary pojadą przez Skawinę, Spytkowice, Imielin. Oczywiście z brakiem postoju do samych Mysłowic. Są to Pogórze oraz w sezonie Bryza.
turystka - 12-10-2013, 11:02
Temat postu:
Czy Gorlice nadal bez kolei?
sabatnik - 12-10-2013, 14:53
Temat postu:
Oczywiście. Kolej sobie już dawno odpuściła a władze wojewódzkie uważają wznowienie kursów za fanaberie.
Hugo - 04-11-2013, 18:03
Temat postu:
Wyczekiwany przyspieszony poc regio "Nikifor" rel. Kraków Główny - Krynica przesunięta godzina odjazdu z Krakowa 9.47 na 11.07 szkoda bo czas odjazdu pociągu który i tak ma kursować w (6)(7) był dobry przyjazd z Krynicy grubo po 23...
Anonymous - 04-11-2013, 18:06
Temat postu:
No, jak widzimy do grudnia dużo może się jeszcze zmienić na gorsze. Ten rozkład i tak wygląda mocno życzeniowo na chwile obecną.
Dave - 05-11-2013, 10:18
Temat postu:
yosujiro napisał/a:
Jak dla mnie genialnym pomysłem w grudniowym rozkładzie jest puszczenie dwóch pociągów z Krzeszowic do Krakowa w odstępie 5 min (20.44 i 20.49) Mogliby to trochę rozsunąć...


Jeśli tak faktycznie jest/będzie to nie ROZSUNĄĆ a po prostu zrobić skomunikowanie w Trzebini z jednego pociągu do drugiego i od Trzebi niech jedzie JEDEN a nie DWA w odstępie 5 minut poza szczytem wieczorem! Bo inaczej to faktycznie - delikatnie mówiąc - ABSURD! Evil or Very Mad Drugie Koleje Śląskie się robią co dublują kurs i to poza szczytem a w szczycie się ludzie nie mieszczą bo za mało pociągów!
danio - 05-11-2013, 14:12
Temat postu:
Nie zapominajmy że jest jeszcze PKP PLK i ograniczona przepustowość w godzinach szczytowych, a kilometry za które płaci UMWM trzeba jakoś wyjeździć .....
Rover - 08-11-2013, 13:20
Temat postu:
Zmiany w Przewozach Regionalnych
Już wiadomo, że w przyszłym roku w całym kraju powstaną samodzielne oddziały. Zostaną one obciążone długiem spółki. Będą też kolejne zwolnienia. W Małopolsce dotkną one około stu osób.
źródło TU
Zouave - 08-11-2013, 21:35
Temat postu:
Będzie to najprawdopodobniej oznaczało koniec PR.
Oddziały nie udźwigną długów.
Pytanie, co z zakładami, które prosperują sprawnie (chodzi mi o rozkład i ruch), jak np. lubelski.
Ponieważ województwa są właścicielami taboru, to za chwilę powstaną spółki regionalne pozostałych województw, które zaczną same obsługiwać ruch.

Koło się zamknie, PR padną i się nie podniosą.
danio - 09-11-2013, 07:29
Temat postu:
Może by się tvp zajęło pieniędzmi które PR wygrały w sądzie. Byłoby na spłacenie długu ....
Państwo i tak musi się dostosować do wyroku sądu, jak będzie wyrok prawomocny.
Rover - 09-11-2013, 10:07
Temat postu:
Nie ma problemu Pan Józef Cz. kolejny raz podpali się i będzie problem rozwiązany.Przewozy Regionalne nie mają swojego taboru który z budynkami jest zabezpieczony dla długu.
Koniec Przewozów Regionalnych? Minister Sławomir Nowak ma dość zadłużenia spółki TU
Arek - 23-01-2014, 13:26
Temat postu:
Małopolski Oddział Przewozów Regionalnych w Krakowie odpowiada na doniesienia prasowe dotyczące ograniczenia liczby kolejowych połączeń pasażerskich w tym regionie:

http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/17937/Przewozy-Regionalne-walcza-o-polaczenia-kolejowe-w-Malopolsce.html
Beatrycze - 23-01-2014, 22:08
Temat postu:
Za dwa miesiące rusza remont fragmentu linii Stryszów-Zembrzyce, jedynej trasy pod Tatry. PKP Intercity zawiesza kursy, a Przewozy Regionalne rozważają komunikację zastępczą.

Więcej:
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/aktualnosci/malopolska/1301927-zakopane-bez-pociagow-tak-jak-w-xix-wieku.html
Arek - 27-01-2014, 12:13
Temat postu:
Marszałek nie da na pociągi widma. Bez połączenia Nowy Sącz - Krynica i kilkuset etatów?

Ta sytuacja może rozłożyć na łopatki transport kolejowy w regionie, a pasażerów z Nowego Sącza pozbawić możliwości dojazdu do Krynicy. Na dodatek kilkaset osób ma stracić pracę. Wszystko dlatego, że Marszałek Małopolski nie chce dać więcej pieniędzy na kolej. Tylko czy powinien to zrobić? – I tak prawie nikt tymi pociągami nie jeździ – komentują nasi Czytelnicy.

Więcej:
http://www.sadeczanin.info/gospodarka,6/marszalek-nie-da-na-pociagi-widma-trasa-nowy-sacz-krynica-kilkaset-etatow-nie-do-uratowania,55604
sheva17 - 27-01-2014, 13:09
Temat postu:
Już dawno pisałem o takim ryzyku. Pociągi z Sącza do Krynicy wożą powietrze i niestety nikt poza kolejarzami w tej sprawie nie będzie protestował. Nawet MKole zdają sobie sprawę, że ta decyzja to ekonomiczna konieczność. Pisano tu wielokrotnie o konieczności działań dla ratowania tej linii, na to jest już za późno. Swoje zrobił remont mostu i komunikacja autobusowa na tej linii, to był przysłowiowy gwóźdź do trumny. Proponuję jednak rozważyć, aby pociągi jadące z Tarnowa nie kończyły biegu w Nowym Sączu, a w Starym Sączu. Moim zdaniem na tym odcinku to połączenie jest bardzo potrzebne.
Rover - 27-01-2014, 13:23
Temat postu:
Niechże PKP na czele z panem Kogutem w końcu podadzą do publicznej wiadomości: ilu pasażerów korzysta z połączeń Przewozów Regionalnych Bo jeśli się okaże, że są to faktycznie "pociągi widma" to dlaczego związkowcy na czele z Kogutem tak krzyczą, by dać nasze pieniądze na utrzymanie takich nie rentownych połączeń? Tylko po to, by 250 związkowców miało dalej pracę? I woziło powietrze ? Chyba sobie jaja robicie.
bardzo dobrze! Ludzie, przecież te pociągi jeżdżą puściuteńkie! I wy to utrzymujecie! Nie lepiej, żeby dotacja poszła dla bursiarzy? Byłby nowy tabor, większa częstotliwość kursów i może nawet obniżka cen biletów.
Zwolnienia w PR Kraków
sheva17 - 27-01-2014, 14:12
Temat postu:
Jakie PKP? Przewozy obsługują na tej linii PR. Pan Kogut doprowadził wraz ze związkowcami kolej do ruiny, jak zwykle potrafi tylko straszyć protestami. Jeżeli tymi pociągami nie jeździ nikt to komu poza kolejarzom są one potrzebne? Niestety los pociagów kursujących w relacji Nowy Sącz- Krynica jest przesądzony, nikt nie będzie łożył na pociągi widma.
Po co dotować prywatny biznes busiarzy, bez żartów. Poza tym przewozy likwlidują, bo kasy jest za mało, a nie za dużo. Ta decyzja Koguta tak boli, bo uderza w jego elektorat, czyli zwolnieni byliby kolejarze z okolc Nowego Sącza, co mogłoby znaczenie osłabić wynik wyborczy Koguta. Ten dla głosów będzie walczył o pociągi, które nie wożą prawie nikogo poza kolejarzami.
Anonymous - 27-01-2014, 16:38
Temat postu:
Cytat:
Nie lepiej, żeby dotacja poszła dla bursiarzy?

W życiu na odcinkach, gdzie busiarstwo konkuruje z koleją. Tam gdzie torów nie ma - do rozważenia i nie dla firm przewożące burakowozami, tylko mające szacunek dla klienta, poprzez godne warunki podróży, stosowanie rozkładów jazdy a nie "5 min przed konkurencją" itp.
pendolino - 02-02-2014, 12:47
Temat postu:
Chciałbym się dowiedzieć na jaki tabor można trafić na pociągach 34404/34406 z Krakowa Głównego o 6:01/6:41 do Oświęcimia? Chciałbym zminimalizować ryzyko trafienia na EN81/elfa/acatusa, bo wtedy wycieczka straciła by sens Happy
Anonymous - 02-02-2014, 14:24
Temat postu:
Wg oznaczeń w rozkładzie PLK, szansa na trafienie na EN57 jest bardzo duża.
danio - 03-02-2014, 22:21
Temat postu:
Sprawdź co jest w opisie na e-podróżnik (tylko wpisz dokładne dane, aby przeczytać oznaczenia najedź na niebieskie "i" ) Jeżeli tam będzie zwykłem EZT to powinien jechać kibel. Ja ostatnio tam sprawdzałem i było
w porządku.
ikarek - 11-02-2014, 11:05
Temat postu:
No, jeżeli już nawet mikole mówią, że "pociągami nikt nie jeździ - trzeba zlikwidować" - to już jest naprawdę tragicznie. Przecież dobrze wiecie, że po likwidacji jednej takiej linii "gdzie nikt nie jeździ" zaraz w kolejce ustawia się następna.
Dlaczego nie można podjąć działań takich, żeby jednak pociągami ludzi jeździli? Ratunkiem są długie relacje, Nikifor był tego najlepszym przykładem. Tak samo relacja Krynica-Tymbark-Żywiec na spaliniaku też miałaby szanse powodzenia. Oczywiście, że konieczna byłaby rewitalizacja i tak dalej. Fizycznie jest jak najbardziej możliwe, żeby ludzie znów jeździli.
Jedyny i wyłączny problem jest (jak wszyscy tutaj niestety wiedzą) ideologiczny.
Dopóki władzom (i ich wyborcom) nie odskoczą klapki mówiące że tylko motoryzacja jest ważna, nie zmieni się nic. To nie żadna "nieudolność" tylko celowa likwidacja.
Nie żadna "rozproszona zabudowa", "niekorzystny układ linii" jest przyczyną braku pasażerów. Jest dużo sposobów na to, żeby ludzie chcieli powrócić do kolei, każdy mikol o tym dobrze wie.
Rover - 12-02-2014, 11:55
Temat postu:
Pracownicy Przewozów Regionalnych rozdają ulotki.
Kraków - Tarnów BUS -65 min PKP tylko 160 min
Zwiąskowcy PROTESTUJĄ
Anonymous - 12-02-2014, 11:57
Temat postu:
Ale pier....


Bus 1:20 h, pociąg 1:40 - 2:00, w piatki i bus jedzie 2 godziny przez korki.


Ten sie smieje kto sie smieje ostatni. W 2015 r. pociąg pojedzie 40-45 minut i busiarze pozdychają jeden za drugim. Mr. Green
sheva17 - 12-02-2014, 13:23
Temat postu:
Cytat:
Dlaczego nie można podjąć działań takich, żeby jednak pociągami ludzi jeździli? Ratunkiem są długie relacje, Nikifor był tego najlepszym przykładem. Tak samo relacja Krynica-Tymbark-Żywiec na spaliniaku też miałaby szanse powodzenia.


Szanse powodzenia? Weź nie żartuj sobie. Nam grozi całkowita likwlidacja pociągów z Nowego Sącza do Krynicy, a Ty zajmujesz się futrystyką.
ikarek - 12-02-2014, 16:11
Temat postu:
Dobrze wiem że przy obecnym betonie samorządowym grozi całkowita likwidacja. Tylko że odniosłem wrażenie, że popierasz likwidację, bo "pociągi wożą powietrze". Chodziło mi o to, że przy sensownie ułożonych relacjach pasażerowie by się znaleźli. Oczywiście, że do tego potrzeba zmiany betonu.

[ Dodano: 12-02-2014, 16:22 ]
A swoją drogą to woła o pomstę do nieba. Temu za...u marszalowi i jego członkom szkoda głupich 8 melonów więcej dla przewozów regionalnych, podczas gdy smrodziarze dostają na budowę i utrzymanie dróg setki melonów. W myśl biblijnego: "Kto ma, temu dodadzą, a kto nie ma, temu zabiorą nawet to co ma". Trzeba naprawdę być ogarniętym obsesyjną i nieuleczalną miłością do busiarstwa i nienawiścią do kolei.
Kiedy byłem w Krynicy, czasem jechałem z rodziną busem. Nie tylko tam. Oni pakują tyle sardynek ile się zmieści, często lekceważą zasady bezpiecznej jazdy, chciwość i zachłanność nie ma granic. Często bus jeździ minutę przed pekaesem (ostatnio tak miałem nad morzem). Od wielu lat na busa patrzę z obrzydzeniem, korzystam z niego tylko w razie najwyższej konieczności.
ET05 - 12-02-2014, 22:35
Temat postu:
Pułtuś napisał/a:
Ten sie smieje kto sie smieje ostatni. W 2015 r. pociąg pojedzie 40-45 minut i busiarze pozdychają jeden za drugim. Mr. Green


Cóż, jakoś np. z W-wy do Radomia pociąg miał jechać mniej niż godzinę już w 2010, to może z Tarnowa do Krakowa zrobią w 2051...
Rover - 14-02-2014, 12:48
Temat postu:
PiS chce kontroli NIK ws. modernizacji linii kolejowej Zabrze-Katowice-Kraków
Zachodzi obawa, że 1,1 mld zł przeznaczonych na tę inwestycję z środków europejskich zostanie stracone, bo termin końcowego rozliczenia tej kwoty mija w 2015 r.
Źródło
PiS chce kontroli NIK
pp - 17-02-2014, 08:17
Temat postu:
Pułtuś napisał/a:
Ten sie smieje kto sie smieje ostatni. W 2015 r. pociąg pojedzie 40-45 minut i busiarze pozdychają jeden za drugim. Mr. Green


Tak, tak, baju baju. Przypominam że nie ruszany jest odcinek Kraków Gł. - Podłęże. Jak ty chcesz wyciągnąć te 45 minut? Samolotem?

Bardzo jestem ciekaw, dlaczego MZPR nie uruchomił komunikacji autobusowej Kraków-Tarnów? Ktoś im zabronił?
dyżurny - 18-02-2014, 03:23
Temat postu:
Bo autobus pojedzie albo A4, albo przez zwykłą "czwórkę" ale wtedy max zaliczy Brzesko i Bochnię. A co z takimi miejscowościami jak Staniątki, Kłaj, Biadoliny, Szarów, Stanisławice itp?
pp - 18-02-2014, 09:34
Temat postu:
dyżurny, dla miejscowości pośrednich są pociągi. Dla podróżnych do Tarnowa - mogły być autobusy. Jak widać, puste nie jeżdżą. Czasy jazdy były znane przed otwarciem A4. PRy własnymi rękami zaniosły pieniądze do kieszeni konkurentów.
Anonymous - 18-02-2014, 10:18
Temat postu:
W niedzielę jechałem wieczornym NIKIFOREM do Krakowa. Frekwencja na odc. Tarnów-Kraków to całe 7 (!) osób, w Tarnowie dosiadła się cała jedna (!) osoba, Bochnia, Brzesko na pusto, Tuchów, Cięzkowice - także brak chętnych. Dramat, przecież to był dzień końca ferii w Małopolsce.
Castaway - 18-02-2014, 11:18
Temat postu:
Pułtuś, 7 osób w całym pociągu między Krakowem a Tarnowem?
Anonymous - 18-02-2014, 14:23
Temat postu:
No przecież napisałem wyraźnie. Tak, siedem osób. 4 z Krynicy, 2 z Sącza i ta 1 z Tarnowa, jesli chodzi o szczegoly.
Rover - 22-02-2014, 09:52
Temat postu:
Bardzo proszę zrozumieć iż żadna dotacja nie pomoże już tym koleją powtarzam wyrzucanie pieniędzy w błoto.GDYBY TO BYŁO W REKACH PRYWATNEGO WŁAŚCICIELA NA PEWNO PRZYNOSIŁO BY ZYSKI.Firmy w rekach PAŃSTWA to się nic nie opłaca .Sami sobie odpowiedzcie.Ta jak napisałem szyny na złom!!!
Dalej musimy czekać na puste przejazdy kolejowe z progami zwalniającymi z wyboru.
ikarek - 22-02-2014, 21:06
Temat postu:
I taką właśnie POlitykę realizuje się w naszym nieszczęśliwym kraju: "szyny na złom". Ciekawe, że jakoś inne kraje dookoła nas nie chcą stosować tej genialnej zasady.

Na Kryniczance żadne krótkie relacje nie mają sensu. Wystarczyłyby dwa pociągi z Tarnowa złożone z wagonów bezpośrednich z trzech nawet kierunków: ze Szczecina, z Lublina i Warszawy. Ze Szczecina i Warszawy łączone w Krakowie.
Wiadomo, że do Krakówka ani do Sącza nikt nie pojedzie.
Pasażerów miałby też szynobus Krynica-Żywiec. Bezpośrednie połączenie do Limanowej, Suchej, Makowa i czego tam jeszcze.

Nie tłumaczcie mi że to fantastyka. Dobrze o tym wiem. Chodzi mi o to, że takie pociągi miałyby pasażerów, kasa na takie połączenia nie byłaby marnotrawstwem, w przeciwieństwie do obecnych muchowozów do Krakowa i Tarnowa.
Anonymous - 23-02-2014, 00:07
Temat postu:
Cytat:
nie pomoże już tym koleją
Pożyczyć słownik? Będzie co czytać w korku.
ET05 - 23-02-2014, 10:16
Temat postu:
ikarek napisał/a:

Na Kryniczance żadne krótkie relacje nie mają sensu. Wystarczyłyby dwa pociągi z Tarnowa złożone z wagonów bezpośrednich z trzech nawet kierunków: ze Szczecina, z Lublina i Warszawy. Ze Szczecina i Warszawy łączone w Krakowie.
Wiadomo, że do Krakówka ani do Sącza nikt nie pojedzie.


Wystarczy, że będą ze 3 pary bezpośrednie Kraków - Krynica skomunikowane w Krakowie z pociągami z/do Katowic, Warszawy, Łodzi, Kielc, Wrocławia... Przepinanie wagonów w wykonaniu Intercity to dwugodzinne stacjonowanie na Płaszowie. No i jakiś jelonek Krynica - Muszyna - Plavec. PRzynajmniej zmodernizowane składy do Krynicy - gniazdka, wifi, automat z napojami...
Castaway - 23-02-2014, 14:08
Temat postu:
Cytat:
No i jakiś jelonek Krynica - Muszyna - Plavec.

Plavec i co dalej? Na tamtejszej stacji też hula wiatr i praktycznie niemożliwe jest się wydostać gdzieś wgłąb Słowacji. Jeśli uruchamiać taki pociąg to przynajmniej do Starej Lubowli, a najlepiej do Popradu.


Cytat:
Pasażerów miałby też szynobus Krynica-Żywiec. Bezpośrednie połączenie do Limanowej, Suchej, Makowa i czego tam jeszcze.

Tak, potoki pasażerskie na odcinku Krynica - Maków są ogromne... nie pisz takich bredni, bo jeszcze jakiś decydent to przeczyta i nie daj Bóg uruchomi podobnego potworka...
Anonymous - 23-02-2014, 22:35
Temat postu:
Może i wygląda jak potworek, ale ja na takie pociągi nie patrzyłbym jako na całość, bo prawdopodobieństwo przebycie przez kogoś całej trasy jest znikome. Ale byłaby wówczas możliwość przejazdu z Krynicy do Nowego Sącza, z Nowego Sącza do Rabki czy z Żywca do Suchej - a to już jest coś.
Jakiś czas temu planowałem jednodniowy wypad do Nowego Sącza i podróż tak zwaną komunikacją publiczną to byłby wielogodzinny dramat przez jedynie słuszny Kraków. Pozostał samochód...
ikarek - 24-02-2014, 19:46
Temat postu:
Brednią jest twierdzenie, że w Polsce pociągi nie mają sensu, podczas gdy w krajach dookoła nas mają sens, i to na jeszcze "gorszych" (z punktu widzenia samorządowo-busiarskiego betonu) trasach.
Anonymous - 02-03-2014, 21:33
Temat postu: Rozkład-porażka od 9.03.2014 w Małopolsce
Na początek artykuł z 20.02.2014:
Cytat:
Małopolskie: Jest kompromis, województwo zwiększy dotację dla Przewozów Regionalnych
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego poszedł na kompromis w sprawie dotacji dla Małopolskiego Oddziału Przewozów Regionalnych. Dotacja na przewozy kolejowe zostanie zwiększona o 4 mln zł. Przewozy Regionalne deklarują, że nie będzie wstrzymania kursowania pociągów.

Cały artykuł: http://www.rynek-kolejowy.pl/50972/malopolskie_jest_kompromis_wojewodztwo_zwiekszy_dotacje_dla_przewozow_regionalnych.html

Minęło 8 dni i oto "potwierdzenie" ustaleń:

Cytat:
W związku z dostosowaniem wielkości oferty przewozowej do wymogów przetargu na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w transporcie kolejowym w okresie od 9 marca do 13 grudnia 2014 r. ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego wprowadzone zostały zmiany w siatce połączeń regionalnych na terenie województwa małopolskiego.

Zmiany w kursowaniu pociągów od 9 marca 2013 r. do 26 kwietnia 2014 r.

Pociągi odwołane:

Linia Tarnów - Krynica:

1) 30161 „NIKIFOR” Kraków Gł. odj. 9.47 – Krynica przyj. 14.40 (kursujący w soboty i niedziele)

2) 30262 „NIKIFOR” Krynica odj. 17.14 – Kraków Gł. przyj. 22.03 (kursujący w soboty i niedziele)

Linia Kraków - Zakopane:

1) 33151/0 „RYSY” Kraków Gł. odj. 6.00 – Zakopane przyj. 9.59 (kursujący w soboty)

2) 33153/2 „JANOSIK” Kraków Gł. odj. 10.40 – Zakopane przyj. 14.08 (kursujący w soboty i niedziele)

3) 33156/7 „JANOSIK” Zakopane odj. 16.01–Kraków Gł. przyj. 19.42 (kursujący w soboty i niedziele)

4) 33158/9 „RYSY” Zakopane odj. 18.51 – Kraków Gł. przyj. 22.15 (kursujący w niedziele)

Linia Kraków – Wadowice

1) 33501 Kraków Gł. odj. 4.58 – Wadowice przyj. 6.30 (kursujący w dni robocze)

2) 33503 Kraków Gł. odj. 9.18 – Wadowice przyj. 10.51 (kursujący w soboty, niedziele i święta)

3) 33505 Kraków Gł. odj. 13.33 – Wadowice przyj. 15.05 (kursujący w dni robocze)

4) 33520 Wadowice odj. 5.05 – Kraków Gł. przyj. 6.45 (kursujący w od poniedziałku do piątku)

5) 33524 Wadowice odj. 12.35 – Kraków Gł. przyj. 14.13 (kursujący w soboty niedziele i święta)

6) 33526 Wadowice odj. 15.20 – Kraków Gł. przyj. 16.53 (kursujący w dni robocze)

Linia Kraków – Oświęcim

1) 34402/3 Kraków Gł. odj. 4.19 – Oświęcim przyj. 6.04 (kursujący codziennie)

2) 33407 Krzeszowice odj. 9.48 – Kraków Gł. przyj. 10.28 (kursujący codziennie)

Ograniczenie terminów kursowania:

Linia Kraków – Tarnów

1) 30307 Kraków Gł. odj. 19.53 – Tarnów przyj. 22.08 – będzie kursował tylko w dni robocze (dotychczas kursował codziennie)

http://www.przewozyregionalne.pl/node/14093
absolutus1 - 03-03-2014, 13:25
Temat postu:
no na 2 miesiace wyciete troche pociagów ;/
Arek - 03-03-2014, 13:43
Temat postu:
Od 3 marca pociągi nie dojadą do Zakopanego

W związku z budową zapory wodnej Świnna Poręba od 3 marca do 18 czerwca 2014 r. zawieszone zostanie kursowanie pociągów. PKP Intercity przygotowało dla pasażerów autobusową komunikację zastępczą.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/18455/Od-3-marca-pociagi-nie-dojada-do-Zakopanego.html
sabatnik - 03-03-2014, 20:31
Temat postu:
Czy Jaworzyna i/lub Nikifor jedzie czasem jako poczciwy EZT, czy już tylko Acatusy? Zastanawiam się nad podróżą ale nowe jednostki, to już nie ten urok i konieczność patrzenia tylko przez szyby Wink
Castaway - 03-03-2014, 21:21
Temat postu:
sabatnik, Nikifor pojedzie jeszcze tylko raz - w najbliższą sobotę. Potem do piachu, więc pytanie traci rację bytu. A nawet jak jeździł to najczęściej na ED72.
Natomiast Jaworzyna ostatnio najczęściej na Acatusach.
absolutus1 - 03-03-2014, 22:40
Temat postu:
czyli do 9 marca 4 pary pociagów Wadowice-Kraków potem do 28 kwietnia Komunikacja autobusowa a nastepnie tylko 2 połaczenia na dobe w tym w wekendy tez 2 , jeden obługiwany pociagiem studenckim. Następnie już tylko dwie pary połaczen do Wadowic. Oszczędności wychodzi na to że Wadowice będą obsługiwane jednym składem. Masakra Cichcem skasowali dwie pary pociągów i to chwile przed wejściem rozkładu
sympatyk - 05-04-2014, 13:58
Temat postu:
Od najbliższej korekty "Orlik" przez Katowice ze zmianą kierunku jazdy zamiast przez Sosnowiec Maczki.
Anonymous - 05-04-2014, 14:01
Temat postu:
To już mogli go rzucić przez Koniecpol... Ups tam tez remont. Żałosne,że Częstochowa ma JEDNO połączenie dziennie z Krakowem z cywilizowanym czasem przejazdu (Stoczniowiec). Potencjał jest na 4-5 par.
sympatyk - 05-04-2014, 14:48
Temat postu:
No nie wiem gdzie tak dokładnie ten remont bo można bez Katowic i zmiany kierunku przez Sosnowiec Główny, Sosnowiec Południowy, Sosnowiec Maczki i Jaworzno Szczakową czy ostatecznie przez Kozioł.
Arek - 17-04-2014, 14:03
Temat postu:
Od 27 kwietnia 2014 r. wprowadzona zostanie korekta rozkładu jazdy pociągów pasażerskich, która będzie obowiązywać do 14 czerwca 2014 r. Wprowadzane zmiany wynikają z kontynuacji prac modernizacyjnych i naprawczych prowadzonych na sieci kolejowej. Zmiany dotyczą większości pociągów na terenie województwa małopolskiego.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/19146/Malopolskie-skrocone-relacje-pociagow-PR.html
ecavon - 22-04-2014, 20:08
Temat postu:
Jakoś nie znalazłem tematu na moje pytanie. Jaki skład obsługuje połączenie Kraków - Krynica o 5:18?
LukE83 - 22-04-2014, 21:24
Temat postu:
ecavon, najczęściej EN57
lukasz92 - 22-04-2014, 22:10
Temat postu:
Różnie bywa - zasadniczo powinien być EN77 (Acatus), w praktyce często pojawia się wszystko od EN57 przez EN71 do ED72.
Castaway - 23-04-2014, 08:17
Temat postu:
Ostatnio generalnie zawsze Acatus. Wczoraj był to "Tischner" (005).
absolutus1 - 23-04-2014, 10:07
Temat postu:
a na dunajcu tez acatus ?
lukasz92 - 23-04-2014, 15:03
Temat postu:
Planowo tak, w piątki i niedziele nawet podwójny skład.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group