Cytat: |
Autobusy relacyjne tzn kursujące przez całe miasto łączace odlegle dzielnice nie mają najmniejszego sensu, bo są podatne na spoznienia i korki. |
Cytat: |
Mówi Ci to rodowity warszawiak, który zyje w warszawie ponad 30 lat i zna się na komunikacji miejskiej podobnie jak na kolejnictwie. |
Cytat: |
Linie 510 zastąpił czesto kursujący autobus linii 186 na odcinku Tarchomin - Marymont a na odcinku Marymont - Centrum mega czesta linia tramwajowa 17 ktora w korkach nie stoi. |
Cytat: |
Najczesciej kursują tzw. "linie autobusowe dowążące do metra i tramwajów". Przykłady: prosze bardzo 101, E-6, E-8, E-4, 511, 509, 186 czyli linie obsługujace zachodnią białoleke tarchomin/nowodwory. |
Cytat: |
I Ty mi tu piszesz o złej komunikacji? |
Cytat: |
Charakter ekspresowy linii E-2 został już dawno zatracony, więc chciano ją zastapic linią przyspieszoną 402. |
Cytat: |
Niestety magia numerka podziałała na tzw. niektórych "bezmózgich pasazerów". którzy zmiane numerka poczytywali jako likwidację linii. |
Cytat: |
Co do E-2 widać, że wprowadziłeś się do warszawy niedawno. Wiesz ile tej linii dodano przystanków na przestrzeni lat. |
Cytat: |
sheva17 Twoje wypowiedzi świadczą tylko o tym, że nie masz pojęcia o zasadach funkcjonowania komunikacji miejskiej w warszawie. |
Cytat: |
Napisałem Tobie, że linia E-2 dawno zatraciła swój charakter ekspresowy poprzez dodawanie jej kolejnych przystanków pomiędzy placem trzech krzyzy a wilanowem, gdzie kiedyś miała ich dosłownie kilka. |
Cytat: |
Dlatego ta linia prędzej czy później zmieni swój numer wg. pierwotnych założen lub w ogóle zostanie zlikwidowana. |
Cytat: |
Na odcinku mokotowsko - srodmiejskim jej zadania może przejąć spokojnie wzmocnione 116 a na odcinku srodmiejsko - bemowskim odpowiednio podrasowane 171 i 190. |
Cytat: |
Żeby wypowiadać się w danym temacie trzeba mieć o nim jakiekolwiek pojęcie, z Twoich wypowiedzi wnioskuję, że masz je nikłe. |
Cytat: |
Ja w temacie komunikacji miejskiej siedze równie długo jak w kolejnictwie może nawet i dłużej. |
Cytat: |
ale z pewnością nie jest to organizowanie długich linii autobusowych kursujących przez całe miasto, które są podatne na utrudnienia występujące w ciągu ich trasy. |
Cytat: |
517 to tylko pożeracz brygad. |
Cytat: |
Nie może być tak, że zmiany które są wprowadzane tak naprawdę dla dobra wiekszosci pasazerów są bojktowane przez grupy krzykaczy ktorzy sie przyzwyczaili, że mają od lat te same linie kursujace bezposrednio z punktu A do punktu B. |
Cytat: |
Porównywanie tutaj np. z krakowem nie ma najmniejszego sensu, gdyż układ krakowskiej komunikacji jest właściwie w wersji docelowej. Tam nie buduje się metra. Nie ma za bardzo co zmieniać. Tam są mniejsze korki. |
Cytat: |
Pociesze Cie ale za pare lat wiekszosc autobusów wyleci z ulicy górczewskiej i kasprzaka zaraz po tym jak metro dojdzie na bemowo. Temu nie ma co się przeciwstawiać, to trzeba przyjąć, że tak musi być. |
Cytat: |
Mam dla Ciebie rade. Możesz sie zawsze wyniesc z Warszawy do miasta w ktorym bedziesz miał taka komunikacje jaka Ci pasuje. |
Cytat: |
sheva17 HGW nie decyduje o przebiegu linii autobusowych w warszawie ani nie miesza się do pracy ZTMu. |
Cytat: |
Ona w ogóle nie ma pojęcia jaką trasą kursuje chociażby jedna linia autobusowa czy tramwajowa, od tego są odpowiedni urzędnicy, którzy zajmują się układaniem tras, rozkładów i organizacją komunikacji w stolicy. |
Cytat: |
I tu żadne protesty nie pomogą będzie kursować na trasie z Ursusa tylko do placu narutowicza ewentualnie rozważane jest podciągniecie jej do dworca centralnego a z odcinka centrum - targówek out. |
Cytat: |
Czytając Twoje posty w różnych tematach to jestes znany głownie z braku poszanowania dla swoich adwersarzy w prowadzeniu rozmow. |
maciej30 napisał/a: |
linia E-2 dawno zatraciła swój charakter ekspresowy poprzez dodawanie jej kolejnych przystanków pomiędzy placem trzech krzyzy a wilanowem, gdzie kiedyś miała ich dosłownie kilka. Dlatego ta linia prędzej czy później zmieni swój numer wg. pierwotnych założen lub w ogóle zostanie zlikwidowana. . |
Cytat: |
Może na mokotowskim zatraciła, ale na wolskim NIE! Wiesz ile czasu się traci jadąc tramwajem z Górc albo z Bemowa? |
Cytat: |
Dlatego pasażerowie tych linii tak bronią, chyba nawet swego czasu był konkurs w którym właśnie ta linia wygrała jako najbardziej lubiana. |
Cytat: |
najbardziej bawią mnie te zastępy facebookowych troli, którzy tworzą na facebooku kolejne komitety obrony linii pt a to"obronmy E-2" a to "obroncy 510". |
Cytat: |
Ludzie ktorzy nie mają pojęcia o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej ale najważniejsze, żeby pobić troche piany i uratować swoją magie numerka autobusowego. |
Cytat: |
W czasach internetu i facebooka jak ZTM nie bedzie twardy to żadnej zmiany nie da sie przeprowadzić, bo zaraz zleci się towarzystwo fejsbokowe i bedzie tworzyć komitety obronne. |
Cytat: |
Nie było internetu, był spokoj, wprowadzało się zmiany, podawało sie do opinii publicznej jak bedzie wygladac komunikacja od tego i tego dnia w gazetach czy w gablotkach ogłoszeniowych na przystankach i tyle, a teraz każda smarkula która ma dostęp do internetu jest wielkim znawcą komunikacji miejskiej i tłucze w klawiaturę co jej slina na jezyk przyniesie. |
sheva17 napisał/a: |
Ty się za to znasz na komunkacji popierając propozycje oddalajace ją osób starszych, kobiet w ciąży, matek z dziećmi....Komunikacja ma być dla pasażerów i Prezydent juz to zrozumiała, teraz czas na oczyszczenie ZTM-u z takich ludzi jak Ty, którzy tylko potrafia na swoim profilu atakować pasażerów, zamiast chociażby ogarniczyć liczbę zdezelowanych autobusów na ulicach vide Ikarusy. Powiedz jasno to o czym z góry widać, pracujesz za nasze pieniądze i za nasze pieniądze też nasz obrażasz. Ochyda...
|
Cytat: |
Wszystkie są zgrupowane w zajezdni przy ulicy Stalowej i obsługują głównie dodatki, jeżeli w ogóle wiesz co to są dodatki |
Cytat: |
+ dwie brygady na 186 |
Cytat: |
To wszystkie linie gdzie obecnie można spotkać jeszcze ikarusa, ich wpływ na funkcjonowanie komunikacji miejskiej w Warszawie jest żaden. |
Cytat: |
Jak dodać do tego ajentów Mobilis, ITS Michalczewski, PKS Grodzisk Maz, którzy to ajenci obsługują zadania w ramach linii autobusowych na zlecenie ZTM i mają tabor równiez w 100% niskopodłogowy to można powiedzieć, że ikarusów już własciwie w Warszawie nie ma. |
sheva17 napisał/a: |
Społeczeńtwo nam się starzeje i czas już ofertę komunikacyjną dostoswać do jego potrzeb, jeżeli to nie nastąpi zakorkuje się nam miasto, bo przy tak drogich bietach wielu woli już jazdę samochodem. |
Cytat: |
Juz ci tlumaczylem ze jezdza one glownie po Tarchominie na liniach dowozowych do metra, gdyz sa to po 1. linie szczytowe ktore kursuja tylko w godzinach szczytu, po 2. nie korzystaja z nich matki z wózkami ani babcie, tylko ludzie dojezdzajacy i wracajacy z pracy. |
Cytat: |
nie korzystaja z nich matki z wózkami ani babcie, tylko ludzie dojezdzajacy i wracajacy z pracy. |
Cytat: |
Znowu pokazujesz swoja ignorancje na kazdym kroku. Krakow mial osiem razy mniej ikarusow niz warszawa bo tylko 100 sztuk, wiec wymiana ich zajela rok. |
Cytat: |
Poza tym znowu wygazujesz swoja igorancje, bo niestety obecnie najwiecej ikarusow wciaz jezdzi w KZK GOP glownie w PKM Sosnowiec, PKM Gliwice, PKM Katowice. |
Cytat: |
Nie masz zadnych argumentow. Kazdy Twoj argument dotyczacy starych zdezolowanych autobusow jezdzacych po Warszawie wytrace w ciagu minuty, nie pisz juz nic wiecej na ten temt, bo w kolejnych postach pokazujesz tylko jak bardzo ten temat jest Tobie daleki. |
Cytat: |
Wszyscy przewoznicy Warszawscy niezaleznie czy ajenci czy MZA jezdza pod egida ZTM. ZTM zarzadza zarowno praca ajentow, MZA, praca tramwajow warszawskich, metra oraz SKM. Wiec nie wiem co miales na mysli piszac, za chwile bedzie nas wozic drogie ZTM? |
Cytat: |
Z całym szacunkiem, ale komunikacja też nie powinna być optymalizowana głównie pod osoby starsze, bo to nie oni korkują miasto samochodami, tylko osoby w tzw. wieku produkcyjnym. |
Cytat: |
Teraz ajenci mają już gorszy tabor od MZA, mimo że niskopodłogowy jest on stary i nie ulepszany, ajenci nie inwestują w tabor, gdyż po skonczonym kontrakcie ktory trwa na ogół około 10 lat przestają pełnić usługi na rzecz ZTM, gdyż umowa wygasa. |
Cytat: |
Ajenci w Warszawie byli wprowadzani właśnie dlatego, że MZA mialo stary tabor, dlatego chcąc ograniczyc liczbe autobusów wysokopodłogowych ogłaszano przetargi na ajentów. |
Cytat: |
Po drugie przestań kłamać. To że pomagałeś jakiej pani z wózkiem wejść do E-8 nie swiadczy o tym, że ikarusy są jakimś problemem dla warszawy. |
Cytat: |
Btak słów jest na to co Ty piszesz.Na siłe wyszukujesz problemy i nie mając żadnych argumentów odpisujesz na moje posty byle tylko cos pisać, że nagle ikarusy to jest problem dla warszawy. |
Cytat: |
Chłopie weź się otrząśnij. Poza tym jak śmiesz pisać o jakichś dzieciach jeżdzący do szkoły. Kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo. A co? dzieci nie potrafią wejść do ikarusa nawet jeżeli takowy przyjedzie na przystanek? Dzieci na ogół są młode i zdrowe i to nie jest dla żaden problem. |
Cytat: |
Kolejne kłamstwo jest takie, że dzieci nie jeżdzą do szkoły E-8 bo ten autobus na tarchominie ma tylko dwa przystanki a nastepny trzeci już przy metrze młociny. |
Cytat: |
Dzieci szkoły podstawowe i gimnazja mają na szczescie dwa kroki od domu a nawet jak podjezdzają autobusem to mają taki wybór autobusów kursujacych po tarchominie ulicą światowida, gdzie wszystkie linie poza E-8 są niskopodlogowe własciwie, że moga do szkoły podjechać sobie równie częstym 509 (100% niskiej podłogi) albo 518(100% niskiej podlogi) albo 101 ( 100% niskiej podłogi ), 186(99% niskiej podłogi), że nie muszą polować na Twoje E-8 akurat, bo pozostałe linie jezdza równie czesto. |
sheva17 napisał/a: |
Nie opowiadaj bzdur. Jak się mają Ikarusy i Jelcze, którymi dysponuje MZA do tego co mają ajenci? Powtarzam nie znasz tematu - milcz. |
sheva17 napisał/a: |
Jak się mają Ikarusy i Jelcze, którymi dysponuje MZA do tego co mają ajenci? |
Cytat: |
Nie pisz o ikarusach ktorych juz nie ma. Jelcze tez sa wymieniane przez dostawy nowego taboru. Ajenci maja tabor duzo starszy juz w tej chwili. MANy ITS michalczewskiego pochodza z roku 2003 i 2006. |
Cytat: |
P.S. Aha no i jeszcze raz mi zarzucisz na forum ogólnym, że jestem urzędnikiem czy pracownikiem ZTM to w końcu dopilnuje tego, żebyś poniósł konsekwencje za swoje słowa. Dość tego. Jestem miłośnikiem warszawskiej komunikacji miejskiej od bardzo dawna podobnie jak miłosnikiem kolejnictwa i nie mam nic wspolnego z byciem urzędnikiem w stołecznym ratuszu. |
Cytat: |
Ło jezus, to wy nie macie innych problemów, tak się na te 15 jeszcze jeżdżących ikarusów zawzięliście jakby nie było większych problemów w tym mieście? Jak macie tyle czasu to idźcie do Galasa żeby lobbować za przyspieszeniem pojazdów komunikacji publicznej |
Cytat: |
Odpadają z nich elementy w czasie jazdy, telepią się z powodu wytłuczonego zawieszenia, często są brudne i zdezelowane. Kierowcy mają gdzieś rozkład i pasażerów, powodują wypadki. |
sheva17 napisał/a: |
Maciej stwierdził, że wymiana będzie, więc za czym tu lobbować.... Bez przesady, stan wielu pojazdów ajentów jest dobry, one mają maksymalnie 10 lat.Często to kwestia tylko drobnych napraw. Jasne, że ajenci powinni bardziej się starać, ale także MZA także nie jest tutaj bez winy. |
Cytat: |
Nie widziałem dawno pojazdu ajenta, (może wyłączając te poniżej 5 letnie które nie zdążyły się jeszcze rozpaść), których stan można było określić jako dobry. Wszystkie są mocno zmęczone. O stanie nie świadczy tylko rocznik, jeśli pojazd kilkunastoletni niedawno przeszedł generalny remont, to jasne że jego stan jest lepszy niż nowszego, ale bez żadnego remontu. |
Cytat: |
Nie wierz w te bajki o "wielu liniach metra i kolejnych liniach tramwajowych które zrewolucjonizują komunikację". |
Cytat: |
Do przetargu stanal m.in. Mobilis ktory ten przetarg wygral oferujac najmniejsza stawke za wozokilometr, wiec do obslugi tego zadania musieli kupic fabrycznie nowe autobusy z klimatyzacja. Kupili Solarisy Urbino 18. Umowe maja podpisana do 2018 roku. |
Cytat: |
Jasne, w tych pojazdach widać brak stałego serwisowania, ale nie są to autobusy złe. Bardzo lubię np. korzystać z przegubowych MAN-ów ITS-u, generalnie jazda nimi jest bardzo przyjemna. Ciekawe co się stanie z tymi pojazdami po zakończeniu umowy? |
Cytat: |
II linia metra wywróci nam do góry nogami dotychczasowy układ komunikacyjny. Na pewno linie autobusowe z metrem nie będą się dublować. Ciekawe co się stanie z tramwajami z Bemowa, czy i tutaj nie będzie ograniczeń? Na Tarchominie taką rewolucją będzie tramwaj, ciekawe czy jest planowane coś poza 2? Może na Tarchomin należałoby puścić np. 17? |
maciej30 napisał/a: |
sheva17 HGW nie decyduje o przebiegu linii autobusowych w warszawie ani nie miesza się do pracy ZTMu. |