Sebcio napisał/a: |
Uważam, że SA103 zamiast jeździć pod drutem do Dęblina i Chełma, mogły by "cisnąć" do Lubartowa lub Parczewa. Linia pod względem technicznym powinna być przygotowana |
Sebcio napisał/a: |
Uważam, że SA103 zamiast jeździć pod drutem do Dęblina i Chełma, mogły by "cisnąć" do Lubartowa lub Parczewa. Linia pod względem technicznym powinna być przygotowana |
Jedrek napisał/a: |
no ok Lublin otwiera nowe połączenie extra ale Zamość pada nałep na szyję |
Naczelnik napisał/a: |
Możemy uruchomić takie połączenie, pod warunkiem, że marszałek wyłoży na to pieniądze - zastrzega Lech Ogórkiewicz, dyrektor Lubelskiego Zakładu Przewozów Regionalnych PKP. - Będziemy na bieżąco sprawdzać stan wykonania umowy z PKP i znajdziemy pieniądze na taki szynobus - obiecuje Karski.
|
Zibi201 napisał/a: |
Ale skoro są pociągi Chełm-Lublin to wystarczyłoby puścić szynobus Zamość-Rejowiec i |
Zibi201 napisał/a: |
A czemu nie? Pozatym tam na pewno mają jakąś szope w której by go mogli trzymać. |
Cytat: |
Szopa lub tor postojowy jest więc nie ma problemu. |
Cytat: |
Zacznijmy myśleć nad bardziej racjonalnymi połączeniami. |
Sebcio napisał/a: |
Tylko do kogo on należy? PR nie chce przecież płacić Cargo za postój na ich torach, taka rywalizacja między spólkami. |
Sebcio napisał/a: |
To przez to PKP jest powszechnie uwazane za BETON! |
Cytat: |
Sprawnych szynobusów w Lublinie mamy trzy |
Cytat: |
Tak więc pomysł na nowe połączenie do Zamościa czy Lubartowa jest kwestią mądrych przemyśleń. |
Sebcio napisał/a: |
5 |
Cytat: |
Już zostały poczynione(w przypadku Lubartowa) EP09-021 co ty widzisz w tym złego że SA107 nie będzie wracać pusty z Rzeczycy, tylko z "kimś" z Lubartowa. |
Cytat: |
Widać że nie posiadasz dokładnych informacji na temat lubelskiego taboru. |
Cytat: |
Po prostu w obecnej chwili możliwości fizyczne nam na to nie pozwalają. |
Sebcio napisał/a: |
Nie zgadzam sie kompletnie. Jest to mozliwe bo np. SA 107 są przeznaczone do najmniejszego natężenie ruchu. Linia Lublin - Rozwadów do takich nie malezy nieprawdaż? |
Cytat: |
No i w jakim celu te szynobusy mają pojawić się na trasie Lublin-Lubartów ? |
Cytat: |
Na tą linię można wysłać skład wagonowy złożony z lokomotywy i z wagonów. Ale jak już pisałem wcześniej w obecnej chwili nie mamy odpowiednich predyspozycji. Poczekajmy aż przyjdą lepsze czasy do Lublina. Niestety obecnie lubelski CM nie posiada odpowiedniej liczby taboru do wysłania go na taką trasę. |
Sebcio napisał/a: |
Lokomotyw i wagonów jest nadmiar, mówi się ze pociagi i tak są za długie. |
Cytat: |
Zauważ że w Lublinie nie ma dużej ilości lokomotyw spalinowych. |
Cytat: |
Składy wagonowe są i jest ich mało na trasie Lublin-Stalowa Wola |
Cytat: |
ą niewystarczalne by wysłać je na trasę Lublin-Łuków. Surprised |
Cytat: |
Kolejny raz piszesz głupoty bo nie posiadasz dokładnych informacji. Zauważ że w Lublinie nie ma dużej ilości lokomotyw spalinowych. |
Sebcio napisał/a: |
I kto tu plecie głupoty i bawi się w busiarskiego adwokata. |
Cytat: |
Jeśli byś przebywał częściej na lubelskiej szopie to wiedział byś takie podstawowe informacje. Razz |
Cytat: |
Jeżeli uważasz że są za male to przecież lepiej wysłać cos mniejszego i ktoś będzie mógł jechać niz jak nie jeździ nic. Nieprawdaż?
|
Cytat: |
Zauważ że w Lublinie nie ma dużej ilości lokomotyw spalinowych. |
Cytat: |
kilka lat odświeżymy temat z archiwum przy okazji kolejowej reaktywacji Very Happy
|
EP09-021 napisał/a: | ||
[...]Zauważ że w Lublinie nie ma dużej ilości lokomotyw spalinowych. |
EP09-021 napisał/a: |
Składy wagonowe są i jest ich mało na trasie Lublin-Stalowa Wola. |
EP09-021 napisał/a: |
A jeśli mowa o szynobusach to nie mam nic przeciwko aby pojawiły się na Lubelszczyźnie nowe szynobusy. Niestety te które obecnie posiadamy nie spełniają odpowiednich wymogów i są niewystarczalne by wysłać je na trasę Lublin-Łuków. |
Cytat: |
Swoją drogą nie wiedziałem, że linia Lublin - Łuków ma jakieś specjalne wymogi |
Sebcio napisał/a: |
Nawet początkowo "testowo" można puścić SA107, zamiast układać mu specjalnie badziewne trasy typu 4416, żeby mało ludzi jeździło. |
Sebcio napisał/a: |
tępienia, ostrego i odgórnego tępienia "busiarzy" bo na Lublin-Lubartów mają swoje eldorado. |
Sebcio napisał/a: |
A czy coś konkretniejszego, poza gadaniem, w tej sprawie się w ogóle robi?
|
Cytat: |
A czy coś konkretniejszego, poza gadaniem, w tej sprawie się w ogóle robi?
|
Cytat: |
Choć jeśli UM coś kupi to pewnie do obsługi lotniska w Świdniku, Lubartów i Parczew muszą poczekać. |
drverde napisał/a: |
[...] szynobus by musial byc tanszy ewentualnie szybciej dojezdzac do celu |
ibonek napisał/a: |
szomiz, EZTy jeżdżą tylko na Chełm i Dęblin /Łuków., bo tam są druty. Szlaki na Kraśnik/Rozwadów, Parczew/Łuków/Lubartów oraz Rejowiec - Zamość/Bełżec są bez prądu, więc na tych trasach bardziej jest uzasadnione jeżdżenie SA. |
Cytat: |
że jeżeli trzeba by dopłacać do Zamościa kilka milionów rocznie, to może lepiej kupić dwa komfortowe autobusy. |
Sebcio napisał/a: |
Urząd Marszałkowski rozpisał przetarg na szynobusy!
Źródło |
Cytat: |
19/20 WE |
Cytat: |
Obawiam się jednak, że ludzie nadal będą nimi jeździć |
Cytat: |
Opłakany stan torów (..) powodują, że linia do Kraśnika teraz czy wkrótce ta do Lubartowa będą na granicy konkurencyjności czasowej, |
Cytat: |
Może niefartownie dzień wybrałem bo to niedziela. |
Cytat: |
Mianowicie PKP Cargo chce od 1 marce wstrzymać jakiekolwiek wahadła w tamtą stronę jeżeli będą mniejsze niż 15 (chyba) wagonów, bo im się nie opłaca. |
Cytat: |
Ustala się następujące terminy wykonania i dostarczenia pojazdów Zamawiającemu:
a. pierwsze dwa pojazdy w terminie do 30 września 2010 r., b. kolejne trzy pojazdy w terminie do 30 czerwca 2011 roku, jednak nie wcześniej niŜ do 31 stycznia 2011 roku. 2. Terminy, o których mowa w ust. 1 pkt a i b są terminami odbioru końcowego |
Cytat: |
Lubelskie: Nowe szynobusy tuż, tuż
O trzy miesiące wcześniej niż zapowiadano na lubelskich torach będzie można zobaczyć nowe szynobusy. Jeszcze w czerwcu Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego planuje zorganizować ich pokazowy przejazd odcinkiem Lublin – Lubartów linii nr 30 Łuków–Lublin – czytamy w „Gazecie Wyborczej Lublin”. |
Cytat: |
Jakieś info co do godzin odjazdu |
Pele napisał/a: |
Około godziny 10:30 wyruszy w swoją pierwszą promocyjną trasę z Lublina do Lubartowa. |
Cytat: |
No i zgodnie z deklaracjami Marszałka i Dyrektora LZPR od nowego rozkładu szynobusy mają na codzień jeździć do Lubartowa. |
Cytat: |
Szynobus może się rozpędzić do 120 km na godzinę. Pali przy tym niewiele ponad 10 litrów oleju napędowego na 100 km. |
Alex napisał/a: |
Dzisiaj nowy szynobus jechał z Chełma (odj. 8:09) do Lublina |
Cytat: |
Mówili że pali 50 litrów, jakoś mało mi się wydaje jak na dwa silniki, może tyle pali jeden silnik? |
Cytat: |
To jak autobus, tyle że ten nie waży ponad 23 ton. |
Cytat: |
że nie będą zatrzymywać się na wsiach |
lubelak195 napisał/a: |
Ze względu na niską szlakową to w tym RJ jest to dobre posunięcie, lecz mogłyby sie zatrzymywać chociaż na tych wsiach, do których busy nie dojeżdżają (Brzeźnica Bychawska i Gródek Szlachecki)- wydłużyłoby to czas jazdy o góra 4 minuty.
Dużym niedopatrzeniem są, a właściwie ich brak, przystanki w centrum Lubartowa i Parczewa, które mogłyby przesądzić o rentowności pociągu. |
Cytat: |
Z tym ze szynobusy na Lubartów pójdą jeszcze przed moderną to była wczesna wersja oficjalna UM, natomiast jak się trochę zastanowili to uświadomili sobie że ta linia jest jednotorowa. Po co uruchamiać połączenie i alokować tam tabor żeby za moment uruchamiać KKZ po K19?
Z tego powodu reaktywacja Lublin - Lubartów w RJ 2010/11 jest mało realna. |