Cytat: |
Chodziło mi o numerację silników od strony kabiny A 135, od B 246 czy tak? I w jakich parach, a na et22 w trójkach i parach współpracują i dlaczego tak a nie inaczej? |
Cytat: |
I jeszcze z jakiego powodu za pierwszą pozycją bez oporową mówimy o połączeniu sz-r, a za drugą już o połączeniu równoległym. W obu przypadkach są one połączone szeregowo - równolegle, tylko w inne grupy. |
Jarul napisał/a: |
...
(...) Bocznikować można tylko na pozycjach bezoporowych - jest specjalna blokada mechaniczna dźwigienki bocznikowania, ponadto tylko tak ma to sens. (...) |
Taurus napisał/a: |
Zawsze liczy się od kabiny A. Zazwyczaj jest to numeracja 1-2-3-4-5-6. To co podałeś 1-3-5-2-4-6 to jest numeracja dla ET22. Podam przykład dla byka: jazda szeregowa 1-3-5-2-4-6 jazda szeregowo równoległa 1-3-5 + 2-4-6 jazda równoległa 1-3 + 5-2 + 4-6 |
Taurus napisał/a: |
Silniki 1 i 3 oraz 4 i 6 są połączone w parę a 5 i 2 są indywidualnymi i następnie w zależności od kombinacji połączenia na stycznikach są konfigurowane kombinacje połączeń j.w. |
Kamil napisał/a: |
Nie na wszystkich ET22 w ten sposób. Łączone były: 1+5, 2+6 a indywidualne były 3 i 4 Wszystko w zależności od numeru kolejnego wyprodukowanej ET22 i od późniejszych modernizacji. |