Rafaello1973 napisał/a: |
.Szkoda , ich ,bo te loki mają co prawda prędkość kontrybucyjną 80km/h ,ale także system ogrzewania wagonów pasażerskich, co czyni je zdatnymi do obsługi pociągów np: w Gorzowie , na Mazurach czy w Bieszczadach,albo w Wielkopolsce, na trasie Ostrów - Leszno czy Wolsztyn- Zbąszynek - Leszno.
Najlepiej skasować sprawne loki i uwalić w ramach tzw. "optymalizacji" kolejne linie ,a decydentom premia znów wpadnie.. Pomijam fakt możliwości ich wykorzystania w razie awarii lub oblodzenia trakcji |
Borys_q napisał/a: |
Z jednej strony szkoda, z drugiej krótka seria, problemy z częściami,nietypowe rozwiązania, dwuosobowa obsada do manewrów (przynajmniej u nas w IC), niestety w przypadku zmniejszającego się zapotrzebowania na tabor pierwsze wylatują nietypowe serie. |
Cytat: |
Co prawda teraz na "Kamieńczyk" byłyby zbyt wolne, niemniej na samą tak ekstremalną linię jak 311 by się jeszcze nadały. |