andrzej_sz napisał/a: |
Sprostować tak by znów utrzymać cenę średnią... Dlaczego nie napiszą od razu że cena maksymalna na tym odcinku będzie wynosiła 127 pln albo że nie przekroczy tej ceny? |
andrzej_sz napisał/a: |
Sprostować tak by znów utrzymać cenę średnią... Dlaczego nie napiszą od razu że cena maksymalna na tym odcinku będzie wynosiła 127 pln albo że nie przekroczy tej ceny? |
OS_24 napisał/a: |
Zależy od wzoru. Jeśli liczą po kwotach to tak. A jeśli biorą pod uwagę liczbę biletów? |
Darthlol napisał/a: |
Ceny poznamy 29 września |
bert napisał/a: |
Ceny juz na stronie IC |
bert napisał/a: |
rano były |
andrzej_sz napisał/a: |
Na razie mamy kolejny wywiad zapowiadający start sprzedaży 14 listopada
http://tvn24bis.pl/informacje,187/bilet-na-pendolino-za-zlotowke-sprzedaz-ruszy-14-listopada,474537.html |
pawelu napisał/a: |
O ile wiem, to w pociągu Pendolino będzie można kupić bilet pod warunkiem wolnych miejsc. |
dddbb napisał/a: | ||
No można - za 650 zł (kara + koszt biletu). Jest o tym w przytaczanym stronę wcześniej artykule. |
OS_24 napisał/a: |
Najtańsze bilety będą kosztować 49 złotych. |
Pirat napisał/a: |
Na stronie PKP Intercity jest cennik EIC Premium. |
Piotr13 napisał/a: |
Jest napisane "około 20". Poza tym ten super hiper system ma sam decydować o ilości biletów w każdym "koszyku". |
dddbb napisał/a: |
A czy 18, czy 22, to chyba różnicy nie robi. |
Piotr13 napisał/a: | ||
Przy ilości miejsc w całym pociągu - faktycznie nie ma to znaczenia, gdyż jest to ilość marginalna. |
OS_24 napisał/a: |
Ale biorąc pod uwagę liczbę pociągów to jest kilkaset na dzień |
darian napisał/a: |
Ciekaw jestem, czy aby na pewno ten system będzie tak inteligentny. |
dddbb napisał/a: |
Rozumiałbym to w ten sposób, że najpierw (z miesięcznym wyprzedzeniem) "rzucone" są bilety po 49/59 zł w ilości ok. 20 sztuk na kurs, później kupujesz bilety z 30% zniżką. W czasie przerwy technologicznej system analizuje napełnienie pociągu i albo zostają jeszcze z 30% zniżką, ale ceny wskakują na kolejny próg. Co oznacza, że zarówno o 1:30 jak i 22:30 danego dnia bilety będą w tej samej cenie. No i oznacza to, że popularniejsze kursy będą szybciej zbliżać się do ceny podstawowej. |
Cytat: |
650 zł za brak biletu w Pendolino, czyli jak skutecznie odstraszyć podróżnego. |
Piotr13 napisał/a: |
A będzie honorowany "Weekendowy"? Chociaż nawet jeśli, to pewnie standardowo, będzie się dało pojechać tylko w jedną stronę w sobotę lub w drugą w niedzielę... |
Victoria napisał/a: |
650 zł za spóźnienie, czyli gratka w Pendolino
Wejście do pociągu EIC Premium bez biletu będzie oznaczało, że niezależnie od tłumaczenia pasażera, zapłaci on karę w wysokości 650zł + cena biletu. U konduktora go nie kupi. |
Cytat: |
Poza tym przed i po objęciu funkcji w PKP IC jakoś ten Pan kariery nie zrobił. |
Cytat: |
A może po prostu nie jestem życiowym nieudacznikiem, któremu państwowa firma w ramach negatywnej selekcji kadr życie uratowała? |
Cytat: |
jednak to nie PKP IC blokowało wjazd PKP PR chociażby na CMK, ale spółka-matka czyli PKP SA z Wachem na czele. Zarząd PKP PR podlegał Wachowi a nie Prześludze. Po prostu, w ramach Grupy PKP był odgórny zakaz podjeżdżania expressów przez pośpiechy. |
Cytat: |
Można się realizować prowadząc np. własny biznes, nie żerując na państwowym. Czy dla Ciebie kariera tożsama jest z pierdzeniem w prezesowski stołek w upolitycznionej państwowej spółce? A jaką Ty karierę zrobiłeś?
|
Cytat: |
Ja też nie zrobiłam żadnej kariery na kolei. Teraz mam własną firmę. Czy w związku z tym jestem ułomna? A może po prostu nie jestem życiowym nieudacznikiem, któremu państwowa firma w ramach negatywnej selekcji kadr życie uratowała? |
Cytat: |
Nie możliwe, jeszcze w 2007/08 roku bilet na 1 klasę IC kosztowal ok 120 zl wiec na 2 kl ok 80-90 zł. Za Przeslugi byla tez dobra oferta - Wojazer, za bodaj 95 zl dwa bilety. Byl Super Bilet za 36 zł. |
khamul napisał/a: |
Bo Firefox to gówno, zainstaluj chrome |
tomeeek07 napisał/a: | ||
Komentarz tak samo gów***ny. Każda szanująca się firma powinna zadbać o to, aby jej strona internetowa działała na każdej przeglądarce. Na profilu facebookowym wiele osób skarży się właśnie na niedziałającą stronę w FF. |
koliber2 napisał/a: |
Pytanie do znawców systemu E-IC: czy mozna w systemie E-IC zakupic bilet (dla mnie i dziecka) w PENDOLINO ale w przedziale dla matki z dzieckiem do 4 lat? |
aanniiaa napisał/a: |
Wysłałam dziś do UTK za pośrednictwem ePUAP skargę w sprawie dostępności biletów SuperPromo w pociągach EIC. Mają 30 dni na zakończenie kontroli, zobaczymy co odpiszą |
Cytat: |
W nawiązaniu do (...) korespondencji (...) przedłożonej do Urzędu Transportu Kolejowego za pośrednictwem systemu ePUAP, pragnę poinformować, że Urząd wystąpił do przewoźnika PKP Intercity z wnioskiem o przedstawienie wyjaśnień w kwestii dostępności biletów wg oferty SuperPromo na pociągi EIC
(...) Sygnały o rozbieżności pomiędzy przedstawioną treścią oferty a faktyczną jej dostępnością (w okresie do 15 stycznia br.) wydają się być zasadne (...) Urząd przeanalizuje odpowiedź udzieloną przez PKP Intercity po jej otrzymaniu, a następnie przedstawi (...) stanowisko w sprawie |
sebek napisał/a: |
Nie rozumiem sytuacji, że pasażer nie może kupić biletu w ostatniej chwili, skoro pociąg jest pusty, a zdarzają się sytuacje typu opóżnienia skomunikowań z innymi przewożnikami i wtedy pasażer w ogóle zrezygnuje z przejazdu EIPremium. Jechałem osobowym KŚ Lubliniec - Katowice(8.27), 3 pasażerów pytało konduktora o to ile mamy opóznienia, bo chcieli zdążyć kupić bilety na EIP Katowice(8.44) - Warszawa. Osobówka KŚ złapała 15min na odcinku Bytom - Katowice i przyjechała do Katowic na 8.42, akurat na ten sam peron co stało EIP(8.44).
Słyszałem jak pytali konduktora EIP o sprzedaż biletu w pociągu to od razu wspomniał o karze 650zł a z braku czasu, te 3 osoby nie zdążą lecieć do kasy po bilet, raptem niecałe 2 min do odjazdu EIP. Oczywiście pasażerowie zrezygnowali z EIP i za radą konduktora zaczekali na TLK Skarbek(9.09), ale takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, skład EIP ma zapełnienie 30%, ludzie nie mogą wsiąść, bo ich pociąg regionalny się opóżnił a w EIP zapłacą karę. |
pawelu napisał/a: |
Ja też bym soboty dołączył i to nie po godz. 19:00 tylko na przykład już od południa. Bo to zawsze był najgorszy dzień jeżeli chodzi o frekwencję w dalekobieżnych składach, czy to pośpiesznych czy expresowych.
A wracając do meritum sprawy, może się urwać trochę frekwencja w "Monciaku" na odcinku Gdynia-Warszawa bo "Neptun" od 26.IV jako EIP i w "Karpatach" na odcinku Kraków-Warszawa. Ale to pól biedy, bo to ta sama spółka. Najważniejsze że poleci na bank frekwencja w Polskim Busie z Warszawy do Gdańska wyjeżdżającym o godz. 19:30 i z Gdańska do Warszawy, odjazd również o godz. 19:30. I o to chodzi. Podejrzewam, że albo wprowadzą jakieś promocje, np. wszystkie bilety po 2-5-10 zł (jak wczoraj i dzisiaj na trasie Warszawa-Kraków) albo od 1-4 te kursy zostaną zawieszone |
Cytat: |
Już niebawem kolejarze nie pojadą w 1 klasie pendolino, projekt prawie gotowy, za dużo zjadali obiadów. Nowy regulamin wejdzie chyba wraz z nowym rozkładem |
Cytat: |
znacznie większą popularnością cieszą sie w Częstochowie pociągi EIP i EIC niż zwykłe IC-ki, oczywiście jeśli chodzi o przejazd w relacji Częstochowa-Warszawa. |
Cytat: |
Na chwile obecną można zaobserwować znaczący spadek jeśli chodzi o pasażerów wsiadających/wysiadających na st. Zawiercie do/z pociągów EIP/EIC jadących w kierunku Warszawy. |
Cytat: |
Już pisałem w innym wątku że sytuacja nieprzemyślana. Zmiana kategorii 3 pociągów z EIC na IC przełoży się na bydlęce warunki w tychże pociągach z powodu zbyt małej liczby wagonów 2 klasy. |
Cytat: |
Nie zmienia się kategorii pociągów EIC na IC tylko dokłada się nowe składy. |
Cytat: |
Krakowskie TLKi/ICki kursują obok pociągów kwalifikiwanych EIP/EIC, podobnie jak te z wrocławia czy gdyni do warszawy. |
Cytat: |
Natomiast na Katowice - Warszawa ktoś wpadł na genialny pomysł pozmieniania kilku pociągów EIC na IC. Już nie mówiąc o tym, że część osób ceniących sobie komfort podróży przestanie tym podróżować. |
Cytat: |
Dobra zmiana odejdzie prędzej czy później a wraz z nią tego typu pomysły. Docelowo przyjdą ludzie którzy naprawdę znają się na kolei a nie menedżerowie z przypadku. |
Cytat: |
Docelowo w ciągu mam nadzieję najpóźniej 10 lat ktoś mądry zaora w końcu perony we Włoszczowie Płn i Opocznie i to będzie koniec pociągów economy na CMK a funkcja tej linii kolejowej wróci do pierwotnego stanu. |
Cytat: |
Twoja wizja kolei pyskaczu sheva bez wychowania prędzej czy później padnie. |
Cytat: |
izja oparta na modelu który najchętniej byś widział na Twoich zasranych kiblach czy innych rzęchach rozwalających się po CMK jak najtańszym kosztem. |
Cytat: |
rozwalających się po CMK jak najtańszym kosztem. |
Cytat: |
Możesz sobie pomarzyć że w tym kierunku to będzie szło. |
Cytat: |
Jak Cie nie stać na przejzd koleją to zasuwaj do Polskiego Busa albo idź na piechotę. |
Cytat: |
Także pamiętaj przy najbliższych wyborach głosuj na dobrą zmianę bo każdy normalny kto po nich przydzie gwarantuje Ci że zlikwiduje takie kwiatki jak EIC Praha = IC Praha więc masz co najwyżej jeszcze kilka lat jazdy w bydlęcych warunkach a potem paszła won do Polskiego Busa. |
Cytat: |
paręnaście |
Cytat: |
Jeśli chodzi tłok to nawet w TGV, ICE zdarzyło mi się jechać na glonojada. |
Cytat: |
Wystarczy to co jest w Pendolino - brak miejsc stojących. Wszystkie inne pociągi powinny być dostępne bez żadnych ograniczeń, tzn. ile wagon pomieści, nie wyłączając kibla, korytarzy i przedsionków.
|
Cytat: |
@atoman: człowieku, jestes tak ograniczony umysłowo |
Cytat: |
ze nie przyjmujesz do wiadomości faktu, że obecnie coraz częściej się podróżuje nie planując wcześniej bo tak po prostu jest?! |