Darthlol napisał/a: |
Sztygar o 7:24, p 19:52 dwa razy w tygodniu do Katowice ?? |
Pionier27 napisał/a: |
No po wprowadzeniu pociągów PREMIUM PIC będzie miał trochę wagonów do wykorzystania. Z tego co wiem to LECH będzie dalej Zielona Góra-Warszawa-Zielona Góra ale wzmocniony jeszcze jednym wagonem kl. 2 (nie mam pojęcia z jakiego składu). BACHUS na nowych (starych) wagonach po jakimś EIC z CMK) w relacji jedynie Gdynia-Zielona Góra-Gdynia. Co do "Odrzanki" to SZTYGAR-a nie będzie na 100%. Ma być coś tylko do Katowic z Zielonej Góry. |
Cytat: |
Zielona Góra "otrzymuje"chyba jeden z lepszych rozkładów jazdy...pociąg do Gdyni, 3 x Warszawa. Dobre skomunikowania w Poznaniu. |
Cytat: |
Co Ci ten jeden jedyny pociąg dalekobieżny do Gorzowa przeszkadza ?? Myślisz, że przesiadki w Krzyżu są takie cacy i fajne? W Krzyżu mamy wysoką kładkę nad torami, w dodatku nie ma do niej windy, trzeba przez nią lecieć nawet z najcięższymi tobołami bo przejść przez tory pilnują wiecznie sokiści (zamiast zająć się bezdomnymi w środku dworca). W dodatku ze skomunikowaniami w Krzyżu też jest bardzo bardzo różnie (o tym o której godzinie dany regionalny pociąg odjedzie decyduje niestety UMWL). |
Cytat: |
Idąc Twoim tokiem rozumowania - zlikwidujmy wszystkie dalekobieżne do Zielonej Góry, pasażerom wystarczą bezpośrednie dobrze skomunikowane osobówki do Poznania i Wrocławia, a co tam! |
Cytat: |
Brak mi słów po prostu na taki tok myślenia ..... |
Cytat: |
Kuba MK, po pierwsze dużo osób korzysta z przesiadkowych połączeń w Zbąszynku na BWE, BGE czy TLK Bachus bądź TLK Zielonogórzanin, mam wielu znajomych z Gorzowa, którzy tak właśnie robią, po drugie według posłów lubuskich wystarczą dobre skomunikowania Śmiech Happy bez komentarza Język
|
Cytat: |
Przepraszam bardzo Krzyż jest ważną stacją węzłowa oferującą połączenia dalekobieżne z różnymi częściami naszego kraju, c |
Cytat: |
dużą przeszkodą w realizacji połączeń dalekobieżnych do Gorzowa Wielkopolskiego/ Kostrzyna jest brak elektryfikacji, podziękuję politykom lubuskim, którzy nic nie potrafią zdziałać, |
Cytat: |
Wcale nie jest - szopa spalinowa bowiem jest na miejscu, wystarczy podmiana lokomotyw. Problemem PICu i większości menadżerów myślących podobnie jak ty jest Warszawocentryczność i odcinanie regionów od połączeń. Na Ostbahnie bowiem szlakowa to 100 km/h, jedynie w stacjach ograniczona do 70 km/h (drewno). Śmiech |
Cytat: |
Wystarczy system dobrych przesiadek, gdzie w innych krajach dobrze działa i ludzie sobie chwalą, ale mniejsza z tym |
Cytat: |
Pytanie jaka będzie frekwencja, jak sobie przypomnę TLK Lubuszanin z Gorzowa do Warszawy jako łącznik do pociągu Zg-Warszawa jakoś nie była powalającą, niestety wysoka cena zrobiła swoje, według mnie lepiej przedłużyć kilka kursów do Poznania zamiast do Krzyża, skąd są w miarę sensowne połączanie krajowe i międzynarodowe. |
turystka napisał/a: |
Czy Gorzów w końcu doczeka się połączenia do Piły (a nawet do Bydgoszczy)?
Jak na razie jest jedna przesiadka do Kołobrzegu w... Poznaniu. |
Jakub.MFN napisał/a: |
Szczecin - Kołobrzeg nie ma tu nic do rzeczy... Na linii Piła - Krzyż (i Piła - Chojnice zresztą też) jeżdżą składy wagonowe na wszystkich kursach ze względu na brak sprawnych SA105 i SA108 w Wielkopolskim Oddziale PR. |
krzychu12231 napisał/a: |
Bachus od grudnia na EP08, rozkładowa 140. Ale kursowanie niestety tak jak obecnie, oprócz sobót/niedziel.
Podlasiak codziennie do Zielonej Góry, też EP08. |
Kuba MK napisał/a: |
Przejrzałem pobieżnie nowy rozkład jazdy ze strony PLK dla linii Kostrzyn - Krzyż.
To, co nam zaoferował UMWL woła o pomstę do nieba - m.in. poranny pociąg z Krzyża do Kostrzyna zamelduje się w Gorzowie już o godzinie 7:12 !!, popołudniowy z Krzyża do Kostrzyna z Gorzowa odjedzie dopiero o godz. 16:11 (co oznacza od godz. 15 oczekiwanie 70 min na pociąg!), skład z Kostrzyna do Krzyża, dotychczas odjeżdżający z Gorzowa o 13:41 przesunięto na 14:34, w efekcie czego pomiędzy 11:43 a 14:34 stworzono prawie 3-godzinną lukę w kursowaniu pociągów na tej linii! A później, między Poznaniakiem o godz. 15:58 a kolejnym do Krzyża o 16:52 jest zaledwie 54 minuty różnicy! To się nazywa cykliczność w wydaniu naszego UMWL. Takie działania spowodują odpływ pasażerów z tej linii. Od kolegi z południa województwa miałem też cynk że oferta na linii Zielona Góra-Szczecin jest wręcz śmieszna, ponadto zerwano wiele skomunikowań w ciągu Wrocław - Zielona Góra - Szczecin (Zbąszynek/Poznań). Oby jeszcze coś z tym zrobili ..... |
jajo31 napisał/a: |
co do gorzowiaka to za wczesnie z wawy wyjeżdza i nie wiem czy on się przyjmie i czy czasami nie wyleci po pierwszej korekcie... |
Sunseed napisał/a: |
Swoją drogą, znikają połączenia z Żagania do Zielonej Góry które cieszyły się maksymalnym obłożeniem studentów. No i chyba automatycznie brak połączeń Legnica - Zielona Góra. |
Sunseed napisał/a: |
Swoją drogą, znikają połączenia z Żagania do Zielonej Góry które cieszyły się maksymalnym obłożeniem studentów. No i chyba automatycznie brak połączeń Legnica - Zielona Góra. |
sZakOOu napisał/a: |
Z czego większość studentów wysiadała w Żarach. Po prostu podróżni z Żagania będą musieli się przesiąść w Żarach na pociągi do Zielonej Góry. |
Cytat: |
Frankfurt(Oder) 18:32 ---> Przylep 20:21 (Regio)
Przylep 20:19 ---> Poznań Główny 22:17 (Regio) |
calsberg napisał/a: |
Trzy wagony na Szczecinianie zostały zastąpione trzema na Gorzowiaku....ja widać na jednym z filmiku frekwencji oszałamiającej nie było. Trzy wagony jadą do Warszawy na całym przebiegu czy jakieś są dołączane w Poznaniu? |
Cytat: |
- Jestem radnym dopiero od miesiąca, ale jak zapowiadałem, nie będę tylko radnym, który podnosi rękę do góry. Między innymi z mojej inicjatywy rada przyjęła apel do marszałka o przywrócenie połączenia kolejowego do Jeleniej Góry. Bo szynobusy jeździły z Zielonej Góry przez Żar, pomijając Żagań. Reprezentując nasz samorząd pojechałem do Urzędu Marszałkowskiego i prawdopodobnie już w marcu pociąg będzie jechał również przez Żagań i Jankową. To z pewnością ożywi nasz ruch turystyczny. |
Cytat: |
Mając na uwadze zgłoszone potrzeby komunikacyjne miasta Żagań, zawnioskowaliśmy do operatora, aby w ramach najbliższej korekty rozkładu jazdy poprawił skomunikowania pociągów regionalnych na stacji Żary, w taki sposób, aby maksymalnie zmniejszyć czas oczekiwania na przesiadkę na pociągi do Zielonej Góry. Korekty powinny zostać wprowadzone w marcu. |