| Cytat: |
| Krakow Glowny 17:29
Krakow Plaszow 17:34/17:49 Skawina 18:07/18:08 Spytkowice 18:38/18:39 Oswiecim 19:11/19:12 Czechowice-Dziedzice 19:52/19:53 Chybie 20:08/20:09 Zebrzydowice 20:20/20:21 Petrovice u Karvine 20:27/20:28 Detmarovice 20:36/20:37 Bohumin 20:42/20:43 Ostrava hl.n. 20:50 |
| danio napisał/a: |
| Na DB są rozkłady międzynarodowe. I dobrze, byleby nie jechał pusty z takim czasem przejazdu .... |
| dddbb napisał/a: |
| Nie będzie się zatrzymywał na stacjach pośrednich czy wymienione są tylko ważniejsze?
15 min w Płaszowie... - wagony czy co? |
| CottonwoodEN71 napisał/a: |
| centrum wsi |
| dddbb napisał/a: |
| po drugie odcinek Oświęcim - Zebrzydowice to termin działania Kolei Śląskich (a pewnie marszałek śląski nie dokłada do pociągu ni złotówki) |
| ElmoVanKielmo napisał/a: | ||
Dobre |
| ElmoVanKielmo napisał/a: |
| Zabawne jest tylko sformułowanie "centrum wsi" |
| Cytat: |
| w Czechach taryfa Regio |
| Kod: |
| Pociągi do Grodna kursują pod marką InterRegio, ale w taryfie identycznej jak pociągi Regio. Z formalnego punktu widzenia, są to pociągi międzynarodowe (a nie transgraniczne) [...] |
| CottonwoodEN71 napisał/a: |
| Na tym odcinku denerwujące jest zwalnianie przed każdym przejazdem do 10-20 km/h, a że przejazdów jest tu wiele, jazda jest szarpana. I moje pytanie: czy istnieją dalsze plany remontu linii (jeśli tak, to do kiedy) i czy PLK ma zamiar zrobić coś odnośnie tych przejazdów? |
| ecavon napisał/a: |
| Z tego co wiem to odcinek od Oświęcimia do Włosienicy nie doczekał się jeszcze przetargu na remont. |
| emele napisał/a: |
| (...)
Ten odcinek spada z planu remontów z roku na rok |