Cytat: |
Krakow Glowny 17:29
Krakow Plaszow 17:34/17:49 Skawina 18:07/18:08 Spytkowice 18:38/18:39 Oswiecim 19:11/19:12 Czechowice-Dziedzice 19:52/19:53 Chybie 20:08/20:09 Zebrzydowice 20:20/20:21 Petrovice u Karvine 20:27/20:28 Detmarovice 20:36/20:37 Bohumin 20:42/20:43 Ostrava hl.n. 20:50 |
danio napisał/a: |
Na DB są rozkłady międzynarodowe. I dobrze, byleby nie jechał pusty z takim czasem przejazdu .... |
dddbb napisał/a: |
Nie będzie się zatrzymywał na stacjach pośrednich czy wymienione są tylko ważniejsze?
15 min w Płaszowie... - wagony czy co? |
CottonwoodEN71 napisał/a: |
centrum wsi |
dddbb napisał/a: |
po drugie odcinek Oświęcim - Zebrzydowice to termin działania Kolei Śląskich (a pewnie marszałek śląski nie dokłada do pociągu ni złotówki) |
ElmoVanKielmo napisał/a: | ||
Dobre |
ElmoVanKielmo napisał/a: |
Zabawne jest tylko sformułowanie "centrum wsi" |
Cytat: |
w Czechach taryfa Regio |
Kod: |
Pociągi do Grodna kursują pod marką InterRegio, ale w taryfie identycznej jak pociągi Regio. Z formalnego punktu widzenia, są to pociągi międzynarodowe (a nie transgraniczne) [...] |
CottonwoodEN71 napisał/a: |
Na tym odcinku denerwujące jest zwalnianie przed każdym przejazdem do 10-20 km/h, a że przejazdów jest tu wiele, jazda jest szarpana. I moje pytanie: czy istnieją dalsze plany remontu linii (jeśli tak, to do kiedy) i czy PLK ma zamiar zrobić coś odnośnie tych przejazdów? |
ecavon napisał/a: |
Z tego co wiem to odcinek od Oświęcimia do Włosienicy nie doczekał się jeszcze przetargu na remont. |
emele napisał/a: |
(...)
Ten odcinek spada z planu remontów z roku na rok ale pewnie kiedyś to zrobią ale to już w zdecydowanej większości IZE Sosnowiec. Do granicy IZE po stronie krakowskiej pewnie jeszcze podciągną choć tam teren mocno podmokły. |