Fankol napisał/a: |
Proszę aby przed osądzeniem IC PKP w sprawie Edyt prześledzić jak wielka jest awaryjność tych pojazdów: słynne pociągi 'Oleńka" i "Kinga" (np. ile razy w miesiącu muszą jechać składem wagonowym).
|
jubikej napisał/a: |
ciekawe skad PRy wzielyby kase na rewizje tych skladow |
Cytat: |
Tabor od PR przejmowało PKP IC za prezesury Warsewicza i to jego ekipa odpowiada za ten stan. Nie musieli brać a wzięli! Teraz jednostki gniją w krzakach. PR z powodzeniem by je wykorzystały! |
ET05 napisał/a: |
Te składy można spokojnie przebudować na pięcioczłonowe, przy okazji dodać wifi i gniazdka. Moc wystaraczająca, a pięcioczłon na wiele teelek wystarczy. |
Cytat: |
Wiem ze niektórzy na tym forum lubia pluc jadem na IC, ale w PRach wcale te jednostki nie miałyby lepiej. |
LoloPendolo napisał/a: |
KD zorientowały się jaki to złom i zrezygnowały z kupna ED74. |
DarekP napisał/a: |
Rozbudowa o piąty człon jest raczej mało realna, nikt nie będzie wznawiał produkcji tak starego składu, myślę tu przede wszystkim o koszcie takiej operacji. |
Rozkładowiec napisał/a: |
Jednostki ED74 zostały zakupione stricte do obsługi połączeń Warszawa - Łódź i na tej linii powinny pozostać do dnia dzisiejszego. Są pojemne, osiągają prędkość 160 km/h, więc na tą linię są wręcz idealne. Przenosiny tych jednostek do Krakowa według mnie było czystym nieporozumieniem. |
Cytat: |
Wystarczy ED74 przystosować do łączenia w trakcie potrójną i problem przepełnienia mamy z głowy. |
Cytat: |
Ja mam dla nich rozwiązanie: edyty bez rewizji powinny zostać oddane nieodpłatnie zainteresowanym przewoźnikom samorządowym bądź PRom. Te, które jeżdżą, powinny zostać wystawione na aukcję z ceną wywoławczą 1zł. |
Cytat: |
PKP Intercity ogłosiło właśnie, że poszukuje dostawców elementów wyposażenia i podzespołów do ED74. Czy to oznacza, że wszystkie pojazdy wrócą na tory? |
tomekmkm napisał/a: |
Generalnie [...] a w IC takie w miarę dobre składy stoją na torach odstawczych...
|
Cytat: |
Portal gazeta.pl manipuluje informacją o niszczejących pociągach Pesy. Jaki mają w tym cel? |
Beatrycze napisał/a: |
Dziś o godz. 21.50 w TVP1 "Magazyn śledczy Anity Gargas" na temat niszczejących pociągów ED74 spółki PKP Intercity. |
DarekP napisał/a: |
Jedna i druga spółka państwowa |
DarekP napisał/a: |
Drugim rozwiązaniem jest przeniesienie do innej spółki PKP z taką dużą wartością księgową, a przez to spowodowanie pogorszenia jej sytuacji finansowej. A może jakiś projekcik unijny na adaptację składów może by się wtedy znalazł? |
Beatrycze napisał/a: |
Rozkładowiec, myślę, że beton PKP IC boi się sprzedać te składy zbyt tanio, żeby nie być posądzonym o działanie na szkodę spółki (choć dostali 11 sztuk ED74 za darmo od PR). |
Cytat: |
PKP Intercity jednak nie sprzeda ED74. Przywróci je do ruchu |
DarekP napisał/a: |
Po drugie, załóżmy, że jest on wart aktualnie 80 mln, a KMŁ chciały dac 40 mln, to jak się wytłumaczysz ze straty tych 40 mln, bo taka ona księgowo będzie? Jak Ci ten, co Ci to dał nie pozwoli, to sprzedasz to taniej, niż masz w papierach? Intercity ma właściciela i nie może sobie tak po prostu zrobić z tym, co mu się wydaje za lepsze. |
Ralny napisał/a: |
PR jakie są takie są, ale dobrze sobie radzą w trudnych warunkach ekonomiczno-rynkowych, pomimo iż nie są tak dopieszczane przez rząd ludowy jak PKP IC. |
Cytat: |
ED 74 w nowym rozkładzie obsłuży np. TLK Nidę z Warszawy do Kielc. Relacja idealna dla tego składu. |
Cytat: |
Ponadto ED 74 ma kursować na TLK San z Warszawy do Rzeszowa przez Radom, Ostrowiec Św. |