INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. dolnośląskie - Puste przebiegi EP09 po E30

krzysztoff - 14-07-2015, 12:34
Temat postu: Puste przebiegi EP09 po E30
Witam, mam takie pytanko. Jako że expertem w tej dziedzinie nie jestem, nie znam żadnego kolejowego forum to zadam je tutaj. Pasującego tematu też nie znalazłem (przydałoby się jakieś ogólnotematyczne odnośnie E30). Przez ostatnie 10 dni dzień w dzień widuję jeżdżące lokomotywy EP09 po m.in. odc. Okmiany-Chojnów-Milkowice-Legnica, co to ma na celu, może ktoś wyjaśnić? Myślałem, że jakieś testy lokomotyw, ale one jeżdżą i jeżdżą codziennie, więc nie rozumiem. Czasem w duecie, czasem luzem EP09-025 i 029.
Proszę o wyrozumiałość jeśli pytanie debilne Very Happy Modów poproszę o usunięcie, jeśli dostanę odpowiedź na pytanko, jeśli temat robi śmietnik. Pozdrawiam!
Beatrycze - 14-07-2015, 12:37
Temat postu:
krzysztoff, tam gdzie zaczyna się PKP kończy się sens i logika. Nie wiesz o tym? Rolling Eyes
mateuuu - 14-07-2015, 12:56
Temat postu:
Testy ETCS i GSM-R.
krzysztoff - 14-07-2015, 16:09
Temat postu:
Beatrycze, to wiem od dawna, ale jednak miałem nadzieję, że to co ujrzałem ma głębszy sens.

mateuuu napisał/a:
Testy ETCS i GSM-R.

Dziękuję za odpowiedź Smile Doczytałem to i owo, wiem więcej Smile Szkoda tylko, że w testach póki co biorą lokomotywy EP09, które na tym szlaku nie jeżdżą i jeździć nie będą Laughing Ale może jak kiedyś zelektryfikują odc. do Zgorzelca to mam nadzieję zobaczymy tu jakieś pośpiechy.
Gaspares - 14-07-2015, 19:35
Temat postu:
Pośpiechy być może, ale prędzej przelotowe lub na EZT. Po modernizacji układu torowego zdaje się, że trudniej byłoby manewrować w Zgorzelcu z grupą wagonów.
Jerry - 14-07-2015, 20:50
Temat postu:
Jak jeszcze po tej linii jeździły pociągi IC to lokomotywy zagłuszały pracę urządzeń sterowania ruchem na tej linii. I po to teraz są te testy...
amadeoen57. - 15-07-2015, 06:49
Temat postu:
Zagłuszały? Syreną może Śmiech Jak jeździły pociągi IC a właściwie jeździł / tylko WAWEL/ to nie było jeszcze ETCS i GSM-R.

Teraz jest to testowane. EP09 stacjonowała nawet ponad miesiąc w Bolesławcu - stała na uporku na nasypie.
voyager1231 - 15-07-2015, 09:37
Temat postu:
Ty tam wyżej się nie śmiej, bo EC Wawel codziennie zostawiał po sobie zajętość szlaku, praktycznie od Wrocławia do Legnicy. I o ile w stacji nie ma problemów z zerowaniem odcinków zajętości, to na szlaku już takiej możliwości nie ma i pomimo stwierdzenia faktu, że pociąg przejechał i nie nastąpiło rozerwanie składu, to następny kursujący po nim musiał zbierać te zajętości jadąc 20 km/h.
@Jerry, liczniki osi świrowały. Powód do dzisiaj nie jest znany.
Borys_q - 15-07-2015, 11:35
Temat postu:
Cytat:
i pomimo stwierdzenia faktu, że pociąg przejechał i nie nastąpiło rozerwanie składu, to następny kursujący po nim musiał zbierać te zajętości jadąc 20 km/h.
@Jerry, liczniki osi świrowały. Powód do dzisiaj nie jest znany.


A rozkaz S na unieważnienie blokady?
voyager1231 - 15-07-2015, 15:41
Temat postu:
Pytaj się ludzi związanych z inżynierią ruchu, ja jestem drogowcem i bardzo często będąc na nastawni byłem świadkiem tych sytuacji. Nie wiem czy wprowadzenie zapowiadania telefonicznego i wydawanie rozkazów "S" było możliwe. Gdyby było na pewno ktoś by na to wpadł.
bystrzak2000 - 16-07-2015, 11:09
Temat postu:
krzysztoff napisał/a:
Szkoda tylko, że w testach póki co biorą lokomotywy EP09, które na tym szlaku nie jeżdżą i jeździć nie będą

Jeżdżą EP09, bo tylko one mają zabudowany system. Mają go mieć też Impulsy KD, ale kiedy to chyba nawet jeszcze w spółce nie wiedzą Wink
Beatrycze - 16-07-2015, 11:22
Temat postu:
Wczoraj widziałam dwie lokomotywy w barwach PKP IC jeżdżące wte i wewte. Blokowały jeden tor i pociągi musiały zjeżdżać na niewłaściwy.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group