Bilety, oferty, promocje - [PKP IC] Multikarnet - więcej za mniej Anonymous - 11-09-2015, 08:11 Temat postu: [PKP IC] Multikarnet - więcej za mniej
Multikarnet to dziesięć przejazdów, na wybranej przez podróżnego relacji, w cenie ośmiu. Pasażerowie PKP Intercity mogą z nowej oferty skorzystać już od 9 września.
Multikarnet to oferta przygotowana z myślą o podróżujących pociągami Express InterCity (EIC) oraz Express InterCity Premium (EIP). Uprawnia do 10. przejazdów na wybranej relacji, ale podróżny płaci tylko za 8.
Indywidualnie lub w grupie
Karnety nie są imienne, więc z jednego może korzystać nawet kilka osób – tyle, ile przejazdów zostało jeszcze do wykorzystania. Oznacza to również, że można je przekazywać członkom rodziny, znajomym, czy współpracownikom w firmie. Przed każdym przejazdem Multikarnet należy podbić w kasie lub u konduktora. W kasie, pasażer otrzymuje bezpłatną miejscówkę.
Więcej informacji na temat promocji można uzyskać dzwoniąc na infolinię 19 757 lub na stronie internetowej www.intercity.pl
Specjalnie z myślą o osobach często podróżujących jedną trasą pociągami EIC albo EIP, przygotowaliśmy nowe oferty MULTIKARNET oraz MULTIKARNET Premium.
Na czym polega oferta?
Multikarnety są bezimienne i ważne na 10 przejazdów w określonej relacji (w dowolnym kierunku), które można zrealizować w ciągu 3 miesięcy. W ramach oferty 9 i 10 przejazd jest gratis!
Multikarnety wydawane są wyłącznie w kasach biletowych na przejazdy w klasie 1 lub 2.
Jaka jest różnica między MULTIKARNETEM a MULTIKARNETEM Premium?
MULTIKARNET Premium przeznaczony jest dla osób korzystajacych z przejazdów pociągami Ekspress Intercity Premium (EIP), podczas gdy MULTIKARNET dedykowany jest dla połaczeń Ekspress Intercity (EIC).
Czy można wykorzystać multikarnety jadąc w grupie?
Tak. Z Multikarnetu może korzystać jego okaziciel, co oznacza, że umożliwia jednoczesną podróż tylu osobom, ile jest wolnych przejazdów na Karcie wydanej do danenego multikarnetu.
Z czego składają się multikarnety?
Wraz z mutlikarnetem, pasażer otrzymuje Kartę przejazdu z 10 polami .
Co muszę zrobić aby skorzystać z zakupionego multikarnetu?
Chcąc skorzystać z multikarnetu, należy każdy przejazd zalegalizować na załączonej do niego Karcie. MULTIKARNET można zalegalizować w kasie biletowej lub u konduktora w pociągu. Legalizacja MULTIKARNETU Premium możliwa jest tylko w kasie biletowej – w miarę wolnych miejsc w wybranym pociągu EIP.
Jaka jest cena Multikarnetu?
Ceny multikarnetów uzależnione są od relacji, klasy wagonu i kategorii pociągu. Przykładowe ceny znajdują się poniżej.
TRASA KLASA EIP EIC
Warszawa - Gdynia 1 1 640 zł 1 312 zł
2 1 280 zł 1 008 zł
Warszawa - Kraków 1 1 640 zł 1 408 zł
2 1 280 zł 1 080 zł
Warszawa - Wrocław 1 1 640 zł 1 416 zł
2 1 280 zł 1 088 zł
Kraków - Gdynia 1 2 048 zł 1 656 zł
2 1 592 zł 1 272 zł
Warszawa - Poznań 1 --------------------------- 1 344 zł
2 --------------------------- 1 032 zł
Warszawa - Katowice 1 1 640 zł 1 344 zł
2 1 280 zł 1 032 zł
Warszawa - Opole 1 1 496 zł 1 280 zł
2 1 168 zł 984 zł
Oferty:
nie łączą się z innymi ofertami lub zniżkami;
nie są limitowane /kontyngentowane;
dostępne są w sprzedaży wyłącznie w kasie biletowej.
http://intercity.pl/pl/site/dla-biznesu/3054/multikarnet.htmlsheva17 - 11-09-2015, 13:53 Temat postu:
Ha, ha....Dla porównania przypomnijmy sobie cenę za 3 REGIO KARNETY. To PKP IC przygotowało fantastyczną ofertę dla grup . Anonymous - 11-09-2015, 23:01 Temat postu:
Zakup 10 biletów na EIP Warszawa - Katowice: 490 zł. Multikarnet Warszawa - Katowice na EIP: 1280 zł. Oferta cud-malina... bert - 12-09-2015, 07:57 Temat postu:
promocja do katowic nie będzie trwa c wiecznie sheva17 - 15-09-2015, 08:12 Temat postu:
Oferta słaba. Lepiej polować nawet miesiąc wcześniej na bilety za 49 zł. Anonymous - 15-09-2015, 08:42 Temat postu:
Jest to dobra propozycja dla tych, którzy w ostatniej chwili decydują o wyjeździe i podróżują często. Jeśli została wprowadzona także dla kierunku Katowice - Warszawa, to oznacza że sielanka ze stałą ceną 49 zł nie będzie trwać wiecznie. MK_Wro - 15-09-2015, 09:13 Temat postu:
PIC ma duży problem ze Śląskiem, bo okazało się że ten spauperyzowany po 89 region to nie jest naturalny teren dla usług typu "premium". Po prostu nie ma komu jeździć za te pieniądze, bo ruch biznesowy jest mały, a turystyczny żaden. Żaden warszawski hipster nie zrobi wypadu weekendowego do Gliwic, podczas gdy do Wrocławia, a szczególnie Krakowa lub Trójmiasta jak najbardziej (i w drugą stronę z tych miast do Warszawy). Bardzo mnie ciekawi jak dalej potoczą się losy tych połączeń, które są w tej chwili de facto dotowane przez resztę relacji EIP. sheva17 - 15-09-2015, 09:36 Temat postu:
Zarobki w Katowicach są drugie w kraju zaraz po Warszawie, nie podzielam Twoich uwag. Na Śląsku są różni ludzie, ludzi bogatych, dużych spółek też nie brakuje. Śląsk nie jest też jednorodny, porównajmy taki Bytom np. z Gliwicami.