INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. małopolskie - Podział taboru na rozkład 2016/2017

Khan34 - 09-10-2016, 15:35
Temat postu: Podział taboru na rozkład 2016/2017
Jak w temacie czy wszystko znowu dla Kolei Małopolskich czy coś dadzą dla PR?
Anonymous - 09-10-2016, 15:59
Temat postu:
Khan34, bardzo słusznie pytanie. Obecnie jedynie woj. Małopolskie nie wywiązuje się z umowy dotyczącej Impulsów z PGZ. Tabor przeznaczony do obsługi połączeń stykowych jak w najlepsze sobie śmiga w relacjach Kraków - Tarnów i Kraków - Nowy Sącz, a na co najmniej trzech obiegach do Katowic stare kible (niejednokrotnie full plastik). Mam nadzieję że od grudnia tymi jednostkami zostaną obsadzone wszystkie pociągi łączące Kraków ze Śląskiem, łącznie z Orlikiem, który ma jeździć przez Katowice. Wróbelki ćwierkają że wszystkie ICkowe ED74 mają zasilić flotę Kolei Małopolskich, jednak oficjalnego komunikatu ze strony przewoźnika w tej sprawie jak na razie nie ma.
tomekmkm - 25-10-2016, 19:48
Temat postu:
Śmiga, nie śmiga. I tak mam niewątpliwe szczęście trafiać ostatnio na turbokible z Krakowa do Tarnowa. PRy wywaliły oznaczenia z biletowregionalnych i teraz nawet nie idzie się zorientować, co będzie jechało.
sabatnik - 29-10-2016, 17:11
Temat postu:
Widuję regularnie na relacjach w stronę Trzebini zmodernizowanego EZT "tygrysa". Więc nie tylko "klasyki" jeżdżą. Ale fakt, odkąd uruchomili SKA to generalnie z trasy do Oświęcimia zniknęły acatusy i inne nowsze nabytki.
tomasso86 - 30-10-2016, 15:36
Temat postu:
Rozkładowiec napisał/a:
Khan34, Mam nadzieję że od grudnia tymi jednostkami zostaną obsadzone wszystkie pociągi łączące Kraków ze Śląskiem, łącznie z Orlikiem, który ma jeździć przez Katowice. Wróbelki ćwierkają że wszystkie ICkowe ED74 mają zasilić flotę Kolei Małopolskich, jednak oficjalnego komunikatu ze strony przewoźnika w tej sprawie jak na razie nie ma.


ORLIK pojedzie na szczęście przez Kozłów, Koniecpol. Między Krakowem a Kozłowem z postojami na wszystkich stacjach, dalej jako przyspieszony z postojami w Koniecpolu i Juliance. Czas przejazdu 120 min.

Impulsy do Nowego Sącza są na pewno związane z wizytami w NEWAGu, żeby nie kombinować z przejazdami technicznymi. Dobrze, że są w ruchu zamiast godzinami oczekiwać na bocznicy na kurs w stronę Katowic (ogólnie to szkoda tego taboru na tak zdezelowane torowisko)
Anonymous - 30-10-2016, 15:55
Temat postu:
Skąd masz te informacje o Orliku przez Koniecpol? Portal pasażera pokazuje go przez Trzebinię i Katowice. Między Krakowem a Katowicami z postojami na wszystkich stacjach (z wyjątkiem Jaworzna Ciężkowice), a od Katowic jako przyśpieszony.
Khan34 - 07-11-2016, 19:49
Temat postu:
Rozkładowiec napisał/a:
Skąd masz te informacje o Orliku przez Koniecpol? Portal pasażera pokazuje go przez Trzebinię i Katowice. Między Krakowem a Katowicami z postojami na wszystkich stacjach (z wyjątkiem Jaworzna Ciężkowice), a od Katowic jako przyśpieszony.
Rzeczywiście w zaktualizowanym rozkładzie PLK na Androida Orlik przetrasowany jest na Miechów - Tunel - Koniecpol (sorki jeśli nie po kolei) i raczej wygląda na ostateczny rozkład bo czasy przejazdu na Kraków - Krzeszowice sięgają 55min do ponad 1h więc pozbywamy się kolejnego pociągu z E30.
sheva17 - 09-11-2016, 11:04
Temat postu:
I o dziwo PR-y będą miały kilka połączeń z Krakowa do Tarnowa.
Anonymous - 09-11-2016, 17:29
Temat postu:
sheva17, zapewne będą to podsyły na Tarnów - Nowy Sącz. Wygląda na to że Regio z Tarnowa do Nowego Sącza będą obsługiwały małopolskie PRy, a nie jak przypuszczałem podkarpackie.
Co do Orlika, to jest on wytrasowany na Miechów w rozkładzie zamknięciowym, bo w rocznym nadal figuruje przez Trzebinię i Katowice. Trochę szkoda, bo Orlik wypełnił by dziurę miedzy Krakowem a Katowicami, która jest między 16:20 a 20:40. Z drugiej strony jednak czas przejazdu z Krakowa do Częstochowy wypada masakrycznie długo.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group