Bilety, oferty, promocje - Do złożenia reklamacji wystarczy skan biletu Victoria - 26-03-2018, 16:16 Temat postu: Do złożenia reklamacji wystarczy skan biletu
Możliwe jest już reklamowanie kolejowych usług przewozowych za pośrednictwem e-maila lub internetowego formularza kontaktowego.
Zmiana wiąże się z wejściem w życie rozporządzenie ministra infrastruktury i budownictwa oraz ministra gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej z 13 grudnia 2017 r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego.
Dotychczas na przeszkodzie nowej formy reklamacji stał obowiązek załączenia oryginału biletu, gdy został on wydany w formie papierowej, na przykład w kasie czy biletomacie.
Od teraz do reklamacji wniesionej w formie papierowej możemy załączyć kserokopię biletu, a do wniosku przesłanego przez internet - jego skan lub zdjęcie.