| Cytat: |
| Dokładnie taki pomysł jest już dawno znany wśród decydentów i przyczyna braku jego wdrożenia jest banalna - szybciej jest TLK/IC do Warszawy i EIP. |
| Atoman napisał/a: |
| Jednakże jakieś tam manewry z pomijaniem Warszawy Centralnej były prowadzone, ale wiadomo, covid itp. |
| Atoman napisał/a: |
| Jednakże jakieś tam manewry z pomijaniem Warszawy Centralnej były prowadzone, ale wiadomo, covid itp. |
| sprzątamwagonic napisał/a: |
| Tylko że Lublin nie potrzebuje bezpośredniego połączenia do Gdyni. Lepiej IC do Warszawy, potem TLK, IC, EIC, EIP do Gdyni. |
| Ramirez napisał/a: |
| Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Potencjalny pasażer lubi jechać bezpośrednio, boi się przesiadek, wątpliwych skomunikowań. Jako mieszkaniec Chełma mam gdzieś takie rozwiązania. Jak było jedno PKP z jednym biletem to można było to przeboleć. Ale dlaczego mam być karany wyższą ceną biletu przy połączeniu Regio+Intercity? Są tereny ze ludzie są oduczeni jeżdżenia pociągami przez taką politykę. |
| InterJet napisał/a: |
| Z tą frekwencją to nie jest takie proste. Z Warszawy do Łodzi akurat pasażerów nie brakuje, a do WARS-u to ludzie zaglądają jedynie, żeby posiedzieć, gdy brakuje miejsc... |
| InterJet napisał/a: |
| Trasowanie pociągu przez Osieck nie wchodzi w grę, nawet po zakończeniu modernizacji. Po pierwsze niska szlakowa, po drugie dwudziestki na trzech przejazdach, po trzecie zapchany kompletnie wjazd do Warszawy przez Służewiec. |
| InterJet napisał/a: |
| Muszę Kolegę wyprowadzić z błędu. Otóż WARS-owskie statystyki mówią co innego. Schabowy cieszy się niesłabnącą popularnością... |