Bilety i karta zniżek - Czas oczekiwania na bilety Maja - 14-07-2007, 20:19 Temat postu: Czas oczekiwania na bilety
Witam.
Jak długo oczekuje się teraz na bilety FIP? Wniosek złożyłam tydzień temu.
Pozdrawiam! Iktorn - 15-07-2007, 22:31 Temat postu:
W sezonie czeka się około 4 tygodnie. Musisz brać pod uwagę, że jest dużo wniosków i czasem jak baba w biurze od FIPów jest na urlopie, to nie ma się kto tym zająć.
Podsumowując - w sezonie to możesz czekać i miesiąc, a możesz i 2 tygodnie. Zadzwoń po 2 tygodniach do zakładu i zapytaj się, czy są jakieś wieści odnośnie twojego biletu Paszczak - 15-07-2007, 23:02 Temat postu: Iktorn, czy chcesz powiedzieć, że w centrali PKP S.A. gdzie ludzi siedzi jak psów, biletami FIP zajmuje się tylko jedna baba i jej urlop powoduje paraliż w realizacji wniosków? Romek - 15-07-2007, 23:16 Temat postu:
Najlepiej zadzwoń prosto do Centrali do Warszawy.Jak z przesłaniem wniosku ociągali się w zakładzie to możesz czekać i dłużej,ale bądz dobrej myśli. Iktorn - 16-07-2007, 01:43 Temat postu:
Paszczak, chodziło mi o osobę, która zajmuje się tym w biurze w zakładzie. To u niej wypełniamy i składamy wniosek, a następnie jest on przesyłany do centrali. kris - 16-07-2007, 08:41 Temat postu:
Do Centrali PKP SA oczywiście. Czyli na ul. Szczęśliwicką w Warszawie.
PS. Pod koniec lipca b.r. czekałem na FIPy nie całe dwa tygodnie. Doszedłem do wniosku że najdłużej to schodzi się we własnym biurze z wysłaniem wniosków. w Ciągu nie całych 7 dni (w tym był jeszce weekend miałem już wystawiony FIP (data na bilecie ). Także termin zależy bardziej od swojego biura niż od opieszałości w Centrali PKP SA piotrbk - 16-02-2008, 21:20 Temat postu:
W mojej firmie panuje taka zasada ze wnioski na bilety są wysyłanie bardzo szybko lecz problem tkwi w tym ze po wystawieniu bilety trafiają do naszej centrali w Warszawie z której mozna go odebrac osobiscie lub liczyc na odrobinę szczescia ze ktos byc moze sam Pan Dyrektor przywiezie nam go po spotkaniu z prezesem tak ze moze to trwac bardzo długo .A co chodzi o Panią która wystawia bilety w centrali to bardzo kompetentna osoba i na dodatek bardzo pomocna .Kiedys czekalismy z kolegami na bilet Turecki trochę przeliczając sie z czasem i ta Pani nie widziała w tym problemu by odebrac bilety osobiscie na następny dzień po przysłaniu biletu z Turcji