Grad napisał/a: |
Przy okazji wstępnie odbędzie się "handel niewolnikami". Dygnitarze sami zadecydują jaki będzie nasz los. Kto i do której spółki trafi. Na chwilę obecną nie można wykluczyć zwolnień z pracy. |
Cytat: |
W uzupełnieniu chcę wszystkich uspokoić. Ewentualne zwolnienia w związku z procesem usamorządowienia przewozów regionalnych na pewno nie dotkną pracowników liniowych, gdzie już dziś są poważne braki kadrowe. |
gumis napisał/a: |
Moim zdaniem trzeba się liczyć ze "stratami" w ludziach! |
gumis napisał/a: |
Jestem przekonany, że alokacja zatrudnienia i to bez znaczenia w jakich spółkach i zawodach jest pomysłem ludzi szalonych i owładniętych żądzą robienia wszystkiego wbrew logice i ekonomii! |
gumis napisał/a: |
Moim zdaniem trzeba się liczyć ze "stratami" w ludziach! |
gumis napisał/a: |
Przecież nie powiesz mi, że zmiany w Ir-1 dotyczące możliwości prowadzenia pociągów pasażerskich bez obsady konduktorskiej zrobili ot tak sobie ? |
Cytat: |
Bo czy nowy właściciel (czyli samorządy) zechce nadal utrzymywać bandę betonów odpowiedzialnych za antykolejową politykę wyniszczającą kolej regionalną np. na Dolnym Śląsku? Na pewno nie!
|
Grad napisał/a: |
Dlaczego od ponad 2 lat zaprzestano organizowania dla pracowników centrali PKP PR (oprócz dygnitarzy)spotkań integracyjnych. Co roku odkładana jest integracja i co roku obiecują. |
Cytat: |
Masz rację, ale nie robiłabym z tego tragedii. |
Cytat: |
maszyniści są wręcz rozrywani nie tylko przez prywaciarzy |
Cytat: |
Możesz sprecyzować jakie "straty" konkretnie masz na myśli? |
Cytat: |
Przepis będzie martwy. Pociąg pasażerski bez obsady konduktorskiej? Kto wystawi bilety pasażerom wsiadającym na stacjach gdzie nie ma kas biletowych? Kto sprawdzi te bilety? Kto odprawi pociąg? Maszynista? |
Cytat: |
Jeżeli teraz np. w spółkach samorządowych znajdzie sie kilku mądrych facetów to udowodnią, że maszynistów jest za dużo! Może to i tak ma być i przed tym się nie obronimy bo jak nazwać ten kolejowy burdel kiedy jazdy jest 120 minut a pogotowia bez pojazdu 420! Na dzień dzisiejszy wszyscy olewają ale jak długo? Porządnie zrobione obiegi to naprawdę duże oszczędności w ludziach. |
gumis napisał/a: |
Krycha a tak na koniec tego postu - u prywaciarza tak byś sobie nie popisała! |
gumis napisał/a: |
Maszynista to nie pępek świata i nie traktuję go jak świętą krowę choć sam nim jestem.
Trochę mądrych inwestycji i pojawią się automaty biletowe. Kto sprawdzi bilety? Lotne kontrole! Renoma tak zastraszyła i wyćwiczyła ludzi że na sam dźwięk nazwy ich firmy kupowali po dwa bilety. Kto odprawi pociąg? Maszynista. Zobacz na ilu stacjach nie ma dyżurnego peronowego ( Słupsk ) i świat się nadal kręci. Semafor podany - czas odjazdu - sygnał - zamknięcie drzwi - odjazd! Kto odprawia tramwaj w Warszawie i kto sprawdza tam bilety? |
Cytat: |
Głupie rozłączenie ezt wymaga specjalnej umowy a co tu mówić o innych sprawach |