INFO KOLEJ - forum kolejowe

Administracja - Dyrektorzy zakładów PKP IC

Sunny - 29-05-2008, 11:02
Temat postu: Dyrektorzy zakładów PKP IC
Dyrektorzy nowych Zakładów

Uchwałą Zarządu "PKP Intercity" S.A. nr 587/2008 z dnia 27 maja 2008 r. powołano na stanowiska dyrektorów zakładów następujące osoby:

1. Pana Zbigniewa Ciemnego - na stanowisko dyrektora Zakładu Centralnego
2. Pana Grzegorza Szkaradka - na stanowisko dyrektora Zakładu Południowego
3. Pana Bartłomieja Buczka - na stanowisko dyrektora Zakładu Zachodniego, z jednoczesnym czasowym powierzeniem obowiązków dyrektora Zakładu Północnego.

źródło: PKP Intercity
Hakun - 15-09-2008, 17:39
Temat postu:
Nastąpiły zmiany w odniesieniu do tego co napisała Sunny.

Bartłomiej Buczek został dyrektorem Zakładu Północnego. Natomiast dyrektorem Zakładu Zachodniego został... i tu uwaga, bo niektórych zaskoczę... Marek Pawicki.

Pawicki do niedawna był dyrektorem Oddziału Przewozów Międzywojewódzkich PKP PR, a poprzednio dyrektorem Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu.
PinKi - 15-09-2008, 18:45
Temat postu: Betonowy desant się zaczął
Zakład Centralny
dyrektor Jan Kotynia -zrzut z PR Łódź > śmierdzi "S" na kilometr
http://www.wolnadroga.pl/?dzial=numer&rok=08&nr=14&art=16
z-ca dyrektora Jerzy Nejman - nie wyszło w polityce to do rządzenia w sam raz > http://wybory2006.pkw.gov.pl/kbw/komListyRada.html?okreg=106101-RDA/4
- lista nr 27 pozycja 1 (to chyba ten sam?) Wink

Zakład Zachodni
dyrektor Marek Pawicki - no comment

Zakład Północny
z-ca dyrektora Zbigniew Rączkowski - były zastępca w Pomorskim Zakładzie Przewozów Regionalnych, krótko na banicji w Olsztynie i wreszcie się odrodził.

Czyli budujemy drugi PRL!
Z taką kadrą to jeszcze ten rok może być dla spółki pod kreską, o 2009 wolę nie myśleć Evil or Very Mad
Krycha - 15-09-2008, 19:42
Temat postu:
Hakuna Matata napisał/a:
Natomiast dyrektorem Zakładu Zachodniego został... i tu uwaga, bo niektórych zaskoczę... Marek Pawicki.

No cóż, mnie to w ogóle nie dziwi. Jakiś czas temu przewidziałam na forum ewakuację Pawickiego z tonącego okrętu do PKP IC. Nie bez znaczenia jest fakt, że jego kolega z Poznania Marek Nitkowski jest w zarządzie PKP IC. Obaj panowie znają się bardzo dobrze, razem pracowali w PR Poznań. Razem też rozkładali kolej regionalną, jeden jako członek zarządu PKP PR, drugi jako dyrektor PR Wrocław. Teraz będą rozkładać PKP IC.

PinKi napisał/a:
Czyli budujemy drugi PRL!
Z taką kadrą to jeszcze ten rok może być dla spółki pod kreską, o 2009 wolę nie myśleć

Całkowicie się z Tobą zgadzam. Beton robi nalot na ciepłe posadki w PKP IC. W takiej sytuacji żadna prywatyzacja niczego nie zmieni. Z taką kadrą kierowniczą (zarząd i dyrektorzy zakładów) PKP IC daleko nie zajedzie...

Zakład Centralny w Warszawie:
Jan Kotynia - dyrektor
Jerzy Nejman - zastępca dyr.
Jolanta Zakrzewska - zastępca dyr. ds. handlowych

Zakład Południowy w Krakowie:
Grzegorz Szkaradek - dyrektor

Zakład Północny w Gdyni:
Bartłomiej Buczek - dyrektor
Sławomir Leman - zastępca dyr. ds. eksploatacji
Zbigniew Rączkowski - zastępca dyr. ds. handlowych

Zakład Zachodni w Poznaniu:
Marek Pawicki - dyrektor
Henryk Matecki - zastępca dyr. ds. eksploatacji

Czy interesuje Was biurokracja w centrali PKP IC?

ZARZĄD:
Czesław Warsewicz - prezes
Lucyna Krawczyk - dyr. finansowy
Marek Nitkowski - dyr. handlowy
Krzysztof Supa - dy. techniczny

PION PREZESA ZARZĄDU:
64 osoby (plus 5 samodzielnych stanowisk) w tym:
- 1 rzecznik prasowy
- 5 dyrektorów biur
- 5 specjalistów i inspektorów ds. BHP
- 3 radców prawnych
- 1 adwokat
- 12 kontrolerów
- 5 radców i starszych radców
- 4 referentów i referendarzy
- 11 specjalistów, starszych specjalistów i głównych specjalistów
Pozostałe osoby nie wiem co robią, pewnie nic.

Dwie związkowczynie z "Solidarności", które zasiadały w radzie nadzorczej PKP IC i które pomogły Warsewiczowi wygrać ustawiony konkurs są zatrudnione w pionie prezesa:
- Wiesława Kolbus jest głównym specjalistą ds. BHP.
- Maria Sędek ściemnia na Dworcu Centralnym, do dziś zasiada w radzie nadzorczej PKP IC.
Obie są aktywistkami kolejarskiej "Solidarności":
http://wolnadroga.pl/?dzial=numer&rok=08&nr=11&art=08

PION DYREKTORA FINANSOWEGO: 149 osób.

PION DYREKTORA HANDLOWEGO: 80 osób.

PION DYREKTORA TECHNICZNEGO: 70 osób.

Około 380 osób - tylu się doliczyłam wg imiennej listy etatów (przed realokacją pracowników z PR i Cargo). To jest tylko centrala spółki, a jest jeszcze biurokracja w 5 zakładach! Ponad 10% załogi spółki to pracownicy centrali! Od wiewiórek z Grójeckiej wiem, że połowa z nich kompletnie nic nie robi, pozostali zapieprzają za siebie i za innych...

PKP IC uruchamia zaledwie ok. 100 pociągów na dobę. Do tego potrzebuje mieć pięć zakładów i prawie 400-osobową armię ludzi w centrali spółki, z których połowa bezproduktywnie pierdzi w stołki. Czy jeszcze kogoś dziwią śladowe promocje, absurdalnie drogie bilety na pociągi IC i Ex oraz najdroższe w Europie ceny miejscówek w tej kategorii pociągów?
U96 - 17-09-2008, 22:34
Temat postu:
Ale teraz uruchomiom jeszcze więcej - bo przecież międzyregionalne przekabacą na swoje logo i modłę Język
teolog - 18-09-2008, 20:01
Temat postu:
A i tak najmniej jest w pionie dyr.d/s technicznych bo sam dyrektor Krzysztof Supa jest super fachowiec od techniki.mgr.prawa kanonicznego z zawodu dyrektor.
Lausitzer - 18-09-2008, 20:22
Temat postu:
Krycha, wszystko się zgadza, racja.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group