Cytat: |
Już rzygam rewelacjami jakie to zakłady są zajebiste a jaka centrala zła. Czy którykolwiek z Zakładów ma 40% wzrost przewozów w tej trudnej sytuacji? Nie sądzę. A są wydziały w Centrali, które mają. |
qwerty napisał/a: |
chyba przy okazji wyrzygałeś rozum sympatyku centrali, może wytłumaczysz bliżej czym te wydziały wykonały te o 40% większe przewozy.Czy jak to nazywasz "centrala"ma własny niezależny od zakładów tabor? i jeżeli te zakłady działają tak kiepsko to dlaczego nikt tam nie reaguje i nie zmienia nieudolnych dyrektorów |
Cytat: |
albo decydenci w centrali po prostu nei wiedzą o dokonaniach lokalnych watażków. |
Cytat: |
Centrala bez eksploatacji sobie nie poradzi |
CarguloK napisał/a: |
Mniejsza o wyliczanki !
|
Cytat: |
Cytat: |
Ja bym jednak chciał sie dowiedzieć ile masy kontraktują Zakłądy Spółki a ile Centrala .........
Od razu odpowiem aby przeciąć spekulacje: 80% masy w Centrali kontraktuje około 160.......... |
Kolejarz_IC napisał/a: |
CarguloK masz rację. Siedziba Dolnośląskiego CT powstała w budynku dawnych drużyn konduktorskich przu ul. Pułaskiego. Obserwowałem dokładnie remont budynku. Był on mega gruntowny. Zaczynając od wykonania izolacji fundamentów kończąc na kompletnie nowym dachu budynku. Napewno poszedł na to ogrom kasy. Dziwne jak na spółkę która przeżywa głęboki kryzys.....
Dla zainteresowanych wyglądem z zewnątrz i tym na co poszła kasa mogę zrobić kilka fotek i wrzucić w poniedziałek. POZDRAWIAM |
Gacek napisał/a: | ||
Ja bym jednak chciał sie dowiedzieć ile masy kontraktują Zakłądy Spółki a ile Centrala i jak to sie ma do wydajności jednego handlowca zakładowego do jednego handlowca w Centrali. A wszyscy drodzy koledzy i koleżanki dostajemy te same pieniążki... Od razu odpowiem aby przeciąć spekulacje: 80% masy w Centrali kontraktuje około 160 handlowców (z naczelnikami i dyrtektorami) natomiast 20% masy w Zakładach wykonuje (LICZĄC PO 6 osób na dział marketingu) ca 96 osób. Czyli z prostej i pobieżnej kalkulacji wynika, że aby marketingowcy zakładowi osiągnął pożądany poziom wydajności powinno z marszu się zwolnić 56 osób...w ramach samych tylko działów marketingu. Jakieś pytania? |
wodnik napisał/a: |
w centralnym zakładzie jest ankieta do wypełnienia dla potrzeb szkoleniowych.wróble ćwierkają że to sprężyna ,,s". |
Cytat: |
że Centrala od lat przejęła tzw klientów strategicznych, którzy z usług CARGO nie zrezygnują i te 80% masy jak twierdzisz może w zupełności załatwić nie 160 handlowców, a 80, albo jeszcze mniej. Zakładom natomiast pozostawiono pozostałych klientów, nie mających dużego znaczenia (w porównaniu z klientami Centrali) dla przewożonej masy, i poleca się aby zakłady pozyskiwały nowych klientów. |
Cytat: |
Właśnei na podstawie powyższego cytatu widac jakim jesteś zakładowym betonem. Co oznacza, ze klienci Centrali nei zrezygnują z przewozów? Rezygnują- bo są to najwięksi klienci i każdy się o nich bije. Co nie oznacza, ze nie ma nowych- i tylko tą nową masą, lub wydartą od prywatnego przewoźnika (samochodowego lub kolejowego) można zapewnić sobie wzrost. A poleca sie wszystkim, aby pozyskiwali nowych klientów- i zakąłdom i centrali. I wszyscy są z tego tak samo rozliczani. |
Cytat: |
Rezygnują- bo są to najwięksi klienci i każdy się o nich bije. Co nie oznacza, ze nie ma nowych |
Cytat: |
Może ten przykład nie odnosi się bezpośrednio do przewozu towaru ale skłaniam się podejrzewać, że gdybym zamiast zestaw czy silnik wpisał masa ładunku jest podobnie a wręcz identycznie. A może się jednak mylę kolego Gacek? |
Cytat: |
Według mojego zdania, powinno się zlikwidować niepotrzebne rozwarstwienie handlu, stworzyć jeden pion handlu, z tymi samymi instrumentami pracy, i wtedy rozliczyć z rezultatów. pozdrawiam |
Cytat: |
w centralnym zakładzie jest ankieta do wypełnienia dla potrzeb szkoleniowych.wróble ćwierkają |
Cytat: |
Złożyłem pilne zapytanie o spedycję wegla na granicy - CT odpowiedział w tydzień (chodziło o 5 czynności, które robili i wymagało to ich przepisania), złożyłem zapytanie o spedycję i przeładunek (również węgla)- czas odpowiedzi 9 dni! A podobno roboty nie mają....
(dla porównania CT Podkarpacki opracował tę stawkę w 2 godziny |
Cytat: |
MIĘTCYMASZYNIŚCI- leszek siedzi, głowa w dół-ostatnio stwierdził że jemu zakłady nie potrzebne bo maszynista pracę znajdzie zawsze |
Cytat: |
TAK wielka trójka, która chce manifestować w warszawie 28.09 broni pracowników CARGO, zamanifestujmy ale naszą niechęć do tego sk...stwa które prezentują. Oni są do odwołania albo wywiezienia na taczce. Bogowie Rad Nadzorczych. |
Cytat: |
jest to jeden z członków zarządu DB Schenkera, Zbigniew Pucek (....) jest to osoba, która jakby pełni w BCC funkcję jako eksperta w branży, ale nie jest po prostu ekspertem DB Schenkera |
Cytat: |
Sprawdziliśmy - Zbigniew Pucek, prezes zarządu, dyrektor generalny DB Schenker Rail Zabrze SA. Wchodzi także w skład zarządu DB Schenkera jako człone |
Cytat: |
Tylko jedna osoba zdecydowała się zmienić miejsce pracy i dojeżdżać do zakładu PKP cargo w Bydgoszczy. |