kysiek2 napisał/a: |
szlak ten nadal jest linią o znaczeniu państwowym tym samym fizyczna likwidacja nie wchodzi w grę. |
xzielak napisał/a: |
Kolega na moja prośbę umieścił filmik przejeżdżającego parowozu przez most w Stanach
|
jubikej napisał/a: |
moim zdaniem sens ma tylko jesli mialby tam byc prowadzony normalny ruch kolejowy np. przez KW z Nowej Soli do Poznania/Wolsztyna, ewentualnie jak kiedyś udałoby sie udrożnić linię do Żagania to z przedłużeniem własnie tam |
Sunseed napisał/a: |
Kolega z Rynku Kolejowego powiedział że urząd marszałkowski nic o tych planach nie wiedział i będą dążyć do wyjasnienia sprawy ;p
W tym projekcie jest wzmianka o Żaganiu? |
Cieciuch napisał/a: |
Co do projektu to wzmianki o linii nr.371 nie ma ale prezydent Nowej Soli wyraził chęć aby skład retro dojeżdżał także do Żagania |
Sunseed napisał/a: |
A co mają do linii Wolsztyn - Nowa Sól mają Niemcy? |
Sunseed napisał/a: |
Czyli Żagań odpada.. no szkoda |
Cytat: |
Złodzieje rozkradają linię kolejową Wolsztyn - Nowa Sól. Towarzystwo Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni alarmuje! O sprawie pisze Dzień Wolsztyński |
JBL napisał/a: | ||
parowozy.com.pl |
xzielak napisał/a: |
Ja kiedyś rozmawiałem ze Starostą z Suszyńskim, i sam przedstawił model przywracania ruchu na tej linii i byłem bardzo zaskoczony. Napisze w skrócie co mniej więcej pamiętam.
"Żeby przywrócić tor do stanu używalności, nie wystarczy uzupełnić ubytki w postaci brakujących elementów torowiska typu śrubki, szyny , podkładów drewnianych czy betonowych. Trzeba będzie całość podnieść wywieźć ubić grunt, sypnąć "kamieniami" i na to położyć tor i go ubić - to ma służyć na lata tak żebym nie musiał kombinować skąd wziąć drugie tyle na remont w przyszłości. To lepiej dla mnie i dla przyszłych rządzących bo będę mniejsze koszta utrzymania. Lepiej to zrobić raz,a porządnie, dlatego to tyle trwa, moim największym zmartwieniem jest ten most nad Odrą, on najwięcej pochłonie pieniędzy". |
Bajemba napisał/a: |
Nie oszacuję również kosztów remontu mostu, ale sam wiesz, że mówimy tu o co najmniej dziesiątkach milionów zł. |
xzielak napisał/a: |
I oto kończy się żywioł linii C-E59/1 |
Gaspares napisał/a: |
Sunseed, można prosić jakieś szczegóły, choćby w przybliżeniu? |
turystka napisał/a: |
Usprawniajmy kolej bez cofania się! |