Cytat: |
[quote="Jerry"]niech mieszkańcy zbierają pieniądze na podkłady tak jak w Lwówku Śl.
ŻAL |
Cytat: |
W 2009 roku miało być zrobionych pare odcinków a tym czasem robią już 3 miesiące 1,5 km odcinek dwutorowy na stacji Wch Szczawienko i skończyć nie mogą. |
pawelW napisał/a: |
Ciekaw jesem ogólnie co do tego remątu i samej stacji w Świdnicy bo obiecano tyle i tyle planów było a jak narazie nic.. Ale myśle że to wypali tylko się spóznia ze względu na problemy techniczne i kase . |
tomasi.fi napisał/a: |
Wiem że na tłumaczowskiej coś już grzebali jeszcze przed śniegami, wycinali krzaki i zerwali troche toru. Nie mam pojecia co tam się teraz dzieje. Może ktoś coś wie? |
Cytat: |
Idzie pełną parą (zakończenie maj / czerwiec)- natomiast trzeba pamiętać, że będzie to w sumie tylko bocznica (bez SRK) a nawet nie koniecznie mogą powstać tory dodatkowe czy mijanki. |
pawelW napisał/a: |
Krzysiu proponuję to przedstawic na forum w takiej formie aby każdy mugł przeczytac zamiast domysłów |
pawelW napisał/a: |
Myślę Jerry, że po modermie tej trasy można by tam kombinowac z naprawde potrzebnymi i ciekawymi połączeniami dalekobierznymi oraz regionalnymi nie tylko typu Głogów-Legnica ale przede wszystkim połączenia bardzo potrzebnego Zielonej Góry z Legnicą o czym wielokrotnie już pisaliśmy |
Cytat: |
http://www.plk-sa.pl/wydarzenia/archiwum-komunikatow/article/916/1.html
Będzie szybciej między Wrocławiem a Wałbrzychem - podpisanie umowy na modernizację linii 274 22 czerwca 2010 r. zawarto we Wrocławiu umowę na modernizację linii 274 Wrocław – Zgorzelec na odcinku Wrocław - Jelenia Góra. Prace będą prowadzone na dwóch odcinkach toru nr 2: * dziewięciokilometrowym między Imbramowicami i Żarowem, * pięciokilometrowy między Żarowem i Jaworzyną Śląską. W ramach umowy zostaną wykonane następujące zadania: * wymiana nawierzchni na długości prawie 15 km * naprawa wiaduktu stalowego, mostu, przebudowa przepustu kolejowego * naprawa przejścia pod torami w Jaworzynie Śląskiej oraz roboty podtorzowe wraz z odtworzeniem odwodnienia, prace w zakresie modernizacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym, urządzeń energetycznych i inne. Dotychczas ze względu na zły stan techniczny prędkość rozkładowa na odcinku, który będzie modernizowany wynosi 40 km/h, z lokalnymi ograniczeniami do 20km/h. Po ukończeniu prac zostanie przywrócona prędkość konstrukcyjna do 100 km/h. Obecnie czas przejazdu pociągiem osobowym między Jaworzyną Śląską, a Ibramowicami wynosi 24 minuty, zaś po remoncie wyniesie 13 minut. Kontrakt o wartości 27,19 mln zł netto zrealizuje Konsorcjum VTS-Linia. Umowę w tej sprawie podpisali: Jerzy Dul - Dyrektor Oddziału PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji we Wrocławiu i Zbigniew Gzik - Z-ca Dyrektora Oddziału, zaś ze strony konsorcjum Jordan Świerczewski Prezes VolkerRail Polska Sp. z o.o. Zadanie finansowane ze środków budżetowych zostanie wykonane w okresie 5 miesięcy. |
Cytat: |
Remontu szlaku Marciszów - Janowice w tym roku nie będzie. |
ET87 napisał/a: |
Kto coś wie o rozebranym wiadukcie i moście nad Ścinawką na l.k. 291 w Kowalowej? |
pjoter napisał/a: |
Szkoda że w peronach Lubina już ósmy wagon się nie mieści |
Rafi napisał/a: |
Czy doczekamy się kiedyś remontu tych odcinków?
...odcinek z Lubania do Gierałtowa jest w opłakanym stanie. Od ponad 20 lat pociągi wleką się max 40/50 km/h. Dlaczego nie można wyremontować tego krótkiego odcinka i usprawnić tym bezpośrednie połączenie pociągów Lubań-Wrocław? Odcinek z Lubania do Gryfowa Śląskiego jest również od lat zaniedbany, a szynobusy jeżdżą bardzo wolno. Obecnie rewitalizuje się linię z Gryfowa Śląskiego do Mirska-Świeradowa-Zdroju, ale nie pomyślano o remontach linii kolejowych, które doprowadzają do rewitalizowanych tras |