| yello1 napisał/a: |
|
Ale rozczarujesz sie bo teraz kazda spolka PKP ma klopoty finansowe i ma ZERO przyjec o kursach wogole nie wspominam bo nie ma na to KASY. |
| EP-09 napisał/a: |
| Nie będzie |
| pepe napisał/a: |
|
A najlepiej jak zmieniłbym branżę poszukiwania pracy, bo z pracą na kolei to krucho jest. |
| pepe napisał/a: |
| Ale to co najdziwniejsze to to że dziennikarz w końcu poinformował ile na kolei się zarabia - maszynista z 20 letnim stażem 2500 zł netto, młodych to tym nie zachęcimy |
| eminem91 napisał/a: |
| A czy można byc konduktorem i nosic okulary??? |
| Cytat: |
| A drugie pytanie : Po jakim czasie otrzymam LEGITYMACJE PRACOWNIKA (99%) [?]
|
| kuba5859 napisał/a: |
| dobra już wiem jaka różnica. Chodzi mi o nastawniczego. Mógł by mi ktoś napisać jak wygląda sprawa z naborem i jakie szkoły czy kursy trzeba ukończyć |
| Vince napisał/a: |
| 3. jako ankieter na wakacje |
| Cytat: |
| 2. praca na kasie KD, PR bądź IC |
| DawidCzerwiensk napisał/a: |
| A teraz jak to wygląda? |
| Szymek napisał/a: | ||
Osobiście, odradzam |
| Cytat: |
| Osobiście pracuję już jakiś czas i zarobki wcale nie są złe |
| Artur napisał/a: |
| ibonek, Potrzeba takich ludzi z poza układu i z pasją którzy będą dbali o maszyny, tory tak jak o swoje a z biegiem czasu będą mieć swoje pojazdy itd. Ale takich ludzi jest mało i nawet jak już się dostaną do pracy na PKP to siedzą cicho albo Beton ich szybko wykosi niestety. |
| Cytat: |
| mam nawet fajną pracę, na zarobki nie narzekam, mieszkanie, oszczędności i samochód jest, zobowiązań brak.Wykształcenie średnie techniczne.Jestem z Poznania, wiek 27 lat, udokumentowane, kilkuletnie doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży. |
| PiterTarnów napisał/a: | ||
czy w Poznaniu płacą w euro czy może tatuś pomógł tam gdzie trzeba? psychiatrów też tam chyba mają w przychodniach? |
| Szymek napisał/a: |
| Co do wynagrodzenia, to nie wiem jakie stanowisko wykonuje Młody Kolejarz, i ile zarabia, ale to co pisał jest nie prawdą. Wynagrodzenie za wykonaną prace i poświecenie na kolei jest po prostu śmieszne... A zdobycie 100% premii regulaminowej, w przypadku kasjerów graniczy z cudem |
| Szymek napisał/a: |
| Nie można porównywać pracy w PKP PLK a PKP INTERCITY. |
| Cytat: |
| mam wykształcenie wyższe, znam dobrze angielski, obsługa komputera biegła |
| Jasder napisał/a: |
| Hej
Od dawna bardzo chciałem pracować w IC, teraz kiedy mam możliwość, chcę zasięgnąć opinii specjalistów czy praca konduktora jest naprawdę warta zachodu |
| Szymek napisał/a: |
| Fakt rozmowa kwalifikacyjna była dosyć wymagająca, a komisja zadawała dużo pytań |
| Noema napisał/a: |
| PKP Energetyka S.A. szuka młodych inżynierów
PKP Energetyka S.A. przygotowała atrakcyjne oferty pracy dla młodych inżynierów. Zapoznać się z nimi będzie można 23 i 24 marca br podczas 17-tych Inżynierskich Targów Pracy................. źródło: http://pkp.pl/node/3791 |
| mateusz123 napisał/a: |
| Siemanko
Gdzie ewentualnie można by dowiadywać się o pracę w informacji kolejowej(telefonicznej najlepiej) we Wrocławiu? |
| GrupaPKP napisał/a: |
| Na początku witam was wszystkich , i proszę was o pomoc. Za 3 tygodnie kończę szkołę technikum mechaniczne i chciałbym iść na kolej dokładnie być maszynistą nie boje smarów i ubrudzić sobie rączek , mogę na początku pracować najpierw przy naprawie bo i tak jest tylko chce tam pracować i potem jako pomocnik i maszynista. |
| Cytat: |
| 2.Atrakcyjne wynagrodzenie |
| pospieszny napisał/a: |
| Iktorn, Z dwoma prawami kierowania, odpowiednim stażem i doświadczeniem i na rękę ok. 4 000 tys. netto. |
| Cytat: |
| stanowisko instruktora wagonowego |
| alex-68 napisał/a: |
| msT.Złóż podanie do PLK i Zakładu Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach(sekcje w Kedzierzynie i Gliwicach) lub Katowicach(Zabrze) i czekaj...cierpliwie |
| encepence napisał/a: |
|
pracuje jako tzw track meintain czyli przy odnowie taboru,ukladanie nowych szyn,zrywanie starych i wiele innych rzeczy zwiazanymi z taborem.[...] aha i jak moge przetlumaczyc ten zawod na polski(sorry za dlugo za granica!) |
| Kaszub napisał/a: |
| Czy będąc już konduktorem/kierownikiem w PR/PKP IC, istnieje możliwość awansu, np. naczelnik, biura? |
| Kaszub napisał/a: |
| Czy istnieje możliwość takiego "zgrania czasowego" aby jednocześnie pracować na kolei i studiować zaocznie? |
| Cytat: |
| Czy będąc już konduktorem/kierownikiem w PR/PKP IC, istnieje możliwość awansu, np. naczelnik, biura? |
| Cytat: |
| Śląskim Zakładzie PR w Katowicach |
| Szymek napisał/a: |
|
Nie wiem czy to prawda ale podobno, 14stu nowym konduktorom nie przedłużono umowy w IC. "Nie wiem czy to prawda" bo jakoś na forum nikt nic o tym nie pisał... ?!? |
| Mikołaj napisał/a: |
| Najpóźniej w grudniu zmienią się przepisy szkolenia i wtedy ważne żeby było wykształcenie średnie a konkretnie jakie nie ma znaczenia, ale wiadomo że pracodawca woli kogoś z wykształceniem kierunkowym |
| Bartollini napisał/a: |
| http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/article/200/1073.html
w KM przyjmują na konduktora i kierpocia |
| Cytat: |
| chodzi o to czy może mieć wadę wzroku |
| Dharma napisał/a: |
| A tak z ciekawości.
Ja osobiście Technika Transportu Kolejowego raczej łączę z szeroko pojętym "sterowaniem ruchem", a nie z obsługą lokomotyw - mylę się ? |
| marcinkg4 napisał/a: |
| Orientuje się ktoś, czy będą w lutym przyjęcia w PR Szczecin na konduktorów?
Dziękuje za odpowiedź |
| Cytat: |
| Nie. Okulary eliminują z pracy na kolei. |
| rufio198 napisał/a: |
| Zawsze możesz przyjść do W-wy. W drużynach jeździ dziewczyna ( to na pewno) i trzech facetów ( tego nie jestem pewny bo każdy mówi inaczej ) ze Śląska |
| calsberg napisał/a: |
| Kwoty się zgadzają...ale do tego dochodzą pochodne, więc kwota 1100netto nie jest prawdą. |
| Bardi78 napisał/a: |
| Ja byłem ostatnio na rozmowie w jedej ze spółek, więc tak ścieżka kariery od podstaw
1.manewrowy 1100netto!!!!!!!!!!!!!!!na okres próbny potem 1300!!!!! 2.ustawiacz-15000netto |
| Bardi78 napisał/a: |
| Ja byłem ostatnio na rozmowie w jedej ze spółek, więc tak ścieżka kariery od podstaw
1.manewrowy 1100netto!!!!!!!!!!!!!!!na okres próbny potem 1300!!!!! 2.ustawiacz-15000netto 3.pomocnik maszynisty 1600 netto 4.rewident 1800 netto i potem już dalej egzaminy na mecha. |
| Damian Łódź napisał/a: |
| Tylko podobno u tych prywaciarzy |
| Cytat: |
| Podań o pracę jest sporo. |
| Worms napisał/a: |
| W PLK na dzień dobry nastawniczy ma podstawy 1680 brutto |
| Szymek napisał/a: |
| Generalnie teraz wszędzie sytuacja z pracą jest ciężka... |
| en57-2000 napisał/a: |
| życie jak za drogie żeby tak długo żyć, trzeba z tym skończyć najlepiej rzucając się pod pociąg, niech się cieszą ci co się nie urodzili |
| dyżurny napisał/a: |
| Orientuje się ktoś, jaka jest szansa załapać się na konduktora w PR albo ICC na południu (Kraków, Rzeszów). Bo od października będę miał wolne weekendy, i może w branży kolejowej spróbowałbym swoich sił. |
| Cytat: |
| Chociaż czasami bywa tak że tego czasu jesteśmy na danej służbie (pozbawieni - pracownicy wiedzą o co chodzi |
| elgonzalo napisał/a: |
| mateuszpr, ot tak o złożyłeś podanie na maszynistę i zaproponowali ci Kurs na kierownika. Ja też jestem z Lubelskiego. Wgl to gdzieś przyjmują na kierownika pociągu? |
| kede86 napisał/a: |
| witam,
chciałbym zrobić kurs na manewrowego, ustawiacza itp. Orientuje się ktoś czy na śląsku są jakieś ośrodki, w których można takie kursy zrobić? Pozdro |
| kede86 napisał/a: |
| witam,
chciałbym zrobić kurs na manewrowego, ustawiacza itp. Orientuje się ktoś czy na śląsku są jakieś ośrodki, w których można takie kursy zrobić? Pozdro |
| kamil20 napisał/a: |
| Ciekawe tylko ja na maszyniste chcialem isc ale widze lipa beton PKP jest dalej |
| pospieszny napisał/a: |
| Lista uprawnionych do szkolenia i egzaminowania osób ubiegających się o licencje i świadectwo maszynisty.
Koszt faktyczne - info do uzyskania bezpośrednio u podmiotów. |
| Andrzej napisał/a: |
| Nazywa się on manewrowy a dostaniem sie do pracy na takie stanowisko chyba obecnie nie jest możliwe. |
| thelary napisał/a: |
| Witam,
uzyskałem tytuł mgr inż. w specjalności drogi kolejowe na politechnice śląskiej. Będąc na zaocznych magisterskich pracowałem na jednym z odcinków autostrady A1 u generalnego wykonawcy prawie 2 lata. Na stronie PKP PLK swego czasu ukazało się ciekawe ogłoszenie, dla którym w moim odczuciu spełniałem wymagania przynajmniej aby przyjść na rozmowę. Mija miesiąc i cisza.. Koleżanki mamy mówiły żebym sie za bardzo nie podpalał na to bo w większości to fikcja a stanowisko i tak ma swojego kandydata a ogłoszenie jest w kwesti czysto formalnej. Rzeczywiści tak to wygląda? Jakaś rada jak można wejść do "rodziny PKP PLK" ? Staże, urząd pracy ? |
| atm napisał/a: |
| Wręcz przeciwnie, szczególnie na pasażerskich dyspozytura to czarna robota. To nie jest stołek awans i tak dalej, tylko konieczność znajomości realiów pracy danej firmy. |
| Cytat: |
| Pisałem też do Beatrycze ale wiadomość jest ciągle w "do wysłania" |
| Jerry napisał/a: |
| Żeby być konduktorem to trzeba mieć zdany konduktorki egzamin. |
| xDzonox napisał/a: |
| Witam, jestem tu nowy ale jako mikol mam już dość długi staż |
| Cytat: |
| Z tego co wiem odchodzi (odeszło?) się od tego stanowiska. |
| Cytat: |
| A o terminach przeglądów diagnostycznych nie ma co mówić. Wydaje się jakby PLK zastanawiała się nad likwidacją diagnostyki, ale nie podjęła jeszcze ostatecznej decyzji. |
| Cytat: |
| Nie ma ludzi, nie ma sprzętu, nie ma czasu... |
| Cytat: |
| Osoby z uprawnieniami zwrotniczego przerzucane są na przejazdy kolejowe i pracują jako dróżnicy przejazdowi. |
| Cytat: |
| Oględziny rozjazdów natomiast niczym kukułcze jajo podrzucane są służbie drogowej. |
| szumiec napisał/a: |
| Dawid Łobzów, Ty naprawdę chcesz siedzieć w tej budce między torami a drogą i opuszczać rogatki za 1100 zł ? |
| Cytat: |
| PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłasza nabór na stanowisko pracy:
Dróżnik przejazdowy Miejsce pracy: Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu (Sekcja Eksploatacji: Katowice, Tychy), Zakład Linii Kolejowych w Bydgoszczy (Sekcja Eksploatacji: Bydgoszcz Główna, Bydgoszcz Wschód, Inowrocław, Inowrocław Rąbinek, Jabłonowo Pomorskie, Laskowice Pomorskie, Toruń Główny, Toruń Wschodni), Zakład Linii Kolejowych w Lublinie (Sekcja Eksploatacji: Rozwadów, Zamość, Lublin, Chełm), Zakład Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach (Sekcja Eksploatacji: Gliwice, Kędzierzyn Koźle, Orzesze, Racibórz, Rybnik, Herby Nowe, Tarnowskie Góry), Zakład Linii Kolejowych w Poznaniu Numer referencyjny: WZ/IZ/02/03/14 Wymagane kwalifikacje: * Wykształcenie zasadnicze zawodowe oraz tytuł zawodowy robotnika wykwalifikowanego albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe na poziomie zasadniczym, (mile widziane średnie techniczne); * Mile widziany egzamin kwalifikacyjny na stanowisko dróżnik przejazdowy; * Sumienność; * Podejmowanie decyzji; * Radzenie sobie ze stresem. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego poprzez APLIKUJ w terminie do dnia 18.03.2014 r. Wszystkie odpowiedzi traktowane będą jako poufne. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Aplikacje osób, które nie zostały zatrudnione, zostaną zniszczone. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)". W przypadku braku takiej klauzuli, kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte, zgodnie z Ustawą, bez powiadamiania osoby, której dane dotyczą. |
| duch1989 napisał/a: |
| Mam pytanie, czy jeśli ktoś na codzień nosi okulary to moze ubiegać się o stanowisko zwrotniczego?
Chodzi tutaj o wadę około -1, -1,25 |
| en57-2000 napisał/a: |
| A z zewnątrz też można się załapać na ten kurs czy to tylko dla cargopracowników? |
| katowicer napisał/a: |
| A wiecie, że w przypadku aplikowania do PKP PLK jednym z pól do wypełnienia jest " osoba polecająca".
No już w biały dzień nepotyzm na całego. Masakra. |
| katowicer napisał/a: |
| A wiecie, że w przypadku aplikowania do PKP PLK jednym z pól do wypełnienia jest " osoba polecająca".
No już w biały dzień nepotyzm na całego. Masakra. |
| aanniiaa napisał/a: | ||
Jestem ślepa i kupcie mi okulary, skoro od początku pracy w PLK na dziesiątki czy setki czytanych ofert nie widziałam ANI RAZU informacji o osobie polecającej. Skąd Wy takie informacje bierzecie?! |
| pracownik napisał/a: |
| Co warto wpisać w CV jeżeli chcę kandydować na ochroniarza kolei? |