Gurdol1 napisał/a: |
Wiem, że nie możecie się ujawnić, ale są tacy, którzy mogą i to robią. Powtarzam - jest ich coraz więcej, są efekty, a świadomość samorządowa rośnie. |
Krycha napisał/a: |
A wracając do tematu, to tak pół żartem a pół serio myślę, że prezes Prześluga zasługuje na symboliczną nagrodę. Tą nagrodą niech będzie "Złota Betoniarka" - symbol walki z betonem PKP. |
Pirat napisał/a: |
Skoro jutro ma odbyć się specjalny czat to proponuję dzień 4 czerwca ogłosić "Dniem Walki z Betonem PKP". |
Gurdol1 napisał/a: |
Każdy normalny kolejarz i pracownik zapewne zdaje sobie sprawę, że jakikolwiek następca Prześlugi - przysłany z partyjnego klucza Samoobrony czy czegoś równie mądrego - wrpowadzi zamęt i rozwali tą firmę. |
Gurdol1 napisał/a: |
Więc niech się w Tygodniu Walki z Betonem PKP dowie ten beton, że Obywatelski Komitet Obrony Kolei przed Betonem PKP właśnie zebrał szyki, przygotował naprędce obfite materiały i właśnie rozsyła pakiety do odpowiednich działów ogólnopolskich gazet: sekretarzy, naczelnych, vicenaczelnych, dziennikarzy. Z linkami do obu forów, z listem Prezesa i listem otwartym Komitetu Obywatelskiego, który reprezentuje Was kolejarzy i nas pasażerów. |
Gurdol1 napisał/a: |
I jestem pewien, ze jeżeli nie wszystkie, to przynajmniej któreś z dużych dzienników lub tygodników podejmie ten temat, pociągnie go i zlustruje ową paranoje. |
Naczelnik napisał/a: |
Otóż jeśli moje informacje się potwierdzą to nowym prezesem spółki PKP Intercity zostanie niejaki Józef Dąbrowski z Krakowa. |
azazerro napisał/a: |
na pmk pojawiło się co nieco o tym, że to Prezes Sekita zmieni barwy firmowe na IC.
Oczywiście, to niepotwierdzona nigdzie poza pmk informacja:) |
Krycha napisał/a: |
Otóż wszem i wobec informuję wszystkich kolejarzy, że zrzucimy się na Pociąg Papieski, wyprodukowany przez spółkę Newag S.A. Senator PiS, wcześniej szef kolejarskiej "Solidarności" - Stanisław Kogut niedawo wyszedł z inicjatywą, by ten szynobus, który kosztuje 6 mln zł został sfinansowany w ramach zbiórki narodowej kolejarzy. Do tego potrzebna jest tylko zgoda MSWiA. Jestem przekonana, że taka zgoda to tylko kwestia czasu, a znając doskonale realia w PKP, zbiórka kolejarzy będzie bardziej obowiązkowa niż dobrowolna. Niech no któryś/któraś tylko nie da, to pożegna się z premią, podwyżką, awansem itd. |
Gurdol1 napisał/a: |
na pmk pojawiło się co nieco o tym, że to Prezes Sekita zmieni barwy firmowe na IC.
Oczywiście, to niepotwierdzona nigdzie poza pmk informacja Więc jakby co, w ostateczności, to w sumie czemu nie? |
Cytat: |
Natomiast uważnie przeczytałem to co przeczytałem o ewentualnym nowym prezesie PKP Intercity. I... A Ty Krycha, ślij to coś wyszukała, do wszystkich dziennikarzy, którzy się z Tobą skontaktowali. My będziemy robili podobnie - zresztą już robimy. Nie będzie nam tu jakaś sekta na kolej włazić. I tyle! A nawet jak wejdzie to szybko wyjdzie. Bardzo szybko! |
Gurdol1 napisał/a: |
Kolejny artykuł z Pulsu Biznesu. Niedługo też w Polityce.
Pusty fotel prezesa PKP InterCity Na forach internetowych poświęconych kolei najczęściej pada nazwisko Józefa Dąbrowskiego, prezesa Katolickiego Stowarzyszenia Kolejarzy Polskich i rzecznika praw klienta w spółce PKP. Był on pomysłodawcą "pociągu papieskiego", który od 3 czerwca kursuje na trasie Kraków — Wadowice. |
Cytat: |
— Nikt nie zwracał się do mnie z propozycją szefowania PKP IC. Myślę, że mogę zrobić dużo dobrego dla kolei na mniej eksponowanym stanowisku. Taka nominacja wymagałaby zresztą przenosin do Warszawy, a mnie bardzo dobrze pracuje się w Krakowie — mówi Józef Dąbrowski. |
Krycha napisał/a: |
No cóż, Niedo-rzecznik Praw Klienta PKP plecie same niedorzeczności, czyli jak zwykle wygaduje bzdury!!! |
Gurdol1 napisał/a: |
Dąbrowski NIE będzie nowym prezesem Intercity. I chwała Bogu. |
Cytat: |
— Nikt nie zwracał się do mnie z propozycją szefowania PKP IC. Myślę, że mogę zrobić dużo dobrego dla kolei na mniej eksponowanym stanowisku. Taka nominacja wymagałaby zresztą przenosin do Warszawy, a mnie bardzo dobrze pracuje się w Krakowie — mówi Józef Dąbrowski.
Józef Dąbrowski wymieniany jest też jako kandydat na dyrektora departamentu regulacji rynku i licencji w Urzędzie Transportu Kolejowego. |
Krycha napisał/a: |
Ja powiem tylko tyle... Ktokolwiek zostanie nowym prezesem PKP Intercity może być pewny, że zostanie dokładnie prześwietlony przez IC i PR Forum, a jego poczynania będą na bieżąco komentowane na obu forach dyskusyjnych. |
Ursus Victorius napisał/a: |
Sekita niech lepiej zostanie w KM.
Może Pawicki lub Piech by się nadał? |
Gurdol1 napisał/a: |
Nawiasem - dla niewiedzących - artykuł jest tymczasowym uwieńczeniem naszej wspólnej akcji (Forum PR, Forum IC, Obywatelski Komitet Obrony Kolei przed Betonem PKP itd.), dotyczącej uświadamiania społeczeństwa, co jest przyczyną zapaści i betonowatości zdziadziałych struktur PKP. Jej efektem - oprócz całego szumu na forach etc.- były m.in. artykuły w Rzeczpospolitej, Wyborczej, Pulsie Biznesu, a także reportażyk w TVN 24. Przy okazji ponad stu naczelnych, zastępców, sekretarzy redakcji oraz innych dziennikarzy (szefów działów) dostało linki do naszych forów, które regularnie są przeglądane. Bardzo ich zainteresowało spojrzenie miłośników, kolejarzy oraz... olewanie tych opinii przez władców PKP. |
Paszczak napisał/a: |
Prezes PKP IC odchodzi z klasą i z żalem większej części kolejowego środowiska - to ewenement w PKP, bo inni zasługują tylko na gwizdy i jajka. |
Paszczak napisał/a: |
To miłe, że odchodzącemu prezesowi urządzono takie pożegnanie na dworcu. |
Cytat: |
Nie chcę krakać, bo nikomu źle nie życzę. Ale jeśli prezesem PKP IC zostanie jakiś beton z nadania kolesiowsko-kogucio-mocherowo-(PiS)partyjnego (a do tego wszystko zmierza) to raczej czarno widzę przyszłość tej spółki.Dorobek Prześlugi budowany przez półtora roku jakiś nieudacznik może zniweczyć w ciągu kilku miesięcy. Tutaj potrzebny jest menadżer z prawdziwego zdarzenia, a takich w PKP nie widzę! |