Leniwiec napisał/a: |
Prędkość na szlaku 60 km/h nawet dla osobówki to dużo. |
Tomasz K. napisał/a: |
jedynym wyjściem jest wydłużenie kilku kursów z Kędzierzyna do Kameińca. |
Lil_Peter napisał/a: |
... Jedyny ratunek to moderna szlaku i uruchomienie szynobusów Nysa - Kamieniec ... |
Artur napisał/a: |
Leniwiecskoro można skomunikować planowany osobowy skład Podsudecki z innymi pociągami w Prudniku czy choćby Racławicach. |
sympatyk napisał/a: |
Dobra, jaramy się tym "Chemikiem" ale mam jednak sporo obaw. Czy RAZ W TYGODNIU to naprawdę aż tak wiele by już odtrąbić sukces? Wiem że każdemu się nie dogodzi no ale moim zdaniem mogli chociaż do Kudowy puścić go w piątki I soboty, do Warszawy w soboty I niedziele, a w święta, ferie i wakacje codziennie. A póki co wygląda mi to niestety na eksperyment pod dość dużym znakiem zapytania |
Zouave napisał/a: |
ktoś na jednym z forów powiedział rzeczy niesprawdzone. Nie dość, ze IR przez Staszów jeździ dalej, to jeszcze dwa dni w tygodniu - piątek, niedziela) w obydwie strony. |
Pio-Pio napisał/a: | ||
Ty rozpowszechniasz rzeczy niesprawdzone. W chwili obecnej żaden IR przez Staszów nie kursuje, a wspomniany przez Ciebie Wojak Szwejk jest planowany dopiero od nowego rozkładu jazdy. |
Zouave napisał/a: |
IR z Wrocławia do Przemyśla i z powrotem przez Kielce, Staszów cieszył się sporym wzięciem.
A jeździł dokładnie tak samo - piątek do Przemyśla, niedziela do Wrocławia. Jechałem z Tarnobrzega do Kielc i wcale nie był pusty. Dziwię się, dlaczego został wykoszony z rozkładu, bo ludzie autentycznie nim jeździli. |
sympatyk napisał/a: |
Był JEDYNYM bezpośrednim pociągiem łączącym Wrocław i Przemyśl, godzinowo stworzony pod studentów, jechał przez Kielce, Staszów, Tarnobrzeg (Sandomierz), Stalową Wolę i dla tych miast (węzłów przesiadkowych) był jedynym więc cennym pociągiem. |
Cytat: |
To jego olbrzymie atuty i dlatego miał szanse się sprawdzić. Także komletnie nie rozumiem zabrania go podróżnym.
|
Cytat: |
W niedzielę wieczorem w Warszawie może chcieć być sporo osób ale w sobotę pod wieczór w Nysie, Kłodzku, Kudowie KTO? I to mnie martwi |
Pio-Pio napisał/a: |
zahaczał o Opole |
sympatyk napisał/a: | ||
Nie po to ma pomykać prędko przez CMK żeby później
|
Markus napisał/a: |
A na peronie 1. nyskiego dworca wisi już plakat z nowym rozkładem jazdy który będzie obowiązywał od 9 marca przez 2 miesiące. Jest już w nim pociąg z Warszawy do Kudowy. Nie wiem czemu nadal jako Chemik bo podobno zmieniono mu nazwę na Piast. Niestety, ze względu na remont przepustu między Dusznikami a Kudową, z Kłodzka do Kudowy będzie obowiązywać KKA czyli przewozy autobusowe, co już na starcie nie wróży dobrze temu połączeniu. |
dddbb napisał/a: |
już po InterRegio Busie do Kudowy? |
Cytat: |
Uprzejmie informuję, iż połączenie interREGIObus do Kudowy Zdrój było
uruchamiane jedynie do 11 maja jako zastępcza komunikacja autobusowa za pociąg interREGIO. Czas przejazdu autobusem na odcinku Opole - Kudowa Zdrój, jest dłuższy niż przejazd pociągiem (ze względu na podjazd do st. Kamieniec Ząbkowicki) w związku z powyższym nie było uzasadnione uruchamianie autobusów interREGIObus za odwołany z przyczyn taborowych pociąg interREGIO na tym odcinku. Ze względu na brak odpowiedniej liczby sprawnych lokomotyw spalinowych na chwilę obecną nie planujemy uruchamiać połączenia w wymienionej przez Pana relacji. |
Światowid napisał/a: |
Informacje są potwierdzone z UMWO. W naszym przypadku jest to oficjalna odpowiedź pisemną z Urzędu więc nikt i nic nie jest w stanie już tego zakwestionować. Mogą się tylko zmienić terminy kursowania. |
dddbb napisał/a: |
Gros trasy przebiega przez Opolskie i to na ich głowie jest dokładanie się do tego połączenia. Na razie wszystko wygląda na to by powiedzieć: widzicie, staraliśmy się, nie ma wystarczająco pasażerów, zawieszamy znów połączenie |
Cytat: |
Petycje w tej sprawie trafiły do PKP PLK i władz województwa opolskiego. Władze regionu tłumaczą, że "planowanie siatki połączeń jest skomplikowanym systemem w którym istnieje wiele powiązań funkcjonalnych i uzależnień technicznych". To one uniemożliwiły optymalne ułożenie rozkładu jazdy. Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć powodem tego jest m.in. przebudowa wiaduktu w Bardzie Śląskim oraz remont dworca w samym Kłodzku i co za tym idzie przepustowość torów. Jeśli te inwestycje zostaną zakończone, to być może uda się lepiej rozpisać rozkład jazdy. |
THX 1138 napisał/a: |
Wg projektu rozkładu jazdy na 2018/19 na trasie Kędzierzyn - Kłodzko mają kursować ponownie 2 pary:
Kędzierzyn-Koźle 6:07 - Kłodzko Gł. 8:36 Kłodzko Główne 9:01 - Gliwice 12:24 Gliwice 12:30 - Kłodzko Gł. 15:54 Kłodzko Główne 16:01 - Gliwice 19:24 |
Światowid napisał/a: |
Województwo opolskie ruszyło z konsultacjami społecznymi. Poniżej link:
Konsultacje społeczne woj opolskie Wypełniajcie i zaznaczanie linię Nysa- Kłodzko. Im więcej wniosków tym większa szansa że na tej trasie będzie więcej pociągów. |
Pirat napisał/a: |
Projekt rozkładu jazdy 2020/2021 pociągów regionalnych (KD i PR) |