Cytat: |
Skoro Flirt nadaje się na krótkie trasy to dlaczego przyspieszony Regio obsługiwany Flirtem na trasie Katowice-Częstochowa jedzie 20 minut krócej od Regio przyspieszonego Regio obsługiwanego zwykłym Spotem? ;-) |
Eximus napisał/a: |
Potwierdzam jednostki EN75 w weekedny będą kursowały w celach marketingowych po całym śląsku na różnych liniach. |
Cytat: |
falowniki, niewielkie elementy silnika. |
przewoz napisał/a: |
Jechał 120, bo tak go rozpędził maszynista. Na razie nikt nie podał, kto tu był winny, choć podawano, że na tym posterunku w dniach poprzedzających wypadek z SRK działy się cuda...
A ubezpieczyciel nie zapłaci za naprawę, jak nie będzie wiedział, kto jest winny. Tak samo jak z samochodami, czy nawet z naszym żaglowcem było... |
Cytat: |
dyrekcja śląskiego zakładu Przewozów Regionalnych rozważa jego całkowitą kasację. |
Cytat: |
Kilka dni temu rzecznik PESY dał nadzieję, że pierwsza dwójka ELF-ów może dotrzeć na Śląsk jeszcze w grudniu. |
Cytat: |
Na oko to on wyglądał |
Cytat: |
Na prosto można jeździć 120 km/h, a na CMK 160 km/h. |
Cytat: |
Ale żeby naprawa kosztowała kilkanaście milionów? |
Cytat: |
Ostatnio jechałem tym z nr 001,coś stukało w zesawie kołowym |
mike_sc3 napisał/a: |
1) W którym miejscu linia Cz-wa-Katowice jest zdezelowana. Może tylko w rejonie Ząbkowic. Gdyby wszystkie linie kolejowe w Pl były tak zdezelowane to naprawdę mielibyśmy kolejowy raj. Za to z wyprawy do Tychów pamiętam, że co najmniej do Ligoty pociąg się toczył. |
mike_sc3 napisał/a: |
2) Jeżdżą puste, bo ktoś puścił je poza szczytem. Godzinę wcześniej byłby tłok, ale widać nie dało się, bo obiegi się nie zgadzały... Po prostu obsługują nie te kursy co trzeba. |
ubahn napisał/a: |
a ja tylko dodam, że flirty jeżdzą puste. Widze codziennie 2xEN75 o 17.30 na Cz-wę.. |