| Cytat: |
| Skromnym marzeniem jest ekspansja Arrivy w tym kierunku, ale o tym nic nie słyszałem. |
| Cytat: |
| Nie do końca wiadomo też czemu zostały zlikwidowane |
| Cytat: |
| po kontrolach okazało się że pociągi jeżdżą puste |
| Cytat: |
| chyba nie trzeba komentarza? |
| Bartini napisał/a: |
| konduktorzy na liniach "do wycięcia" nie wypisują biletów... |
| Adam85 napisał/a: |
| Osobiście pomysł uważam za rewelacyjny, aczkolwiek mało realny, może jedynie ARIVA pokusiłaby się jechać taką trasą. |
| Adam85 napisał/a: |
| Interesująca trasa prezjazdu, tylko odcinek: Kowalewo Pomorskie-Brodnica jest teoretycznie nieprzejezdny i usunięty z ewidencji PLK, ale z tego co pamiętam planowano tą właśnie trasą pociągi retro do Golubia Dobrzynia (może od Chełmży rozważyć trasę przez Grudziądz, Jabłonowo i Brodnicę?). |
| Adam85 napisał/a: |
| niepokojący jest również odcinek: Nidzica-Wielbark-Szczytno. Ogólnie pomysł ciekawy, warty dyskusji. |
| adrian033 napisał/a: |
| jest w jakiś sposób wykorzystywana?? |
| TrainzN napisał/a: |
| O przywróceniu przewozów przez PR na odcinku Działdowo-Brodnica nie ma co marzyć. Problemem są oczywiście władze woj. W-M. Skromnym marzeniem jest ekspansja Arrivy w tym kierunku, ale o tym nic nie słyszałem.
Szkoda szlaku na którym Vmax wynosi 80 km/h. Od Działdowa do Lidzbarka szlak się dziś całkowicie nie marnuje bo regularnie z Iłowa jeżdżą zdawki (czasem dość długie) do lidzbarskiego Prefabetu. |