adas napisał/a: |
Czyli w Bytomiu zostaje tylko kasa IC? |
LukE83 napisał/a: |
Jak to jest, że raz się da innym razem się ''nie da'' stworzyć dłuższych relacji? A w zamian za to dogodne skomunikowanie. |
Gerhard napisał/a: |
Następny pociąg do Katowic spółki PR za blisko trzy godziny... Ktoś był mądry... Za mądry. Ale to tylko tak na marginesie. |
mk1992 napisał/a: |
Podobna sytuacja ze składami przyjeżdżającymi z Krakowa do Katowic, po 1 góra 2 minutach planowego postoju jadą do Lublińca czy Kluczborka. Domyślam się, że to wynika ze sztywno ułożonych obiegów, ale co stoi na przeszkodzie, aby do SRJP wpisać te pociągi jako jedną relację? |
mk1992 napisał/a: |
Domyślam się, że to wynika ze sztywno ułożonych obiegów, ale co stoi na przeszkodzie, aby do SRJP wpisać te pociągi jako jedną relację? |
adas napisał/a: |
Co do krawędzi w Katowicach to ostatnio 2 pociągi korzystały z tej samej krawędzi. Można było? |
mk1992 napisał/a: |
Dnia 13 lutego br. wysłałem do PR Opole e-maila takiej oto treści:
1) Czy Opolski Zakład Przewozów Regionalnych (OZPR) posiada techniczną możliwość, jak również czy wyraża chęć, aby w porozumieniu ze Śląskim Zakładem Przewozów Regionalnych (ŚZPR) w rozkładzie jazdy na lata 2010/2011 połączyć pociągi kategorii REGIO relacji Opole – Pyskowice – Gliwice (przynajmniej w kilku kursach) z pociągami tej samej kategorii relacji Gliwice – Bytom w jedną spójną całość, tj. Opole – Pyskowice – Gliwice – Bytom? Uważam, że połączenie tych pociągów, które i tak są teraz skomunikowane ze sobą w Gliwicach, spowoduje większą atrakcyjność dla pasażerów, co znacząco wpłynie na wizerunek Państwa spółki. |
mk1992 napisał/a: |
Lepsze to, niż ogryzek Bytom - Gliwice, z którym nie bardzo mamy co zrobić. Do Katowic nie wydłużymy, bo z Bytomia do stolicy województwa mamy już pociągi od strony TG, a relacja Gliwice - Bytom - TG to czyste science fiction w dzisiejszych realiach, przy obecnym czasie przejazdu z TG do Bytomia. |
m966 napisał/a: |
Ogryzek Gliwice-Bytom niewiele się różni od ogryzków Gliwice-Katowice |
m966 napisał/a: |
Krótsze trasy zapewniają po prostu większą elastyczność. |
m966 napisał/a: |
Jak wypadnie połączenie z Opola, to wypadnie automatycznie połączenie do Bytomia (i odwrotnie) |
Cytat: |
\połowie linii kursowałyby z zapełnieniem sięgającym 5, w porywach 10% (Bytom - Gliwice, TG - Herby Stare, Katowice - Lubliniec, Katowice - Oświęcim, Tychy Miasto - Katowice)? |
Patryk180 napisał/a: |
1-dlaczego te osobowe tylko do Zduńskiej Woli a nie do Inowrocławia ? |
Patryk180 napisał/a: |
2-nie widze sensu kursowania pociągów do Ząbkowic wystarczy tylko chyba do Dąbrowy Górniczej. |
Patryk180 napisał/a: |
2-nie widze sensu kursowania pociągów do Ząbkowic wystarczy tylko chyba do Dąbrowy Górniczej. |
Cytat: |
Musisz jeszcze sporo pojeździć pociągami po GOP-ie i bynajmniej nie do Katowic i nazad |
Cytat: |
Wiadomo, tego, co byś/cie chciał/chcieli nie odpisano |