Victoria napisał/a: |
Poczytajcie sobie na naszym forum o Kolejach Dolnośląskich. Może wtedy zapał niektórych marszałków do tworzenia własnych spółek opadnie. KD to wzorcowy przykład jak NIE powinna wyglądać kolej regionalna, która służy tylko i wyłącznie interesom lokalnych POlityków. Link:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=115358#115358 (ostatnie posty z lutego i marca br.) |
holdman napisał/a: |
Tym bardziej że nasz ZPR działa wzorowo w porównaniu z innymi. |
pp napisał/a: |
Przykład woj. Kujawsko-Pomorskiego pokazuje że najtaniej jest otworzyć rynek i ogłosić przetargi. Przewoźnicy sami będą musieli ciąć koszty i biurwę, bo ich konkurencja wykosi. Wiadomo, to jeszcze początki, i w tych opoczątlach było ciężko, ale teraz to województwo będzie przez długie lata spijać śmietankę. Dlatego gratuluję im rozsądnego podejścia to problemu. |
pp napisał/a: |
Natomiast kolejowe spółki samorządowe to jest głupota ekonomiczna i (głównie!) przechowalnia dla swoich kolesi. Niereformowalne PR-y zreformuje konkurencja. A "samorządowych" kolei nie zreformuje nikt, ponieważ one z definicji nie będą przeznaczone do reformowania. Przykład KM pokazuje to dobitnie - od wyborów do wyborów. Zresztą poczytajcie "Z biegiem szyn". |
leo1407 napisał/a: |
Porównanie z innymi jest według Ciebie miernikiem jakości usług ? Porąbało Cię ? Na temat działania ZPR pozwolę sobie mieć zgoła odmienne zdanie. |
Victoria napisał/a: |
Poczytajcie sobie na naszym forum o Kolejach Dolnośląskich. Może wtedy zapał niektórych marszałków do tworzenia własnych spółek opadnie. KD to wzorcowy przykład jak NIE powinna wyglądać kolej regionalna, która służy tylko i wyłącznie interesom lokalnych POlityków. Link:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=115358#115358 (ostatnie posty z lutego i marca br.) |