| kowal331 napisał/a: | 
| A co poleciało na Gdynia-Bydgoszcz i z powrotem,bo jakoś nie widzę różnic w liczbie pociągów,ale możliwe,że ciut przyślepawy jestem. | 
| yusek napisał/a: | 
| A jakby takie interregio zrobić Hel-Gdynia-Kościerzyna-Chojnice-Piła-Poznań. | 
| kowal331 napisał/a: | 
| Wbrew temu co pisze "Gazeta Wybiórcza" to ten dodatkowy pociąg do Chojnic z Tczewa ma jeżdzić tylko w wakacje.Szkoda,że nie ma pociągu całotygodniowego Koscierzyna-Bydgoszcz i z powrotem,te wekendowe ogryzki to stanowczo za mało.A co poleciało na Gdynia-Bydgoszcz i z powrotem,bo jakoś nie widzę różnic w liczbie pociągów,ale możliwe,że ciut przyślepawy jestem. | 
| yusek napisał/a: | 
| Dobra ale czy takie manewry nie będą tańsze niż prowadzenie pociągu Gdyni do Tczewa? | 
| Spicol napisał/a: | 
| 
 Co się dzieje czy naprawdę są aż takie braki taborowe? W przeciwna stronę ze Starogardu ok 15,20 Jechał SA102 wydaje mi się ze frekfencja nie była taka duża jak na pociąg do Chojnic.  | 
	
| Kuba_CH napisał/a: | 
| 
 Braków nie ma. W Chojnicach na bocznych torach, pod szopą i halą stoi z ponad 10 czynnych lokomotyw. Wagonów jeszcze więcej. Ale uparli się, tam u góry w Gdyni że nie ma jazdy lokomotywami (chyba, że jakieś pojedyncze kursy) no to nie ma.  | 
	
| ET40 napisał/a: | 
| Mnie zastanawia dlaczego nie połączy się relacji Piła - Chojnice i Chojnice - Gdynia. Przecież jedna para takiego pociągu to byłby hit. | 
| Damian Łódź napisał/a: | 
| yusek, przejazdu autem obwodnica i pozniej ulicami na Sobieszewo nie bede wspominał, bo bluźniłem jak szewc. Jednak bezpośrednie połączenia to jest coś. | 
| Cytat: | 
| Szkoda,że nie ma dalekobiegów przez Kościerzynę, ładne okolice,turystyka a tu nie ma komu zadba o zyski... | 
| geordi napisał/a: | 
| ale bezposrednie polaczenia Chojnice - Gdynia mozna by juz dzis zrealizowac, na 1-2 parach. Samymi obiegami.
 Nieoficjalnie podejrzewam Krygier sie nie zgadzal na nocowanie SA132 w Chojnicach, albo nie mieli tam pomp do oprozniania WC.  | 
	
| Kuba_CH napisał/a: | 
| 
 Braków nie ma. W Chojnicach na bocznych torach, pod szopą i halą stoi z ponad 10 czynnych lokomotyw. Wagonów jeszcze więcej. Ale uparli się, tam u góry w Gdyni że nie ma jazdy lokomotywami (chyba, że jakieś pojedyncze kursy) no to nie ma. A te Newagi niestety się nie sprawdzają póki co. Typowe pojazdy na wiosna - lato, ale może na TUR-a od czasu do czasu jakiś trójczłon wskoczy. Bo trochę przesada, że na połączenia z Gdyni idą najlepsze składy (teoretycznie, bo praktycznie to najlepsze mają Chojnice). Dzisiaj przybył kolejny SA138 do Chojnic.  | 
	
| geordi napisał/a: | 
| albo nie mieli tam pomp do oprozniania WC. | 
| Spicol napisał/a: | 
| 
 Mimo to nie rozumiem kto podejmuje decyzje o puszczeniu w godzinach szczytu takiego małego szynobusu. Przewaznie o tej porze jerdzi SA102. Takim czymś sobie nie polepsza. Chyba widza w jakich porach na jakich trasach jerdzi duzo ludzi. Mysle ze mozna to jakos sensownie rozplanowac. Póki co na Turze wciaż Bipy jerzdza. Wygodniej bylo jak rok temu czy tez 2 lata temu jerdzily te nowsze pientrusy. Które rowniez widac w Chojnicach.  | 
	
| REXus napisał/a: | ||
 A w Gdyni mają? Bo z tego, co widzę, to szamba pełne po brzeg. No - jak nowy NEWAG przyjechał, to przez kilka dni można było odwiedzić WC - teraz zamknięte.  | 
	
| Damian Łódź napisał/a: | 
| Kuba_CH, mają jakies przedziałowe w Chojnicach? | 
| yusek napisał/a: | 
| w sumie zamówiono 10. 6 SA137 i 4 SA138. |