INFO KOLEJ - forum kolejowe

Rozkład jazdy - Projekt wrześniowej korekty rozkładu jazdy

Pirat - 10-08-2011, 16:08
Temat postu: Projekt wrześniowej korekty rozkładu jazdy
PKP PLK przedstawia projekt wrześniowej korekty rozkładu jazdy

1 września 2011 r. wejdzie w życie kolejna korekta rocznego rozkładu jazdy pociągów na niektórych ważnych liniach kolejowych. Jest ona związana z kolejnymi etapami, w jakie wchodzą prace modernizacyjne prowadzone na wielu liniach kolejowych w Polsce - informują PKP Polskie Linie Kolejowe.

- Niektóre z inwestycji znajdują się w fazie końcowej, kolejne zostaną ukończone w przyszłym roku przed rozpoczęciem Euro 2012, pozostałe zakończymy w latach 2013-14. - informuje Krzysztof Łańcucki, rzecznik PKP PLK - Ich efektem będzie znaczne skrócenie czasu podróży i zwiększenie jej komfortu. Wielkie inwestycje współfinansowane ze środków Unii Europejskiej muszą być wykorzystane w terminie i z pożytkiem dla pasażerów. Efekty tych prac polepszą warunki podróżowania między Warszawą, Katowicami, Krakowem, Łodzią, Poznaniem, Wrocławiem i Gdańskiem oraz na wieloma innymi miastami już w przyszłym roku - zaznacza.

- Przepraszamy Podróżnych za wszystkie utrudnienia związane z podróżowaniem w okresie wielkiego nasilenia prac modernizacyjnych na polskich torach - dodaje rzecznik PKP PLK.

Jak wyjaśniają PKP Polskie Linie Kolejowe, korygowanie rozkładu jazdy w miarę postępu robót modernizacyjnych na liniach kolejowych jest konieczne, ponieważ prowadzone prace powodują, iż na znacznych odcinkach z ruchu jest wyłączony jeden z torów, a jazda pociągów odbywa się w obu kierunkach wahadłowo po drugim torze.

Np. w okresie od 1 września 2011 r. na linii Warszawa – Gdynia prace będą prowadzone równocześnie aż na 51 odcinkach. Łącznie będą się one odbywały aż w 188 lokalizacjach w całej Polsce.

- Alternatywą byłoby prowadzenie prac z całkowitym zamknięciem modernizowanych linii dla ruchu pociągów na okres 2-3 lat. W przypadku najważniejszych tras taki wariant nie mógł być brany pod uwagę - podkreśla Krzysztof Łańcucki.

Dotyczyć będzie to m.in. linii: Warszawa – Gdynia, Warszawa – Kraków, Warszawa – Katowice, Warszawa – Łódź, Warszawa – Poznań, Poznań – Wrocław, Kutno – Bydgoszcz – Piła, Kraków – Medyka, Chorzów – Tczew („magistrala węglowa”), Wrocław – Zgorzelec, a także układów torowych lub peronów na dworcach: Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia, Kraków Główny i Wrocław Główny.

Projekty nowych rozkładów jazdy na niektórych liniach kolejowych zostały przekazane przewoźnikom pasażerskim w terminie zgodnym z regulaminem udostępniania linii kolejowych.

1) Od 1 do 7 września objazdami pojadą:

* przez Katowice pociągi relacji Warszawa – Kraków – Warszawa jadące przez Centralną Magistralę Kolejową. Część pociągów w tych dniach zostanie odwołana. Przyczyną jest konieczność wymiany rozjazdów na stacji Starzyny, co uczyni tę stację przez tydzień całkowicie nieprzejezdną. Objazdy nie będą dotyczyć pociągów relacji Warszawa – Kraków – Warszawa jadących przez Radom i Kielce,
* przez Bydgoszcz pociągi relacji Warszawa – Gdynia – Warszawa. Przyczyną jest konieczność całkowitej wymiany konstrukcji mostu koło Iławy.

Pozostałe odcinki na Centralnej Magistrali Kolejowej i linii Warszawa – Gdynia będą służyły ruchowi pociągów bez przerwy.

2) W rozkładzie jazdy, jaki będzie obowiązywał na niektórych liniach od 8 września do 10 grudnia (to jest do wejścia w życie rozkładu jazdy 2011/2012) będą obowiązywały m in. następujące ograniczenia w ruchu pociągów:

* na trasie Warszawa – Łódź – Warszawa odwołanych będzie 8 pociągów PKP Intercity,
* na trasie Warszawa – Kraków – Warszawa odwołanych będzie 10 pociągów (przewoźnicy: PKP Intercity i Przewozy Regionalne),
* na trasie Warszawa – Gdynia – Warszawa odwołane zostaną 2 pociągi (przewoźnik: PKP Intercity),
* na trasie Tczew – Gdańsk – Gdynia odwołana zostanie część pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej.

Szczegółowe rozkłady jazdy podadzą do wiadomości podróżnych kolejowi przewoźnicy pasażerscy.

Czasy przejazdów na wybranych trasach wyniosą:

* z Gdańska Głównego do Warszawy Centralnej:
o od 1 do 7 września od 399 do 481 minut,
o od 8 września do 10 grudnia od 361 do 420 minut
o (obecnie od 363 do 410 minut),
* z Warszawy Centralnej do Gdańska Głównego:
o od 1 do 7 września od 385 do 498 minut,
o od 8 września do 10 grudnia od 359 do 416 minut
o (obecnie od 366 do 402 minut),
* z Warszawy Centralnej do Krakowa Głównego:
o od 1 do 7 września od 263 do 276 minut,
o od 8 września do 10 grudnia od 187 do 204 minut
o obecnie od 187 do 210 minut,
* z Krakowa Głównego do Warszawy Centralnej:
o od 1 do 7 września od 243 do 255 minut,
o od 8 września do 10 grudnia od 188 do 207 minut
o obecnie od 177 do 209 minut).

Skróceniu ulegną czasy przejazdów:

* z Warszawy Centralnej do Łodzi Fabrycznej:
o od 1 września do 15 października od 107 do 116 minut
o obecnie od 125 do 132 minut,
* z Łodzi Fabrycznej do Warszawy Centralnej:
o od 1 września do 15 października od 115 do 117 minut
o obecnie od 122 do 131 minut.

Z dniem 16 października na trasie Warszawa – Łódź – Warszawa zostanie wprowadzona kolejna korekta rozkładów jazdy.

źródło: PKP PLK / Rynek Kolejowy
Anonymous - 10-08-2011, 19:46
Temat postu:
Cytat:
Chorzów – Tczew („magistrala węglowa”)


Zapowiada się rewitalizacja "węglówki" czy w domyśle rozchodzi się tylko o odcinek Bydgoszcz - Tczew?
robertrush - 10-08-2011, 19:53
Temat postu:
Pewnie o Bydgoszcz - Tczew.
pawelu - 10-08-2011, 21:05
Temat postu:
Zwłaszcza zapowiada się najgorzej pierwszy tydzień września, czyli gdy wszystkie pociagi do Gdyni pojadą przez Bydgoszcz i podróż ma trwać z Warszawy do Gdańska do 8 godzin, i masakra czeka na podróżnych z Warszawy do Krakowa gdy podróż wydłuży się do ponad 5 godzin, biorąc pod uwagę czas przejazdu z Katowic do Krakowa.
Damian Łódź - 10-08-2011, 21:20
Temat postu:
Wszystkie pociągi kursujące trasą p.Działdowo do Gdyni pojadą p. Kutno,Toruń???
Przecież to będzie masakra, ale z pomieszczeniem tych pociągów, bo ruch na Warszawa-Kutno i Kutno - Toruń jest duży biorąc pod uwagę zarówno pasażerskie jak i towarowe.
Anonymous - 10-08-2011, 21:24
Temat postu:
A pociagi do Olsztyna ktoredy pojada? Przez Bialystok czy przez Bydgoszcz? Cool
Damian Łódź - 10-08-2011, 21:26
Temat postu:
o własnie ciekawe jak z Olsztynami może wytną...
pawelu - 10-08-2011, 21:33
Temat postu:
Nie mam pojęcia, też mi się w to wierzyć nie chce, choć tak wynika z postu zamieszczonego na wstępie tego wątku. W sumie to tylko tydzień ale przepustowość E20 podobnie jak E30 którędy pojadą wszystkie Ex/EIC łączące Warszawę z Krakowem ma swoje granice. Masakra to za mało powiedziane. To będzie istne pandemonium, tym bardziej, że wrzesień też jest jeszcze miesiącem wakacyjnym. Miejmy nadzieję, że EIC jak i Przewozy Regionalne jak najszybciej podadzą szczegóły tych zmian, żeby można było coś zaplanować. Osobiście nie chce mi się wierzyć żeby ktoś się zdecydował za ponad 120 zł pokonać w tym okresie podróż z Warszawy do Gdańska pociągiem Ex/EIC. PKS i Polski Bus i prywatni przewoźnicy już na pewno zacierają ręce. Sam, mimo że kocham kolej bym się na to nie zdecydował. Niestety, ale bardzo dużo pasażerów straciło PKP przez okres remontu między Warszawą a Trójmiastem.
TLK do Olsztyna nie powinni ruszyć. Przecież przyczyną jest wymiana konstrukcji mostu koło Iławy, więc olsztyńskie pociągi tamtedy nie jeżdzą. Co najwyżej TLK z Krakowa do Olsztyna puszczą na ten okres przez Nidzicę-Olsztynek.
geordi - 10-08-2011, 21:46
Temat postu:
Wawa - Krak 5 godzin? No to Szkieletczyzna odzyje. Taki sam czas przejazdu co przez CMK. Śmiech
Szkoda, że skanera odsluchowego nie mam. Pośmiałbym sie z demolki na Tczew - Gdansk. Niedlugo ma tam byc dwutor (zamiast 3 i 4 toru), ciekawe czy zbiegnie sie to z rzuceniem wszystkiego via Bydgoszcz Język
maciej30 - 10-08-2011, 22:51
Temat postu:
Odwołanie na trasie Warszawa - Łódź - Warszawa 8 pociągów i Warszawa - Kraków - Warszawa 10 pociągów zrobi ładną pustynię kolejową na tych trasach, PLK ze swoimi remontami nieźle przykręca śrubę przewożnikom kolejowym. Rozumiem, że te 10 pociągów na trase Warszawa - Kraków - Warszawa dotyczy CMKi? Jeżeli tak, to należałoby wzmocnić dodatkowymi wagonami pociągi które częściowo zastąpią te zawieszone.
mkfilmykolejowe - 11-08-2011, 07:45
Temat postu:
pawelu, Nie sądzę, aby pociągi EIC z Krakowa i do Krakowa zatrzymywały się w Katowicach... to by było bezsensowne, musiała by być zmiana kierunku lokomotywy... Sądzę, że pojadą na Zawiercie i dalej na Dąbrową Górniczą i skręcą na Jaworzno i dalej na Kraków tak jak IR Semafor jeździ.
aanniiaa - 11-08-2011, 08:49
Temat postu:
mkfilmykolejowe, przecież pisze wyraźnie, że przez Katowice Wink Inna sprawa, że tym półgłówkom z PLK-i jakoś dziwnie krótki wyszedł czas przejazdu z Krakowa przez Katowice do Warszawy...
sebek - 11-08-2011, 11:41
Temat postu:
W sumie niektóre pociągi mogłyby z Krakowa do Trójmiasta jechać węglówką, byłoby to ułatwienie i odciążenie wielu zapachanych, również remontowanych tras. Troche szkoda, że tak wszyscy się boją puszczania składów od Bydgoszczy na Inowrocław, Zduńską Wolę, tymbardziej teraz gdy na innych trasach remonty, węglówka spełniałaby rolę trasy rezerwowej, ale znowu powraca temat, że omija większe miasta, lepiej jechać dłużej, okrężnie, byle nie węglówką.
MK_Rabka - 11-08-2011, 11:43
Temat postu:
Cytat:
. Przyczyną jest konieczność wymiany rozjazdów na stacji Starzyny, co uczyni tę stację przez tydzień całkowicie nieprzejezdną.

Chyba nie trzeba robić wszystkich jednocześnie? -.-
robertrush - 11-08-2011, 11:55
Temat postu:
Na czas tych remontów IC, powinno pokazać klasę i obniżyć ceny biletów na trasie Gdynia - Wawa - Kraków ( myślę o EIC i EX ) lub zaskoczyć jakąś nową atrakcyjną ofertą! Byłoby bardzo miło Happy
Anonymous - 11-08-2011, 12:06
Temat postu:
No to się linie lotnicze ucieszą następne setki stałych klientów na Kraków - Warszawa już są ich!
robertrush - 11-08-2011, 12:08
Temat postu:
I PolskiBus pewnie też zaciera ręce...
sebek - 11-08-2011, 13:16
Temat postu:
Zauważcie, że jednak mimo tych wszystkich utrudnień, gigantycznego czasu przejazdu i wysokich cen, ludzie jadą tymi Ex z Trójmiasta do Warszawy, nawet dziś ktoś pisał na forum, że Małopolska dość pełna jeżdzi, Szanty wielokrotnie pisaliście, ok. 80% zapełnienia, Jantar jak zawsze sporo ludzi itd.
Jest mało połączeń, a te co pozostały nie są puste, po co spółka ma obniżać ceny,skoro ludzie i tak pojadą.
Kaszub niby lużny, ale są wakacje, a ten skład ma zwykle najlepsze zapełnienia poza sezonem letnim. Wydaje mi się, że od września pasażerów jeszcze przybędzie, mimo konkurencji lotniczej czy autobusowej, kolej znajdzie pasażerów, bo jednak przyzwyczajenie wielu osób do podróży z Trójmiasta do Wawy i Krakowa pociągiem jest i będzie. Sporo osób wykupuje Super Bilety, niektórzy mają zwroty za delegacje, plus coraz mniej składów na E65 spowoduje, że nie ma co liczyć na obniżki cen biletów ani na puste pociągi.
robertrush - 11-08-2011, 13:33
Temat postu:
sebek,
jest na to racjonalne wytłumaczenie, Ex I EIC są z rezerwacją miejsc. Jak ludziska naoglądali się i nasłuchali jak się podróżuje to wolą dopłacić i być pewnymi o miejsce siedzące. A poza tym te pociągi kursują w dzień a sam przyznasz, że podróżowanie w dzień jest bezpieczniejsze a do tego daje możliwość oglądania tego, co za oknem.
Anonymous - 11-08-2011, 14:47
Temat postu:
sebek, Bez obaw jak ktoś np. 03.09.2011 będzie jechał z Krakowa do Gdyni ponad 12 godzin za prawie 200pln w 1 klasie przez Zawiercie, Warszawę Gdańską, Bydgoszcz Wschód to nigdy w życiu już więcej do pociągu nie wsiądzie.
Anonymous - 11-08-2011, 15:11
Temat postu:
EIC na linii Wawa-Gdynia powinny byc natychmiast objete jakas promocja, cena powinna byc w taryfie TLK- wtedy ludzie by sie cieszyli wrecz, ze zrobili interes zycia jadac EIC, za cene TLK- ale nie, nie da sie.
geordi - 11-08-2011, 16:13
Temat postu:
mozna by jeszcze wytrasowac nocne EIC, 6 wyjazd - 6 przyjazd Język
mkfilmykolejowe - 11-08-2011, 16:25
Temat postu:
kryniczanin, Bilety nie ulegną zmianie. Pytałem się dzisiaj na dworcu w Katowicach kasjerka mi specjalnie sprawdzała cenę na stan wtedy, gdy pociągi EIC z Krakowa i do Krakowa będą jeździły drogą okrężną. A poza tym przejazd na 1 klasę normalny kosztuje z Krakowa do Gdyni 182,50 wg systemu e-IC Małopolska ma już wpisane 12 h i 26 minut. Poza tym w tych dniach zostanie zawieszony Ex Norwid, ale po 7 września wraca. Ceny nie ulegną zmianie!

[ Dodano: 11-08-2011, 17:27 ]
Poza tym dziwne, że Kaszub ma wpisane normalne godziny i bez zmian. Zmienili tylko Małopolskę i Norwida nie ma od 1 do 7 września w systemie e-IC.
Anonymous - 11-08-2011, 16:39
Temat postu:
robertrush napisał/a:
I PolskiBus pewnie też zaciera ręce...


Z jednym nocnym kursem za wiele nie ugra...
mkfilmykolejowe - 11-08-2011, 17:06
Temat postu:
Po 7 września na Śląsku:
* Klimczok do Gdyni bardzo wcześnie będzie jeździł w godzinach Ondraszka czyli z Katowic 5:57
* Ondraszek w godzinach obecnego Klimczoka
* reszta bez zmian.
Z powrotem w kierunku Katowic bardzo dziwnie:
* 18:15 Tour de Pologne
* 18:16 Klimczok
* 18:30 Ślęża.

*Lajkonik z Krakowa o 5:30.

*zastanawia mnie przejazd Kaszuba wg systemu e-IC 4 h, reszta po 6-8 h.
Anonymous - 11-08-2011, 17:14
Temat postu:
mkfilmykolejowe,


Cytat:

poza tym przejazd na 1 klasę normalny kosztuje z Krakowa do Gdyni 182,50


Napisałem prawie 200pln. A 182,50 to jest prawie 200 pln - w tych dniach cena powinna wynosić tyle ile kosztuje miejscówka.
mkfilmykolejowe - 11-08-2011, 17:35
Temat postu:
kryniczanin, Prawie robi różnicę Wink 200 zł to jest prawie 199,99 albo 199 złotych Razz
Radek - 11-08-2011, 18:42
Temat postu:
Czy ktoś wie, o jaki most w okolicy Iławy chodzi??
robertrush - 11-08-2011, 19:02
Temat postu:
182,50 a 200 zł - żadna różnica, jadąc z Gdyni do Kraka lub w odwrotnej kolejonści. Chyba, że kupowałbym chleb lub masło w sklepie, wtedy widziałbym różnice Mr. Green
pawelu - 11-08-2011, 21:34
Temat postu:
Czy ktoś wie, które dwa pociągi z Warszawy do Gdyni PIC wywali od 7 września ze względu na roboty na E65? Myślałem, że może "Norwid" wyleci, ze względu na bardzo późną porę przyjazdu do Trójmiasta a co za tym idzie praktycznie zerową frekwencję, ale ktoś pisze że "Norwid" zostaje. Jedyne dwa TLK na tej trasie nie powinny polecieć, bo zawsze miały bardzo dobrą frekwencję, a poza tym to jedyna szansa, żeby w miarę tanio dojechać z Warszawy do Gdańska.
bruges - 11-08-2011, 22:11
Temat postu:
Na chwilę obecną to raczej nic nie wywala tylko pomiędzy 1-7 września nie pojedzie Lajkonik i Neptun dalej będzie chyba jechał przez Toruń.
maszynista_50 - 11-08-2011, 23:10
Temat postu:
IC odwołane na odcinku Warszawa Wsch. – Gdynia Post.:
3500, 5300.
IC odwołane na odcinku Gdynia Gł. – Gdańsk Gł. :
85104 i 58105
C/ Pociągi kursujące trasami okrężnymi:

-IC w terminie 1-7.09 na odcinku Iława – Warszawa Wsch przez Toruń Gł., Kutno:
5306, 3506, 5302, 3502, 53402, 35402, 83108, 38108, 5310, 3510, 5400, 4500, 53202, 35202
-IC w terminie od 1.09 do 10.12 na odcinku Iława – Warszawa Wsch przez Toruń Gł., Kutno: 1501, 5100

Takie zmiany od wrzesnia ale to chyba jeszcze nie wszystko
Radek - 11-08-2011, 23:20
Temat postu:
Ciekawe, dlaczego nie puszczą pociągów Warszawa - Gdynia objazdem od Działdowa przez Olsztyn, Elbląg do Malborka. Wg obecnego rozkładu Warszawa - Olsztyn ~ 4 h, Olsztyn - Gdańsk ~ 3 h, czyli razem daje ~ 7 h, podobnie jak przez Bydgoszcz, a przez Olsztyn ruch chyba trochę mniejszy, tylko trzeba zmienić kierunek jazdy na Głównym.

Warszawa - Katowice - Kraków - kto to w ogóle wymyślił? Kiedyś był pośpiech z Krakowa do Łodzi czy Koluszek, który zjeżdżał do Koniecpola, gdzie zmieniał kierunek jazdy. Można też chyba jechać przez Kielce, Radom, ewentualnie ominąć Warkę i zjechać jakoś na CMK, tak przez chwilę jeździł w zeszłym rozkładzie TLK Kraków - Olsztyn.
OPi - 11-08-2011, 23:58
Temat postu:
Myślę że akurat teraz nie ma co obniżać cen biletów na trasie Gdynia - Kraków. Logicznie patrząc to powinna ona nawet wzrosnąć (czego nie popieram) bo cena biletu jest liczona w długości km. A taki przejazd bez pokrycia kasą może się okazać ogromną stratą.
sebek - 12-08-2011, 07:36
Temat postu:
Od 8.09, Kaszub godzine wcześniej wyjazd z Krakowa(12.42) Warszawa Cen(15.55) Gdańsk Gł(22.00),to w sumie na plus dla frekwencji i osób dojeżdżających poza Trójmiasto, bo dotychczasowy przyjazd o 23 był niezbyt dogodny. Norwid też nieco szybciej dotrze do Gdańska( ok.23.30).

Zmiany godzin dotyczą też pociągów Ślęża i Korfanty, min. Ślęża z Wrocławia o 7.10, a z Warszawy do Wrocławia odj.17.35, Korfanty z Warszawy do WR o 13.42, Klimczok z Wawy do Bielska 18.16.
Ondraszek z Bielska do Warszawy przesunięty o 2h w miejsce Klimczoka, który pojedzie o 2h wcześniej do Gdyni. Bez zmian w Warszawie łączenie Klimczoka/Lajkonika.
Sporo zmian, miała być drobna korekta wrześniowa, a są duże przesunięcia.
pawelu - 12-08-2011, 07:46
Temat postu:
Zgadzam się ze wszystkimi, którzy uważają, że natychmiast, jeżeli IC nie chce utracić resztek wiernych pasażerów powinny zostać obniżone ceny przejazdu na trasie Warszawa-Gdynia, dopóki nie zakończy się ten nie mający końca remont. Rozumiem, że PLK nie chce obniżyć stawek za dostęp do torów, ale w końcu można chyba jakoś dojść do porozumienia, i logicznie przedstawiając swoje argumenty wynegocjować obniżenie tych stawek, a co za tym idzie cen biletów. Pomijam okres 1-7 września, bo to w ogóle nikt poza konduktorami i pracownikami wagonów barowych/restauracyjnych nie będzie jeździł z Warszawy do Trójmiasta ale to się tyczy całego następnego okresu. W ten sposób obydwie strony mogą zyskać, a tak obydwie stracą.
Pomysł z puszczeniem przynajmniej części pociagów na okres 1-7 września przez Olsztyn jest dobry, zwłaszcza tak powinny pojechać pociągi TLK. Ruch na odcinku Olsztyn-Elbląg nie jest aż tak duży,zmiana kierunku jazdy na Głównym też nie jest aż tak wielką filozofią i jakby taki pociąg od Olsztyna nigdzie się nie zatrzymywał to naprawdę poniżej 3 h z Olsztyna Gł. do Gdańska Gł dojedzie. Nie ma sensu pchać wszystkiego i tak przeciążoną do granic możliwości E20, gdzie też trwają prace modernizacyjne między Łowiczem i Kutnem.
maszynista_50 - 12-08-2011, 08:02
Temat postu:
Dla ścisłosci; wymienione wyżej pociągi od 1 do 7 wrzesnia nie pojadą przez Bydgoszcz a przez Kutno, Toruń, Iławę. Tylko Neptun (1501/5100) będzie jezdził tą trasą do 10 grudnia.
gagajaga - 12-08-2011, 09:16
Temat postu:
Witam,
gubię się w tym nowym rozkładzie/zmianach... Czy ktoś mi może poradzić jak w miarę sprawnie i w rozsądnej cenie dostać się 03.09.2011 z Gdyni do Rzeszowa?
Na super bilet się spóźniłam ;(
Proszę o pomoc
dyżurny - 12-08-2011, 09:28
Temat postu:
gagajaga, w obecnej sytuacji, gdzie linia Gdynia - Warszawa ciężko o sprawne połączenie. Ale mam dla Ciebie tanie i w miare sprawne. Z Gdynii 9:07 startuje iR Pomorze, jedziesz nim do Warszawy, gdzie jestes 17:47, a iR WOŚP do Rzeszowa masz 18:48. W razie opóźnienia pierwszego nie masz sie co martwić, wagony z Pomorza przechodzą na WOŚPa. W Rzeszowie jesteś na 1:00 Smile
gagajaga - 12-08-2011, 09:41
Temat postu:
dyżurny dziękuję za błyskawiczną odpowiedź, ale z tym Ir to chyba nie wypali... jeszcze wczoraj po południu widziałam to połączenie na rozkładzie, a dziś już tego nie ma. Wyskakuje mi, że z Gdyni wyjeżdża o 9:35 i o 17:01 jest w Warszawie Zach., a stąd z kolei nie ma już Ir do Rzeszowa Sad
dyżurny - 12-08-2011, 09:46
Temat postu:
gagajaga, ja na sitkolu wpisałem i wyskoczyło mi coś takiego, co Ci w załączniku przesyłam.
gagajaga - 12-08-2011, 10:00
Temat postu:
dyżurny dziękuję Smile a ja sprawdzam tu http://rozklad-pkp.pl/ i tu nie ma Smile i o co chodzi? Wink

[ Dodano: 12-08-2011, 11:20 ]
hmmm... a jak szukam na raty to wskakuje Smile jeszcze raz Dyżurny- dziękuję Wink
dyżurny - 12-08-2011, 10:34
Temat postu:
gagajaga, taki to już kraj, gdzie różne źródła różnie pokazują Smile na przyszłośc polecam szukać własnie na raty Smile najllepiej Smile
mkfilmykolejowe - 12-08-2011, 11:46
Temat postu:
gagajaga, Nawet nie musisz się przesiadać, bo ten sam skład IR Pomorza z Gdyni później jedzie jako WOŚP do Rzeszowa.
gagajaga - 12-08-2011, 11:57
Temat postu:
mkfilmykolejowe czyli mam nie wysiadać z tego pociągu w Warszawie? Troszkę to dla mnie szalone Wink
pawelu - 12-08-2011, 13:28
Temat postu:
Coś tu się nie zgadza. Owszem, skład IR "Pomorze" Gdynia-Warszawa jedzie potem jak IR "WOSP" do Rzeszowa. Ale skoro sitkol pokazuje przyjazd do Warszwy Centr. na godz. 17:08, i o 17:28 odjazd do Rzeszowa, to jakim cudem ten pociąg ma przez 20 minut dojechać na wschodni, tam muszą przestawić lokomotywę, wrócić na centrlany i odjechać do Rzeszowa? Jeżeli nie jest to błąd, to obawiam się, że od września będą pozmieniane obiegi, i dlatego lepiej wysiądź z niego normalnie na Centralnym.
dyżurny - 12-08-2011, 13:49
Temat postu:
Właśnie też mi się ten zamknięciowy nie podoba. Może skład z Pomorza przejdzie na Brdę, a na WOŚPie pojedzie skład z Matejki. Tak czy owak, wysiądź na Cmentarnym.
gagajaga - 12-08-2011, 14:01
Temat postu:
pawelu dyżurny dzięki, tak mi się na mój babski rozum Wink zdawało, iż faktycznie rozsądniej wysiąść na centralnym. Mam nadzieję, iż się Pomorze nie opóźni i zdążę na WOŚP.

[ Dodano: 12-08-2011, 15:06 ]
Panowie, wykorzystam Waszą dobroć i cierpliwość po kres... Embarassed a jak z frekwencją w w/w pociągach? Mogę liczyć na to, iż usiądę? (Jadę w weekend, więc tu bilet turystyczny będzie obowiązywał?)
dyżurny - 12-08-2011, 15:00
Temat postu:
gagajaga, turystyk obowiązuje, w Pomorzu spokojnie nie powinno byc źle zwłaszcza w piętrusie o ile pojedzie. WOŚP podobnie. W sobotę nie powinno być większych problemów ze znalezieniem miejsca. Tylko uważaj. WOŚP jedzie drogą okrężną p. Zawiercie, Jaworzno Szczakową.
gagajaga - 12-08-2011, 17:28
Temat postu:
dyżurny Dziękuję. Po powrocie podzielę się wrażeniami.
W tej chwili oglądam Tvn24... Sad
Radek - 12-08-2011, 23:21
Temat postu:
Od 1 września będą też zmiany w rozkładzie pociągów PR, np. pociąg regio Olsztyn (odj. 15:40) - Iława pojedzie godzinę wcześniej, a pociąg regio Olsztyn (odj. 14:43) - Iława - Toruń - Bydgoszcz godzinę później. Dzięki temu powstanie połączenie skomunikowane Ełk - Olsztyn, Olsztyn - Toruń, Toruń - Poznań. Lokalnym problemem będzie za to wczesny odjazd z Olsztyna 15:32 i brak pociągu z Iławy w kierunku Jabłonowa po godz. 15.

Podobne zmiany w kierunku przeciwnym - regio Iława (odj. 15:41) - Olsztyn odjedzie godzinę wcześniej, natomiast regio Gdynia - Iława (odj. 14:30) - Olsztyn pojedzie z Iławy godzinę później.
geordi - 12-08-2011, 23:40
Temat postu:
Radek WMZPR opublikowal juz swoja zamknieciowke?? A moze masz cos tez na teren PZPR? ;]
Radek - 13-08-2011, 09:53
Temat postu:
geordi, napisałem tylko to, co już widać w sitkolu i w hafasie. To pewnie nie jest jeszcze wersja ostateczna, ale coś już jest.
sasho33 - 22-08-2011, 17:55
Temat postu:
Zdaje się, że do środy musi być opublikowany rozkład jaki będzie obowiązywał od wrześniowej korekty? Na razie widać pojedyncze zmiany na sitkolu i dość niekompletne w oterminowaniu rozkłady.
mateuszpiszcz - 23-08-2011, 08:03
Temat postu:
Podróż koleją z Krakowa do Warszawy potrwa 4 godziny

Od 1 września PKP wprowadza zmiany w rozkładzie spowodowane kolejnym etapem remontów torów. Popularne pociągi Intercity z Krakowa do Warszawy pojadą ponad 4 godziny. Na szczęście tak niewyobrażalne wydłużenie podróży między obecną a dawną stolicą Polski ma potrwać tydzień.

Co najmniej o godzinę wydłuży się też podróż pociągami Przewozów Regionalnych z Warszawy do Krakowa i Rzeszowa.

Po gigantycznym chaosie przy wprowadzaniu rocznego rozkładu jazdy i już dwóch jego korektach, czas na wrześniowe zmiany. Małgorzata Sitkowska z PKP Intercity zapewnia, że tym razem z informacją dla pasażerów będzie lepiej. Gdzie jej szukać? To jest infolinia, strona internetowa i ulotki, które drukujemy na bieżąco. Są one dostępne na dworcach czasami w pociągach - tłumaczy.

Godziny odjazdów pociągów będą się teraz zmieniać praktycznie co kilka dni. Przed podróżą warto dokładnie przeanalizować rozkład.

Źródło: Paweł Świąder, RMF FM
sasho33 - 23-08-2011, 08:53
Temat postu:
Są dwie korekty - na dni 1-7 września i od 8 września. W dniach 1-7 września chyba jakieś zamknięcie potężne na CMK, bo nawet Barbakan pojedzie przez Kielce.
jubikej - 23-08-2011, 09:09
Temat postu:
a WOŚP nie pojedzie przez Wawę Gdańską??
rufio198 - 23-08-2011, 13:10
Temat postu:
sasho33 napisał/a:
Są dwie korekty - na dni 1-7 września i od 8 września. W dniach 1-7 września chyba jakieś zamknięcie potężne na CMK, bo nawet Barbakan pojedzie przez Kielce.


IDDER1B Warszawa z powodu zamknięcia toru nr 1 na szlaku OLSZAMOWICE – WŁOSZCZOWA PŁN , przerwy w ruchu ruchu na szlaku (odcinku) KNAPÓWKA - PSARY od dnia 01.09.2011 godz. 0:01 do dnia 07.09.2011 godz. 23:59, oraz szlaku (odcinku) KOZŁÓW - STARZYNY od dnia 01.09.2011 godz. 0:01 do dnia 07.09.2011 godz. 23:59
MK_Rabka - 23-08-2011, 15:53
Temat postu:
Dwa składy REGIO z Zakopanego zostaną na powrót skrócone do Płaszowa, a jeden będzie kursował z pominięciem Zabłocia.
Źródło: http://82.160.42.14/tablice/zmiany.php?idob=78733&t=4
IR "Gubałówka" będzie kursować do Zakopanego od 1 września do końca października.
Anonymous - 23-08-2011, 16:08
Temat postu:
Od 1-7 września zrobi się tłoczno na lini Toruń Iława ponieważ w tych dniach wszystkie pociągi z Trójmiasta w kierunku Warszawy oraz powrotne będą kursowały drogą okrężną przez Toruń i Iławę
Pirat - 23-08-2011, 22:12
Temat postu:
Sprawdzaj rozkład przed każdą podróżą

Trwa konferencja prasowa zarządcy infrastruktury kolejowej oraz największych polskich przewoźników. Od 1 września szykuje się sporo zmian w rozkładach jazdy pociągów – zarówno regionalnych, jak i dalekobieżnych.

Przedstawiciele przewoźników zgodnie podkreślają, że pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość i konsekwentnie sprawdzać rozkłady jazdy pociągów przed każdą podróżą. W kolejnych tygodniach będą pojawiały się liczne zmiany w rozkładach jazdy pociągów.

- Jesteśmy w momencie kulminacji inwestycyjnej jeśli chodzi o inwestycje kolejowe w Polsce przewidziane na lata 2007-2013. W minionych miesiącach zmodernizowano ponad 1400 km torów oraz inne elementy infrastruktury. Koszty inwestycji to łącznie 7,5 mld zł. Netto – podkreśla rzecznik prasowy spółki PKP PLK Robert Kuczyński.

Pomiędzy wrześniem a grudniem przewoźnicy będą wprowadzać kilka zmian w rozkładach jazdy. Największe zmiany odczują pasażerowie PKP Intercity i Przewozów Regionalnych.

źródło: Rynek Kolejowy
Anonymous - 23-08-2011, 22:17
Temat postu:
W minionych miesiącach zmodernizowano ponad 1400 km torów oraz inne elementy infrastruktury.

Moge wiedziec w ktorych miejscach bo jakos nie zauwazylem nawet 140 ? Rolling Eyes jaja sobie robią czy to pomyłka?
Anonymous - 24-08-2011, 15:51
Temat postu:
Jak zwykle bałagan informacyjny na stronie PR ani śladu o informacji dotyczącej wrześniowej korekty RJ ,tak naprawdę to tylko Arriva i KM przedstawiła korektę RJ ,IC oraz PR to pełna olewka a miało być już tak pięknie
mysteq - 24-08-2011, 16:29
Temat postu:
A może koledzy będą w stanie wyjaśnić mi dwie kwestie:



EDIT: A tak w ogóle to witam wszystkich serdecznie Smile . Jestem tu nowy aczkolwiek od dłuższego czasu odwiedzałem forum jako czytelnik wyłącznie Wink
geordi - 24-08-2011, 17:04
Temat postu:
mysteq Lazur kursuje tylko do wrzesnia. Od września wraca oryginalna osobówka 91332/3. Zamiast niej przez wakacje jezdzil Lazur.
Więc jeśli chcesz jechać ok. 16, to tak jak proponujesz. 91332 ma odjazd z Wrzeszcza 15.26.

Co do objazdow 207 - nic pasazerskiego planowo tamtedy nie bedzie jezdzic, niestety.

gryff nowe zamknieciowki są na stronach poszczegolnych zakladow (wczoraj warm-mazu jeszcze nie bylo).

Pułtuś to chyba chodzi o wszystkie umowy w obecnej perspektywie unijnej...

A z ciekawostek - jako, że pozwalniano rewidentów i nie ma komu rozłączać składów w Tczewe, na Gdańsk - Tczew, Gdańsk - Malbork i Gdańsk - Smętowo od 1.09 w sumie 10 kursów autobusów. Jeej!
Szkoda ze marszałek ma to w nosie..
kamiloroń - 24-08-2011, 18:40
Temat postu:
Właśnie a propo tej korekty słyszałem dzisiaj w radiu że w KM ma być zmiana rozkładu i to na wszystkich liniach i że na linii dęblińskiej będą jakieś roboty..... Confused Jestem ciekaw jakie.... jeśli ktoś ma jakieś info nt to poproszęSmile
endrju - 24-08-2011, 19:35
Temat postu:
Pewnie chodzi i zwykłą utrzymaniówkę. Wiadomo, że siódemka się powoli degraduje i roboty ogólnie mają na celu eliminowanie wąskich gardeł i podtrzymanie szlakowej 120 km/h. Chodzi o to, aby jakoś wytrzymać do tej "szumnej" modernizacji, która znając opóźnienia inwestycyjne, zostanie przełożona jeszcze o parę lat.
Anonymous - 25-08-2011, 04:55
Temat postu:
Na stronie Przewozów regionalnych nadal nie ma zupełnie nic o wrześniowej korekcie rozkładu jazdy kompletna porażka ,mają w d.... pasażerów ,bałagan i jeszcze raz bałagan
geordi - 25-08-2011, 08:49
Temat postu:
ech...
1. http://przewozyregionalne.pl/w-regionach,warminsko-mazurskie,liniowe-rozklady-jazdy.html

2. kuj-pom dalej nie opublikowal, wiec do sprawdzenia przez przewozyregionalne.pl/zmiany
atakan - 25-08-2011, 14:53
Temat postu:
Od września EX Lajkonik odwołany na odcinku Warszawa Gdynia
mkfilmykolejowe - 25-08-2011, 20:33
Temat postu:
Ale od września wróci Ex "Helena Modrzejewska" Warszawa Wsch.-Kraków Gł.-Warszawa Wsch. pewnie obieg będzie z "Norwidem".
Anonymous - 25-08-2011, 21:18
Temat postu:
Dzięki za info warmińsko- mazurskie już wrzuciło korektę ale ja szukałem w zmianach tabel które nie sa uaktualnione na stronie PR przynajmniej nie były rano
sabatnik - 26-08-2011, 16:25
Temat postu:
Na Dworcu Głównym w Krakowie widziałem rozkład ważny od 1.09 ale tylko PR. Zaraz pod tablicami przyjazdów/odjazdów. Nie jest tak źle jak zapowiadali.
R90 - 27-08-2011, 09:45
Temat postu:
Jaki jest termin podania nowego rozkładu jazdy? Zdaję się, że chyba tydzień przed wprowadzeniem go w życie. Chyba znów ktoś robi sobie jaja z pasażerów.
twardypt91 - 29-08-2011, 11:20
Temat postu:
W piątek będę jechał pociągiem. To będzie już wrzesień, a więc nowy rozkład jazdy powinien obowiązywać. Tymczasem w ten dzień nie widzę zmian, te same godziny odjazdów co do tej pory. Zmiany mają dotyczyć wybranych tras czy całego kraju?
sasho33 - 29-08-2011, 14:02
Temat postu:
Przecież to chyba jasne że wybranych tras Rolling Eyes
Kuba MK - 29-08-2011, 15:42
Temat postu:
Kolej: Remont torów wydłuży podróż z Poznania do Warszawy

O godzinę dłużej pojadą do Warszawy pociągi spółki PKP IC. Powodem wydłużenia czasu podróży będzie, rozpoczynający się 1 września i trwający przez dwa tygodnie, remont torów między Łowiczem a Kutnem.
Z Poznania do Warszawy pociągi pojadą 3 h 52 min, czyli godzinę dłużej. Remont wpłynie też na zmianę godzin kursowania pociągów w kierunku Szczecina, Berlina, Wrocławia i Zielonej Góry oraz Białegostoku i Lublina.

Od 15 września, a następnie 10 listopada nastąpią zmiany w rozkładzie pociągów z Poznania w kierunku Szczecina, Torunia i Bydgoszczy.

To jednak nie wszystkie zmiany czekające na podróżnych. Zmiany nastąpią też na trasach regionalnych.

- Od czwartku 1 września z powodu nikłego zainteresowania pasażerów odwołana będzie pierwsza para pociągów kursujących między Rogoźnem a Wągrowcem - zapowiada Tomasz Andrzejewski, rzecznik Wielkopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych. Odwołane kursy to: Wągrowiec (odj. 04.05) - Rogoźno (przyj. 04.28) i Rogoźno (odj. 4.34) - Wągrowiec ( przyj. 4.47).

Przybędzie zaś połączeń z Gorzowem Wielkopolskim. Od 1 września pociąg spółki Przewozy Regionalne z Warszawy Wschodniej (odj. 11.58) - Poznań (przyj. 15.46) będzie jechał do Gorzowa (przyj. 18.17) przez Szamotuły - (przyj. 16.40), Wronki (przyj. 16.56), Krzyż (przyj. 17.19).

Czy ktoś wie nt. tego połączenia coś więcej ??

Źródło: http://www.gloswielkopolski.pl/fakty24/wielkopolska/443845,kolej-remont-torow-wydluzy-podroz-z-poznania-do-warszawy,id,t.html?'cookie'=1
sasho33 - 29-08-2011, 21:12
Temat postu:
Linki:
do Gorzowa

Gorzów - Poznań
Kuba MK - 30-08-2011, 00:02
Temat postu:
To to będzie piątkowo-niedzielny IR Poznań-Gorzów-Poznań czy Regio czy RE Warszawa-Gorzów ? Confused

[ Dodano: 30-08-2011, 01:03 ]
I dlaczego w ogóle teraz się dowiedzieliśmy o takim połączeniu?
R90 - 30-08-2011, 09:43
Temat postu:
Ta korekta powinna być juz dobrych parę dni temu jednakże znów chyba jest burdel i chaos i o korekcie dowiemy się o 23.59 31 sierpnia
REGIOchłopak - 30-08-2011, 09:57
Temat postu:
Kuba MK napisał/a:
To to będzie piątkowo-niedzielny IR Poznań-Gorzów-Poznań czy Regio czy RE Warszawa-Gorzów ? Confused

Będzie to pociąg REGIO, choć wysoce prawdopodobne jest to, że będzie on miał wspólny obieg z RE Mazowsze albo będą w RE Mazowsze prowadzone wagony z tego pociągu.
pacy - 30-08-2011, 16:47
Temat postu:
Wspólnego obiegu z RE Mazowsze raczej mieć nie będzie . Według rozkładu przyjeżdża do Gorzowa o 18:17 i wraca do Poznania o 19:31. Mazowsze z Poznania startuje dopiero rano.
Jeżeli będzie jechał na wagonach , a nie szynobus to już widzę ten chaos na jedynym działającym torze przy jedynym peronie w tej chwili w Gorzowie .
W tej chwili jest tak ,że o godzinie 19:09 powiniem przyjeżdżać R80231 z Piły ( jeżeli jedzie szynobus ) , a często przyjeżdża skład na wagonach z jakimś 10-20 minutowym opóźnieniem i powinien wracać 19:15 do Piły, który jest skomunikowany z R80323 do Kostrzyna - planowy odjazd 19:11 .
Przyjeżdża Piła i po wysypaniu się z niej ludzi jest odstawiana na bocznicę na Wieprzyce żeby obrócić lokomotywę( nawet jak jest szynobus to i tak musi jechać na Wieprzyce ,żeby przepuścić Kostrzyn) , w tym czasie podstawia się Regio do Kostrzyna , po którego odjeździe wraca na peron skład do Piły ( w tym czsie już jakieś 20-30 minut opóźnienia , wczoraj 29.08.11 wyjechał z Gorzowa o 19:45 ).
Jeżeli teraz jeszcze dojdzie szczególnie w piątki kiedy jest naprawdę dużo ludzi na dworcu Regio do Poznania o 19:31 to moze być regularnie kilka(dziesiąt) minut w plecy już na starcie.Chyba,że będą go puszczać przed opóźniną Piłą? A przy tym stopniu niepoinformowania pasażerów ( Żadnej w tej chwili informacji na dworcu o dodatkowym pociągu do Poznania ) może się kilku pasażerów przejechać.
pawlaklubuski - 30-08-2011, 17:47
Temat postu:
potwierdzam to, co napisał użytkownik pacy. Dodam, że perony w Gorzowie są modernizowane (między innymi winda dla niepełnosprawnych i czerwone betonowe płyty przy krawędzi peronowej, oświetlenie itp.). Dworzec posiada cztery perony, z których używany jest w tej chwili tylko jeden, a dokładniej tylko jedna jego krawędź. Tak więc manewry są całkowicie utrudnione. Ja pierwotnie myślałem, że właśnie ten nowy pociąg zastąpi ten stary osobowy do Piły. W piątki i niedziele jechałby wagonowy skład do Poznania (ze skomunikowaniem w Krzyżu na Piłę na ten szynobus wielkopolski, który w Krzyżu kończyłby i rozpoczynałby bieg), natomiast w pozostałe dni tygodnia szynobus wielkopolski do Piły (ze skomunikowaniem w Krzyżu na osobowy EZT ze Szczecina lub Kamienia Pomorskiego do Poznania).
Kuba MK - 30-08-2011, 18:32
Temat postu:
pacy,
Po pierwsze: obieg z RE "Mazowsze" będzie, bo pociąg ten z Warszawy przyjeżdża do Poznania o 15:45 i tam czeka na powrót już do samego rana. A tak zajedzie jeszcze do Gorzowa, więc to jest pewne.
Po drugie: Regio do Piły w Gorzowie na manewry ma tylko bodajże 10 minut, czyli to było idealne dla szynobusu. Teraz jeździ lokomotywa+2wagony, co potęguje opóźnienie. Niedawno nim jechałem i miał 50 minut opóźnienia przy powrocie do Piły. Natomiast przyspieszony Regio z/do Poznania będzie mieć w Gorzowie aż 75 minut postoju, a to spokojnie wystarczy, aby pojechać na Wieprzyce i tam zmienić kierunek jazdy.
Po trzecie: około 13 napisałem do Gazety Lubuskiej, aby poinformowali potencjalnych pasażerów o tym pociągu. Obiecali, że napiszą, jeśli nie jutro, to w czwartek na pewno. Więc część pasażerów o tym pociągu wiedzieć będzie, a poza tym wielu z nich rozkład sprawdza w internecie, a tam pociąg jest już wpisany.

pawlaklubuski, modernizowane są nie perony, a peron, tylko ten z numerem 1. Moim zdaniem lepiej byłoby całkowicie zamknąć peron 1, co znacznie przyspieszyłoby prace, a otworzyć tymczasowo na czas remontu peron nr 2. Ale jak wiadomo, w PKP nic się nie da zrobić dla dobra pasażerów.
sasho33 - 30-08-2011, 19:22
Temat postu:
Ten pociąg będzie przedłużeniem RE Mazowsze w taryfie REGIO na odc. Poznań - Gorzów, z powrotem jako normalny przyspieszony REGIO. Można będzie przejechać z Warszawy do Gorzowa w piątki i niedziele bez konieczności wysiadania z wagonu.
pawlaklubuski - 30-08-2011, 19:51
Temat postu:
Kuba MK,

de facto zwracam honor odnośnie remontu peronu Smile Wiem, że w tej chwili jest remontowany tylko jeden peron, ale napisałem bardziej odnośnie przyszłości (wiem, że mają robić trzeci i czwarty przy remoncie do Zbąszynka). A teraz to na pewno byłoby lepiej zamknąć pierwszy, zostawić przy nim jeden tor dla oblotu lokomotywy, a jedyna krawędź dla podróżnych byłaby przy drugim peronie.
pacy - 30-08-2011, 20:44
Temat postu:
Kuba MK Masz rację z tym obiegiem mój błąd. Co do reszty też się z Tobą zgodzę z małym ale : 75 minut spokojnie starczy na obrót lokomotywy , tylko co z tego jeśli Piła będzie się dalej spóźniać . Czy zostanie zachowana kolejność z rozkładu i będzie czekał na odjazd regio do Piły(czyli na starcie kilkanaście minut w plecy) , czy pojedzie w czasie obrotu Piły ,a wtedy kilku niedoinformowanych i niezorientowanych pasażerów może się zdziwić. A sporo osób od ładnych kilku miesięc o tej porze wraca do domu do okolicznych miejscowości właśnie tym Regio do Piły i niezawraca sobie głowy sprawdzaniem czy w międzyczasie niedoszło jakieś połączenie.
sasho33 - 30-08-2011, 21:53
Temat postu:
No to ich problem jak nie sprawdzają. Jak by kolej miała się jeszcze tym przejmować to sorry.. o nowych połączeniach i jakichkolwiek remontach można zapomnieć.
Jest kampania w mediach, żeby sprawdzać rozkład przed każdą podróżą, to teraz jak ktoś nie sprawdzi to tylko jego wina.
Kuba MK - 30-08-2011, 23:34
Temat postu:
pacy, wydaje mi się, że w takim wypadku pierwszy pojedzie przyspieszony Regio do Poznania, bo po wyjeździe z Gorzowa zatrzyma się on dopiero w Strzelcach,a Regio do Piły zatrzymuje się na każdej stacji, więc to by był paradoks Smile
pacy - 31-08-2011, 10:57
Temat postu:
Powinien pojechać , a czy pojedzie?? to "tylko" kolej Mr. Green

Żeby za bardzo offtop się nie zrobił to wczoraj wieczorem o tym pociągu wiedziały kasjerki natomiast dalej żadnego info na dworcu w postaci papierowej na tablicy ogłoszeń , czy na tablicy z rozkładem jazdy.
Może dzisiaj powieszą jakąś korektę ?
Pawcio - 31-08-2011, 18:48
Temat postu:
Koniec rozmyślań i przypuszczeń czas na potwierdzone i pewne informacje. Do Gorzowa jedzie cały skład (Nowe wagony) łącznie z barem jak RegioEkspres. Wraca jak IR w taryfie REGIO. Jedynie w niedziele bar nie będzie kursował.
dyżurny - 31-08-2011, 20:01
Temat postu:
To będzie pierwszy w Polsce pociąg REGIO z planowym wagonem Barowym Very Happy
sasho33 - 31-08-2011, 21:41
Temat postu:
Pawcio napisał/a:
Koniec rozmyślań i przypuszczeń czas na potwierdzone i pewne informacje. Do Gorzowa jedzie cały skład (Nowe wagony) łącznie z barem jak RegioEkspres. Wraca jak IR w taryfie REGIO. Jedynie w niedziele bar nie będzie kursował.


A czy my z KubąMK pisaliśmy coś innego? Dokładnie to samo napisałem !
obiezykraj - 01-09-2011, 07:36
Temat postu:
są jakies prace na stacji w Gorzowie Wlkp., że czynny jest tylko jeden tor?

na Sitkolu nie ma jeszcze nowego połączenia do Gorzowa...
pawlaklubuski - 01-09-2011, 09:10
Temat postu:
1. A czytałeś, to co pisaliśmy, między innymi ja w związku z remontem?
2. Na wyszukiwarce połączeń na www.pkp.pl jest już to połączenie od paru dni.
sasho33 - 01-09-2011, 09:54
Temat postu:
obiezykraj napisał/a:

na Sitkolu nie ma jeszcze nowego połączenia do Gorzowa...


sasho33, 29-08-11 o 22:12 napisał/a:

Linki:
do Gorzowa

Gorzów-Poznań


Nie śpimy Exclamation
obiezykraj - 01-09-2011, 10:07
Temat postu:
sorki - trochę przyspałem ... Sad
sebek - 01-09-2011, 11:11
Temat postu:
Czy składy Klimczoka i Lajkonika, będą nadal łączone w jeden pociąg?
cortez - 02-09-2011, 21:00
Temat postu:
Nie rozumiem dlaczego pociągi Ex jeżdżące na trasie Warszawa - Toruń - Gdynia nie mają postoju handlowego we Włocławku mimo, iż przykładowo Ex Małopolska zatrzymuje się w Przeworsku, Łańcucie, Dębicy itd. czyli w mniejszych miastach. Ponadto pociąg ten ma we Włocławku postój techniczny.
atakan - 03-09-2011, 09:17
Temat postu:
sebek, Lajkonik od wrzesnia nie kursuje.
endrju - 03-09-2011, 09:28
Temat postu:
atakan, Lajkonik wznawia kursowanie od 9 września.
bruges - 03-09-2011, 18:57
Temat postu:
Ale tylko na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny.
sheva17 - 03-09-2011, 22:00
Temat postu:
Cytat:
Nie rozumiem dlaczego pociągi Ex jeżdżące na trasie Warszawa - Toruń - Gdynia nie mają postoju handlowego we Włocławku


Dlatego, że to trasa objazdowa i nie ma sensu raz wydłużać czasu podróży a dwa oferować mieszkańcom miasta coś tylko na chwilę. Taki postój byłby głupi. Tyle w temacie.
Bartuś - 04-09-2011, 06:29
Temat postu:
sheva17 Nie do końca tak jest, ponieważ przykładowo Ex 1501 Warszawa - Gdynia Główna jeździ codziennie przez Toruń.
Radek - 04-09-2011, 10:06
Temat postu:
1-7 IX TLK Kraków - Łódź - Poznań (- Szczecin) jeżdżą trasą objazdową przez Kielce, Skarżysko Kamienną i przed Radomiem skręcają na Tomaszów Maz.
bruges - 07-09-2011, 19:51
Temat postu:
Czemu Modrzejewska od 8.09 jeździ tylko w relacji Kraków - Warszawa a w odwrotnej już nie?
biegowkowicz - 12-09-2011, 12:16
Temat postu:
przepraszam za OT

mam informację o nowym rozkładzie jazdy po 24.09.2011 Smile

czy ktoś mi powie, kiedy ten rozkład oficjalnie wejdzie w życie? bo potrzebuje kupić bilet na pociąg po 24.09 i nie mogę tego zrobić przez eIC z tego powodu

[ Dodano: 13-09-2011, 15:36 ]
czy FREDRO na relacji Warszawa Wrocław pojedzie po 24.09?
Radek - 02-10-2011, 10:48
Temat postu:
Mamy październik, a na stronie Intercity wiszą rozkłady, z których większość była ważna do 30.09. Aktualnych rozkładów brak.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group