Krzychu191 napisał/a: |
Urbi IR Łódź-Kłodzko-Łódź też niezłe ;p |
gryff napisał/a: |
Jedno wielkie zamieszanie mogli podać go póżniej skoro teraz nie jest kompletny i wiarygodny |
Tomasz B. napisał/a: |
To ja mam takie pytanie - kto i gdzie oficjalnie napisał, że jest to projekt nowego rozkładu jazdy upubliczniony dla pasażerów? Ktoś po prostu wpisał sobie w wyszukiwarkę wzorem lat ubiegłych adres do rozkładu z przedrostkiem "nowy" i udało mu się w ten sposób dotrzeć do niedopracowanej bazy nowego rozkładu (wklepane pociągi - godziny odjazdów i przyjazdów oraz numery bez uporządkowania kategorii) i teraz robi się z tego sensację na forum. Podsumowując: ROZKŁAD TEN NIE ZOSTAŁ OFICJALNIE UPUBLICZNIONY DLA PASAŻERÓW więc nie ma co się podniecać, że jest tyle niedociągnięć! |
Tomasz napisał/a: |
W rozkładzie tym nowym znalazłem pociąg TLK przewozy regionalne z Krakowa Głównego do Łodzi Fabrycznej który się zatrzymuje w... Krakowie Łobzowie, może mi to ktoś wyjaśnić? |
Cytat: |
Przy czym zwracam uwagę na magiczną prędkość maksymalną na torze numer 2 między Tarnowskimi Górami, a Radzionkowem, gdzie pociągi wleką się 20km/h, a tuż obok, na torze numer 1 pociągi mogą sunąć 100km/h, co jest rzadkością w ścisłym GOP-ie, gdzie takich odcinków jest na prawdę niewiele. |
adalbert napisał/a: |
Regio od Bytomia Płn., czyli miejsce gdzie zaczyna się ten "szybki" tor do TG jedzie 18 minut! To jest 11 km. To gdzie tu masz prędkość 100 km/h. ??? |
Cytat: |
Od dwóch lat odnoszę wrażenie, że ktoś chce całkowicie wygasić popyt na tej linii. Bo, że popyt jest to chyba nikt nie ma wątpliwości, ale nikt nie potrafi tego popytu odpowiednio wykorzystać. |
Cytat: |
Gdyby PLK-a chciała uruchamiać składy wahadłowo po wyremontowanym torze, to linia TG - Katowice - TG stałaby się o wiele bardziej atrakcyjna zarówno dla rogówek, jak i dla TLK-ek czy IR. Bo co z tego, że z Katowic do TG pojadę w 55, a czasem nawet w 53 minuty (całkiem nieźle, choć po drobnych remontach mogłoby być lepiej), jak z TG do Katowic będę już jechał 72 minuty? |
Cytat: |
Znasz kogoś, kto jeżdzi na bilecie miesięcznym pociągiem z Bytomia do Katowic? Albo z TG do Bytomia? Ja nie znam nikogo. |
sheva17 napisał/a: |
To dobry pomysł, może wtedy IR PR-ów nie musiałby jeździć przez Gliwice. |
Patryk180 napisał/a: |
Moim zdaniem problem frekwencji nie jest w czasie przejazdu a ilością pociągów na tej linii. |
Krix napisał/a: |
ale mogłyby:>
Według mnie zawsze powinna być część pociągów jedna trasą a część drugą. |
sopek napisał/a: |
który dzięki takiemu rozkładowi |
luktrez13579 napisał/a: |
Przecież jak by zamieścili np. zestawienie Dawnego Przemyślanina w zestawieniu realnym jakie jezdzi czyli 4 wagony śpiące i 3 x 2kl bo tak faktycznie wygląda skład |