xirtama napisał/a: |
kazdy członek RN może być oddelegowany na max. 3 miesiące do pełnienia funkcji członka zarządu (przykład obecnego zarządu TVP), nie ma tu nic sensacyjnego i dziwnego (kodeks spółek handlowych się kłania) |
Cytat: |
Pajka ponoć ma jakieś kwity na Balczuna. Ponoć chodzi o duże pieniądze. Balczun może mieć powody, żeby się go bać, więc zatańczy tak jak mu Pajka zagra... |
Xawras napisał/a: |
Szczerze liczyłem na poważne oskarżenia w stosunku do Balczuna i jego beznadziejnej ekipy. |
Xawras napisał/a: |
W przedstawionym tekście nie ma nic co mogłoby być niezgodne z prawem. |
Krycha napisał/a: |
Remigiusz Adamiak to najbardziej tajemnicza postać z tej trójcy. Nie wiadomo skąd się wziął w PKP CARGO i kto za nim stoi. Wiadomo, że jest osobą niezwykle wpływową i umocowaną. Działa samotnie, ma swoich wiernych współpracowników (Pajka i Ney). Przyjrzyjmy się mu bliżej...
|
Xawras napisał/a: |
Xirtama ma rację. W przedstawionym tekście nie ma nic co mogłoby być niezgodne z prawem.
... Jakie mega-przekręty robią ci panowie? Czy masz lub widziałaś chociaż jedną nieprawnie zawartą umowę? Dokumenty potwierdzające kradzież czy chociażby ten drenaż? Cokolwiek? Bo to, że pracownikami CARGO są ludzie z policji czy służb "różnych" to wie wiele osób i nie jest to żadna sensacja. |
Pirat napisał/a: |
Być funkcjonariuszem służb specjalnym, a mieć (nieformalne) powiązania ze służbami (na co mogą wskazywać pewne fakty) to spora różnica. |
Cytat: |
Czy to jest wizerunek funkcjonariuszy służb specjalnych, czy młodych (no, już nie tak bardzo Wink cwaniaków wzajemnie się wspierających i wykorzystujących znajomości z czasów aktywności w firmach zarządzających NFI - niech sobie każdy sam odpowie. |
Cytat: |
Że pokemony są ludźmi małymi (z dużymi portfelami i potrzebami, ale i plecami), to wiemy. Że pozatrudniali miernoty, którymi łatwo rządzić (sławetne "mierny, bierny, ale wierny"), też wiemy.
Czy zatrudnianie takich oób nie jest przypadkiem działaniem na szkodę spółki? |
Modliszka napisał/a: |
Od oskarżania to chyba jest prokuratura a nie Krycha, co nie? |
Modliszka napisał/a: |
A czego się spodziewałeś? Namacalnych dowodów na przestępstwa panów w białych kołnierzykach? Krycha nie mówi o przestępstwach tylko o przekrętach, a to nie musi być tożsame. W tym kraju już niejedną dobrze prosperującą firmę rozwalono w majestacie prawa, majątek rozgrabiono lub uwłaszczyło się na nim kilku cwaniaków. Wszystko wskazuje na to, że PKP Cargo czeka to samo! |
Paszczak napisał/a: |
Jak ja uwielbiam tych wszystkich zmieniaczy tematu, gdy na forum pojawiają się niewygodne informacje dla kolejowych pijawek. |
Cytat: |
Nie jestem przeciwny temu co robi Krycha, ale jak na razie, z dużej chmury mały deszcz. |
fury napisał/a: |
Krycha próbuje ułożyć to w jakąś logiczną całość, więc jej pomóżcie. Chyba, że z założenia macie ochotę zdyskredytować to, co ona robi. Pieniędzy z tego nie ma. Po prostu ją to obchodzi. Wielu z was ma to w d... Czekacie na swoją kolej w kolejce do koryta albo już przy nim siedzicie. |
Cytat: |
Podawany jako przykład Ponar Wadowice był również spółką z portfela tegoż NFI i udział w jego radzie nadzorczej dyrektora inwestycyjnego NFI nie był niczym nadzwyczajnym ani, moim zdaniem, nie wskazywał na kontakty ze służbami. |
Krycha napisał/a: |
Niektórym z Was proponuję wziąć sobie na wstrzymanie, głupawe komentarze zostawić dla siebie |
jjk napisał/a: |
Zaś wracając do meritum - ja odezwałem się w sprawie pana A. Który faktycznie jest ciekawym człowiekiem, tyle, że moim zdaniem, karierę swoją opiera na układach innych niż sugerowane. A w każdym razie głównie innych niż sugerowane. Podałem kilka informacji o nim, z których dość jasno wynika, że holuje się przez różne spółki wraz z kolegą niejakim Fedko i bazuje przy tym na kontaktach wyniesionych z czasów NFI (PZU NFI Management, czytaj Wieczerzak, z którym poznał się pewnie jeszcze pracując w COK Banku Handlowego w 94r.). Podawany jako przykład Ponar Wadowice był również spółką z portfela tegoż NFI i udział w jego radzie nadzorczej dyrektora inwestycyjnego NFI nie był niczym nadzwyczajnym ani, moim zdaniem, nie wskazywał na kontakty ze służbami. |
jjk napisał/a: |
Zaś wracając do meritum - ja odezwałem się w sprawie pana A. Który faktycznie jest ciekawym człowiekiem, tyle, że moim zdaniem, karierę swoją opiera na układach innych niż sugerowane. |
xirtama napisał/a: |
1. w cargo nie ma i nigdy nie było biura ds. niejawnych |
Krycha napisał/a: |
Bogusław Ney jest dyrektorem ds. strategii w centrali PKP CARGO. Jego celem jest, żeby lokomotywy jeździły na "oleju do frytek". Krótko mówiąc forsuje w spółce rynek biopaliw. |
Modliszka napisał/a: | ||
Ale jest wydział spraw niejawnych! Biuro czy wydział, jaka to różnica. Skoro już coś negujesz to wypada przy okazji podać stan faktyczny. W ten sposób utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu, że jesteś tu nasłany przez beton do negowania i ośmieszania tego co Krycha napisała. |
piggypower napisał/a: |
Pokemony czują się w CARGO coraz bardziej bezkarne. Właśnie został odwołany ze stanowiska dyrektora Biura Kierowania Przewozami w Centrali PKP CARGO S.A. p. Franciszek Kostrzewa, od ponad 30 lat kolejarz, fachowiec, człowiek ogromnego formatu. Wszyscy "trakcyjnicy" wiedzą o co chodzi. Jeżeli firma odwołuje takich ludzi oznacza to, że tempo upadku CARGO nabiera rozmachu. A po dyr. Kostrzewie zapewne będą następni. Jest to zamach na centralę CARGO w Krakowie, gdyż decyzja o odwołaniu dyrektora wywodzącego się z Krakowa i mającego największy prestiż spośród wszystkich dyrektorów pionu eksploatacyjnego CARGO, jest początkiem końca. Za to takie miernoty jak Pajka, Ney, Balczun, Zbrojski i jeszcze kilku innych mają się dobrze. Podobnie jak ci którzy przeszli na ich stronę a do tej pory uchodzili za kolejarzy (np. Lebioda i Bawor). Teza o tym, że nie ma ludzi niezastąpionych jest na ogół słuszna w czasach normalności - a teraz gdy CARGO przeżywa poważne trudności, nie czas i miejsce na pozbywanie się najcenniejszych ludzi i promowanie pasożytów. |
Cytat: |
Jest pocieszająca wiadomość. Rząd Tuska chce wydłużyć staż pracy uprawniający mundurowych do przejścia na emeryturę. Nie 15, lecz 25 lat trzeba będzie przepracować w służbach, by móc później robić karierę w biznesie. |
fury napisał/a: |
Zupełnie nie rozumiem zarzutu szuta stawianego Lebiodzie. Cóż w tym złego, że zażądał wyjaśnień od pracowników? Jaki jest tego efekt? Ktoś został ukarany i za co? A tak przy okazji, to co on teraz robi? |
Cytat: |
Do tej pory panowie Balczun, Pajka, Ney i Adamiak wszystkie swoje działania w PKP CARGO skupili na obstawieniu się zaufanymi ludźmi. Swoich trzeba dobrze wynagradzać, aby sprawnie donosili, kłamali i tuszowali nikczemności, więc mimo że nie mają pojęcia o specyfice tej pracy zajęli kierownicze stanowiska i uczą się od podległych pracowników. Aby mogli zrealizować zatrudnienie w centrali spółki tak wielkiej ilości osób, zrobili pseudo reorganizację polegającą na połączeniu kilku Biur w większą całość z Wydziałami. W ten sposób pozbyli się byłych dyrektorów (Biur nieistniejących po reorganizacji) degradując ich lub wyrzucając i nowo powstałe stanowiska obsadzili swoimi dyrektorami, naczelnikami, kierującymi... |
Cytat: |
Powyższe oznacza iż KOZŁOWSKI ANDRZEJ został zarejestrowany przez Wojskowe Służby Informacyjne |
fury napisał/a: |
Krycha twierdzi, że w wyniku ich działalności dojdzie do zagłady Cargo. |
Cytat: |
Skoro w spółce od dawna dzieje się źle, a w/w organa władzy nie robią nic, żeby powstrzymać zapaść to coś tu jest nie tak. Pytanie dlaczego tak się dzieje?! |
Cytat: |
Jak napisano tutaj, został odwołany ze stanowiska dyrektor Biura Kierowania Przewozami w centrali PKP CARGO Franciszek Kostrzewa.
Dowiedziałam się, że odwołano go za sprzeciw wobec biopaliw! |
fury napisał/a: |
Ktoś, kto podsunął informację o tym, że Kostrzewa, dyrektor Biura Kierowania Przewozami został odwołany ... |
baniorz napisał/a: |
Fury nie bądź naiwny- jakiś czas temu przez polską prasę przewalały się artykuły o tym że koleje rosyjskie i niemieckie myślą o powołaniu konsorcjum i wykupieniu Cargo. Potem była decyzja rządu że Cargo prywatyzujemy przez giełdę, dementi strony rosyjskiej. A teraz jest taka a nie inna sytuacja w Cargo i myślisz że to przypadek! |
Cytat: |
Sugerujesz że jest celowa polityką Zarządu żeby sprzedać Cargo ruskim???? |
Cytat: |
Trade Trans: Prezes Adamiak odwołany |
fury napisał/a: | ||
Kapitał zakładowy Trade Trans wynosi 16 mln zł. Udziały posiadają: - KOLEJOWE TOWARZYSTWO FINANSOWE VIAFER SPÓŁKA AKCYJNA - 150 udziałów na kwotę 1,50 mln zł - PKP CARGO SPÓŁKA AKCYJNA - 650 udziałów na kwotę 6,50 mln zł - TRADE TRANS INVEST A.S. Z SIEDZIBĄ W BRATYSŁAWIE - 800 udziałów na kwotę 8,00 mln zł Zatem udział PKP Cargo SA w Trade Trans to tylko 40,6% |
Cytat: |
Jeżeli ktoś zapowiada "wielkie śledztwo dziennikarskie", to spodziewam się oskarżeń wobec ludzi objętych tym śledztwem. |
Cytat: |
Na marginesie jedynie - jak się zapowiada bombę, no to wypada pokazać chociaż granat a nie bombkę choinkową z napisem "ciąg dalszy nastąpi..." |
fury napisał/a: | ||
Wtórował mu jjk:
|
Cytat: |
Jeśli przypominasz sobie z moich postów więcej niż jeden akapit, to zapewne zauważyłeś dlaczego uważałem Adamiaka za nieciekawą postać. |
Krycha napisał/a: |
W zarządzie i radzie nadzorczej Fabryki Wagonów Gniewczyna zasiadał Ludomir Handzel. W tej samej radzie nadzorczej zasiadał także Radomir Nowosad. Natomiast w tym samym zarządzie jako prezes był Andrzej Kowalczyk, prezes spółki Partners Plant wymienionej w artykule Rozkradanie po kolei oraz były prezes zarządu ostrowskiego Wagonu.
Ciekawy artykuł "Gazety Krakowskiej" z 2003 roku: http://krakow.naszemiasto.pl/wydarzenia/317960.html Uwadze polecam również ten post: http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=34489#34489 Od maja 2008 r. Ludomir Handzel jest członkiem zarządu PKP CARGO, dyrektorem ds. strategii. Kolejny pseudo menadżer przyczyniający się do upadku firmy? Z takimi "fachowcami" w zarządzie spółka PKP CARGO po prostu musi upaść! |
Cytat: |
No Krycha, najpierw Adamiak, a teraz Handzel dostał kopa: |
sielawa napisał/a: |
Pokemony się desantują, bo widzą że nic już nie wydoją z Cargo? A to ci pech... Chyba że już sobie lepsze posadki znaleźli.
Ciekawe kto następny? Ney czyĆwikła, zwany pieszczotliwie "Burakiem"? |
Krycha napisał/a: |
Pierwsze skrzypce w PKP CARGO grają Paweł Pajka, Bogusław Ney i Remigiusz Adamiak. |
Modliszka napisał/a: |
W ciągu tygodnia mamy aż trzy dymisje bohaterów tego wątku: Adamiak, Handzel i Pajka. I czy to forum nie ma mocy sprawczej? Brawo Krycha! |
Areczek napisał/a: |
Informacja od Krychy:
Pokemony, które wyskoczyły z PKP CARGO wcale nie wracają do swoich norek. Na dniach zacznie się najazd na CARGOSPED, całkiem rentowną spółkę zależną PKP CARGO. www.cargosped.com.pl |
Cytat: |
Przedstawiona wyżej chronologia obarczona jest oczywistym błędem, bo opiera się podstawowo na zapisach w KRS. Wiadomo, że wpisów dokonuje się z pewnym, większym lub mniejszym opóźnieniem. |
Cytat: |
panowie Balczun i Adamiak pojawili się w składzie rady nadzorczej PKP CARGO z dniem 10.12.2007 kiedy to uchwałą WZA zostali powołani w jej skład |
Xawras napisał/a: | ||
Z tego co mówi wieść, to pan Ney już jest w zarządzie CARGOSPEEDu |
piggypower napisał/a: |
Zmian kadrowych związanych z nazwiskami pojawiającymi się w tym wątku ciąg dalszy. otóż w dniu 2009-02-06 "podał się do dymisji" Paweł Pajka (ten, który wg Krychy posiada kwity na Balczuna). |
sielawa napisał/a: |
tak samo Ney- jak na razie - też jest w Cargo, również Ćwikła, Bieniaszczyk i inne persony
w sprawie samochodów z centrali których rzekomo się pozbyto to chyba też jakaś podpucha |
Cytat: |
W tygodniku "NIE" bryndza. Andrzej Rozenek znęca się nad PKP Cargo SA przewidując na najbliższe dwa lata następujący scenariusz |
Cytat: |
Kolejny artykuł o przekrętach w PKP Cargo (m.in. opisanych w tym wątku) ukaże się w jednym z najbliższych numerów "NIE". |
Krycha napisał/a: |
Pokemony, które wyskoczyły z PKP CARGO wcale nie wracają do swoich norek. Na dniach zacznie się najazd na CARGOSPED, całkiem rentowną spółkę zależną PKP CARGO. |
Cytat: |
Paweł Pajka jest najbliższym współpracownikiem Balczuna i tak naprawdę to on trzęsie całą firmą. Wszyscy się go boją i liczą z jego zdaniem. Wykonują bez mrugnięcia okiem wszystkie nawet najgłupsze polecenia. |
Cytat: |
Biuro Zakupów.. itd, bo reszta nazwy nie jest ważna, jakoś tak podupada. Dyrektor Pajka od lutego jest nieobecny i nie wiadomo, czy usprawiedliwiony i "czy z nie-jasnych przyczyn zajmuje się niczym", zastępczyni Pana dyrektora też zniknęła z horyzontu i pozostał drugi zastępca tego Biura, który kierował tą resztą nazwy, nie wymienionej. Czyli Biurem, które tak właściwie powinno być "number one" w Spółce Cargo, bo to Biuro właśnie przetargami się zajmuje, nie kieruje chyba na ten czas...nikt. |
Krycha napisał/a: |
Celem jest doprowadzenie spółki PKP CARGO do upadłości i wyprzedaż jej majątku za bezcen, najprawdopodobniej obcemu kapitałowi (niekoniecznie z UE). Kryzys jest tylko wymówką! |
Cytat: |
Na przeszkodzie efektywnym zmianom może stanąć również silne uzwiązkowienie kolei. W tym kontekście jako pozytywny sygnał warto odnotować zawarte niedawno porozumienie zarządu PKP Cargo ze związkami w sprawie zmian w spółce. |
asus napisał/a: |
Sztuczne utrzymywanie stołków dyrektorskich. |
Cytat: |
w sprawie samochodów z centrali których rzekomo się pozbyto to chyba też jakaś podpucha |
Arek napisał/a: |
Dziś temat podejmuje "Newsweek" w artykule "Kto chciał sprzedać polską kolej Rosjanom. To śledztwo robi się dla premiera niewygodne" |