| Cytat: | 
| Często ludzie nawet nie mogą wejść do autobusu gdyż jest tak zapchany przez młodzież szkolną. Jestem przekonany że szynobus na tej trasie znacząco usprawnił by komunikacje w regionie, zwłaszcza teraz gdy remontowana jest droga od Krosnowic i cały ruch odbywa się główną drogą z Brna do Wrocławia. | 
| rejent napisał/a: | 
| @ReferentPKP-C 
 Gdyby odpowiedź Samorządu Województwa była negatywna, to można podjąć próby, aby gminy przejęły tę linię. Linia jest w granicach jednego Powiatu, więc Powiat mógłby uruchamiać przewozy pasażerskie. Będziemy myśleć, jak uratować linię do Stronia przez Lądek Zdrój. Przyda się "burza mózgów".  | 
	
| pp napisał/a: | 
| Szkoda że tam nie jeżdżą pociągi" | 
| ReferentPKP-C napisał/a: | 
| Szkoda też, że 2005 roku nie przeszła idea przedstwicieli Ceskych Drahow w sprawie przejęcia majątku i reaktywowania ruchu towarowego i pasażerskiego. | 
| Kurczyk Damien napisał/a: | 
| W tej sytuacji konieczne jest, aby zapobiec likwidacji linii! Musimy zapobiec PKP do pliku line! Jest to jedyna rzecz do zrobienia | 
| Balbina-88 napisał/a: | 
| Czy były przeprowadzane jakieś badania, ktoś kogoś pytał na temat tej linii? Tzn. na jakiej podstawie ją zdjęto (jeśli te słowo w ogóle pasuje - raczej zlikwidowano)? Chyba musiały być jakieś obliczenia, które wskazały nieopłacalne dane. | 
| Leśny Dziadek napisał/a: | 
| tjaaa....
 rzeczywiście skandal. Linia do Stronia o znaczeniu państwowym, i "nieopłacalne dane" Ekonomiści wy moi... Axel kiedyś użył bardzo trafnego sformułowania "żałosne emkanie" - jak ulał do powyższych wypowiedzi.  | 
	
| karol123 napisał/a: | 
| Możemy oczywiście dalej mówić że skandal ,syf ,brak myślenia , tak w praktyce co można zrobic: Nie wiem pisac mail-e do właściwych instytucji , być może ruszyć media (gazeta ,portale internetowe itp). Linia państwowa czy nie państwowa zarasta trawą tak? Trzeba dokładnie się rozeznać kogo jest ten teren na odcinku od kopalni do Stronia i tak jak mówiłem ,dzierżawa terenu lub sprzedaż lub uzyskanie środków unijnych nie mówię już dzisiaj ale na przestrzeni roku czy dwóch. | 
| Cytat: | 
| Widze i tu jest kolega... a czemu to "żałosne emkanie" ? | 
| Krzysiu napisał/a: | 
| Słowa "Bogdan Klich" i "Zrobię cokolwiek" są z natury rozłączne i wykluczające się. | 
| karol123 napisał/a: | 
| oj tam oj tam przecież to tylko forum, myslę ogólnie że ile ludzi tyle opinii a prawda jest po środku | 
| Cytat: | 
| Świetna wiadomość, dalekobieżne połączenia, tańsza podróż z możliwością wydostania się i dostania się do "uzdrowiska" no i mały płomyczek nadziei na modernizację 322-ki w nadchodzących latach | 
| ideprosto napisał/a: | 
| @Szpak z Dutkiewiczem jest jak z Tuskiem - jakby co to jego sprawka/wina  | 
	
| sopek napisał/a: | 
| Stronie niedawno do zaorania, ale będzie modernizacja.
 Co z Lwówkiem? Ostatni rok linii? Sobótka - szansa na drugą Trzebnicę Karpacz - zdaniem wielu ma powinien mieć wyższy priorytet niż Lądek i Stronie Śląskie.  | 
	
| ufoludek napisał/a: | 
| Chyba nie znasz realiów wrocławskiej polityki. Jak przypinają ordery, trzeba się pokazać w TV, zawsze jest pierwszy, gdy jest jakaś afera to znika, a winni źli bojarzy. | 
| olavcdxx napisał/a: | 
| I bardzo dobrze. Moim zdaniem siatka uzupełniających połączeń autobusowych powinna być rozwijana zarówno wzdłuż nieczynnych linii kolejowych jak i jako dojazdowe do miejscowości mających potencjał jako destynacje pasażerskie. Wpłynie to na kreowanie popytu na usługi transportowe i znacząco ułatwi życie pasażerom pozbawionym dostępu do obecnej sieci kolejowej. Kluczowym jest jednak integracja rozkładowa i taryfowa z pociągami. |