| Cytat: |
| PR Zielona Góra ma na stanie spalinowozy min. SU/SM42 i SU45 |
| Cytat: |
| Skład interREGIO "Grunberg" Zielona Góra - Warszawa |
| Japaw napisał/a: |
| Polaczenie przez Wroclaw bez sensu.to tak jak te szynobusy z Kostrzyna do Poznania przez Krzyz czyli dookola. |
| Emillex napisał/a: | ||
A gdzie te szynobusy do Poznania mają jechać? Przez Zbąszynek? Międzychód? |
| Cytat: |
| Na dzień dzisiejszy już jest REGIO Głogów - Ostrów Wlkp, i w to miejsce dać iR. |
| Cytat: |
| LZPR posiada spalinowozy, możesz sprawdzić |
| Cytat: |
| Masa służbowa SU42 to niespełna 71 ton |
| Cytat: |
| a dwa wagony typu 111a dadzą całkowitą masę pociągu 150 ton, |
| Pablo_Żagań napisał/a: |
|
Obecnie PR Zielona Góra posiada oprócz szynobusów i kibli 4 lokomotywy SU45 (z tego dwie są sprawne) i jedną SM42 w Zbąszynku na manewrach. |
| Cytat: |
| Lokomotywy manewrowej PR (SM42-108) w Zbąszynku od 13.12.2010r. nie ma i w ogóle nie będzie przez cały okres obowiązywania rozkładu jazdy 2010/2011. |
| xzielak napisał/a: |
| Opracowałem wstępny rozkład jazdy dla iR "Zastal" lub "Falubaz" - takie moje pomysły na dzień dzisiejszy. |
| railman93 napisał/a: |
| Według mnie:
1 Przyjazdy do Zielonej Góry jak i Warszawy są za wczesne, nie wiem czy znaleźli by się chetni by być w Warszawie przed 7, proponowałbym przesuniecie o ok. 1,5h |
| Cytat: |
| 2. Aby taki pociąg mógł wystartować przynajmniej na odcinku niezelektryfikowanym musiałby dostać dofinansowanie (np od marszałka województwa) tak jak to było w przypadku IR do Gorzowa. |
| Cytat: |
| A zapomniałem jeszcze o jednym, za krótki czas przejazdu odcinka z Koluszek do Warszawy. Według tego projektu są to 53 minuty....
Według obecnie obowiązujących rozkładów jest to 1h 28 min dla pociagów łódzkich, dla dalekobieżnych 1:52 z powodu objazdu przez Sochaczew. |
| Cytat: |
| PR ZG ma SU42 i SU45, nie wiem ile sztuk dokładnie |
| Cytat: |
| Do FFO jedzie ET22. |
| Cytat: |
| W ogóle kto powiedział że pojedzie Lubuska lokomotywa spalinowa? |