| Aaalisha napisał/a: |
| SU45-10 - jest to obecnie najniższy numer inwentarzowy pośród wszystkich lokomotyw serii SU45. Lokomotywa stoi w Lublinie (o ile nie została przetransportowana na Grochów) |
| Aaalisha napisał/a: |
|
Z tego co widzę w ogłoszeniu to przetarg skończył się 18 listopada, mój informator z IC miał się odezwać kto kupił tą lokomotywę - ale niestety milczy jak zaklęty. Spróbuje się jeszcze skontaktować z informatorem z Grochowa - może coś będzie wiedział... |
| maciuch106 napisał/a: |
|
A może byś spisał jakie odstawione siódemki stoją? I wrzucił na forum. |
| maciuch106 napisał/a: |
| Jeszcze raz dziękuję za informcję. Widzę, że byłe lubelskie loki które przez parę lat stały na bocznych torach w Lublinie,teraz zostały przepchane na Grochów 071 teraz już PR, (441,453,467,484,399,455) jeszcze w PKP Intercity nie jeździły.Może doczekają się napraw. |
| maciuch106 napisał/a: |
| (441,453,467,484,399,455) jeszcze w PKP Intercity nie jeździły. |
| Aaalisha napisał/a: |
| http://rail.phototrans.eu/14,60273,2.html |
| Aaalisha napisał/a: |
| No to się PESA zarąbie |
| Artur napisał/a: |
| która jest w stanie najbardziej kompletnym? Może uda się którąś z tych maszyn pozyskać do skansenu. |
| danek88 napisał/a: |
| Dziś o poranku między 6 a 7 w oczekiwaniu na kolegę mechanika(który jest równocześnie informatorem) przeglądałem odstawione loki w celu odnalezienia SU45-010.. Aaalisha, jak narazie możesz spać spokojnie bo ten lok podobnie jak jej koleżanki stoją jeszcze na Olszynce.. nadal nie uzyskałem ważnej informacji kto kupił tą lokomotywę.. |
| Cytat: |
| Na 297 siódemek jakie IC ma na stanie prawie 130 sztuk czeka na NR lub NG. |
| Cytat: |
| PR potrzebuje ok. 50 loków elektrycznych w sumie, nie tylko IR, ale sporo osobówek wagonowych by się przydało - jazda bohunem jest przyjemniejsza niż jednostką, zwłaszcza full-plastic... |
| Cytat: |
| Swoją droga ciekawe ile złociszów kosztuje ta przeróbka jednej siódemki na dostosowanie do prędkości 140 lub 160km/h ,ze się w IC z niej wycofali. |
| EU07-469 napisał/a: |
| Ale 74 budynie czy ile ich tam było pewnie zostaną w PIC-u. Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka) i poznańskim Franowie. |
| Cytat: |
| Ale skąd ma to wiedzieć, tak sobie plecie tylko. |
| Cytat: |
| nie uprawnia cię do takiej treści posta. |
| Cytat: |
| Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka) |
| EU07-469 napisał/a: |
| pospieszny, Licz się, proszę, ze słowami.
To, że pomyliło mi się z inną poznańską stacją (bo na którejś ZTCW stoją odstawione siódemki PIC-u, w tym dawna jeleniogórska - EU07-461), nie uprawnia cię do takiej treści posta. |
| grzesik56 napisał/a: |
| jeszcze by rewizje przeszły i spokojnie wyjeździły swoje kilometry. |
| LoloPendolo napisał/a: |
| I dobrze. Gdy czytam komentarze typu: "sprzedają, a od Czechów wypożyczają" to nóż mi się w kieszeni otwiera. Wiadomo. Mają problemy z taborem, ale te wagony, które chcą zezłomować do NICZEGO się nie nadają. Sam osobiście widziałem te wagony i one naprawdę nie nadają się do modernizacji... |