eurek napisał/a: |
Panowie a jaka jest frekwa w ciapongu Krakow-Zilina o 7:05? Ma on pierwsza klase? |
eurek napisał/a: |
Panowie a jaka jest frekwa w ciapongu Krakow-Zilina o 7:05? Ma on pierwsza klase? |
pospieszny napisał/a: |
32146 Nie ma takiego numeru poc. jest 32144 relacji Kraków Gł. - Kielce! Zastanawia mnie tylko wiarygodność info. odnośnie zestawienia w relacjach w/w! |
kris123 napisał/a: |
33031 Kraków Oświecim przez Spytkowice 60% |
kris123 napisał/a: |
... Dlaczego, ponieważ są bodaj tylko 4 autobusy z Gorlic do Krakowa, z czego ostatni o 17. |
hurricane napisał/a: |
Czas przejazdu nie byłby zły:
Daje nam to circa 3:20 - 3:25 godziny. W porównaniu do czasu autobusów 2:35 - 3:00 godziny nie wypada to tak źle czasowo. |
kemi73 napisał/a: |
Kris123 100 km/h to jest jedynie miedzy Krakowem a Tarnowem, potem za Tarnowem jest krótki odcinek co może być ok 90 a reszta trasy to ok 60 km/h. Natomiast co do R+ to na razie możemy pomarzyć bo o remoncie linii do Gorlic to chyba długo nie usłyszymy. |
Cytat: |
Oj tak zgadzam się z przedmówcą. Dodam tylko , że do 2006 bardzo dobre utrzymanie było na linii 136 Chabówka-Sącz. |
Cytat: |
O tak zanim poza tematem zaczniesz się z kimś zgadzać zapoznaj się wraz z kolegą z regulaminem przydzielania tras PLK-i (zał. 2.1) tam każdy zainteresowany może sobie podejrzeć jakie są prędkości drogowe na linii 96.
Oszczędzi to innym czytania waszych rewelacji nie przystających w żaden sposób do stanu faktycznego. Prędkość 100km/h obowiązuje na 1 (słownie jednym) kilometrze tej linii ! a 60km/h obowiązuje na 40 kilometrach w torze N i 23 km w torze P potraktujmy ten fakt jako mający znaczący wpływ na kształtowanie się frekwencji na tej i innych liniach. |
pospieszny napisał/a: |
O tak zanim poza tematem zaczniesz się z kimś zgadzać zapoznaj się wraz z kolegą z regulaminem przydzielania tras PLK-i (zał. 2.1) tam każdy zainteresowany może sobie podejrzeć jakie są prędkości drogowe na linii 96.. |
Kuba napisał/a: |
Sucha Beskidzka-Żywiec frekwencja to ok 40 osób na pociąg |
Cytat: |
A ja jestem za zmianą na linii do Balic poprzez wycięcie kursów po 10% . Wystarczą składy raz na godzinę. |
Kris napisał/a: |
Jeśli chodzi o studentów to oni mogą sobie zakupić bilet miesięczny z ulgą 49%, więc 8 złotych wyjdzie, jeśli się myle proszę o korektę |
Kris napisał/a: |
A na marginesie popatrzcie jaki pech 6.50 bo mamy 21 km, o km mniej i płaciłbym 4.5 zł Very Happy) |
loker napisał/a: |
Nie propaguję busiarstwa |
Cytat: |
Dunajec 110% |
Cytat: |
Ciągłe zamykanie kas |
Cytat: |
Prawda jest taka, że każdy bilet na każdej stacji jest zakodowany w komputerze |
cezary1 napisał/a: |
Coś mi te daty nie pasują. |
NS napisał/a: |
Dominik333: A gdzie Ty Widziałeś EN57-840 ? |
loker napisał/a: |
... frekwencji typu 400%. Jest nierealna. |
Janosik napisał/a: |
Widziałeś pociąg politechniki? Tam nie było 400%, ale ponad 200% napewno ( Gdzies czytałem, że pociągiem jechalo 1500 osób... a były to 2 EN71 ) |
Cytat: |
To jakaś nowośc bo zawsze jeździły Słowackie |
pawelW napisał/a: |
Mam pytanie : Wie ktoś jaką frekwencje ma pociąg IR Ślązak na E30 w woj Małopolskim? |
kris123 napisał/a: |
tak i odp. bedzie taka że brakuje jednostek itp... |
Cytat: |
a planowo jest przecież 2EN57 SPOT.. |
Cytat: |
Dyżurny od grudnia 2008 nie widziałem na 66133 EN 71 ( może mam pecha - zawsze jechałem " mikrobusem " EN 57 ). |
Cytat: |
nie istnieje znacząca grupa podróżnych, generująca potok w relacji Wieliczka Rynek – Czechowice Dziedzice. |
Cytat: |
wydłużenie relacji mogło by spowodować opóźnienia pociągu |
Cytat: |
Na dzień dzisiejszy Województwo Małopolskie w związku z ograniczeniami budżetowymi nie planuje zwiększenia pracy przewozowej na żadnej z linii. |
Cytat: |
721 Biecz-Stróże 35% |
kris123 napisał/a: |
33102 i 2221 to faktycznie dramat, ciekawe co spowodowało aż tak niską frekwencję... |
Woojtek napisał/a: |
i skoro można zażądać od PR wykazu ilości sprzedawanych biletów z podziałem na godziny i relacje - ale oczywiście trzeba tego chcieć. |
hurricane napisał/a: |
Prawda, kopano pod pociągami przyspieszonymi, ale przy plotkach czy nie plotkach, które krążą przed pierwszą korektą roczną obecnego rozkładu to, co zepsuto przy pociągach przyspieszonych do tej pory to jest mały pikuś. |
urban2604 napisał/a: |
Jak tak dalej pójdzie to kolej nie z busami i autami będzie konkurować , a z rowerzystami . |
mozambikpl napisał/a: |
dokładnie i przy okazji gratuluje kolejnego obklejenia w Bobowej zajezdni:) |
pp napisał/a: |
Ten pociąg psuje się od kilku lat systematycznym dokładaneim kolejnych postojów. Jeszcze 5 lat temu jechał dwie godziny z minutami. Dziś? |
Cytat: |
66129 Do Krynicy do Bochni 50% do Tarnowa 50% do Stróż 40% do Nowego Sącza 30% do Krynicy jakieś 20% |
hurricane napisał/a: |
Dziś in minus zaskoczył mnie popołudniowy Regio+ Rzeszowianin... Skład 2xSPOT, a frekwencja hmm od Krakowa 40%, od Bochni 25%, a że w Tarnowie wysiadłem wraz z dość sporą grupą osób, a mało kto wsiadał to podejrzewam, że dalej była totalna mizeria... |
cezary1 napisał/a: |
Niedawne znaczne pogorszenie oferty ( okresowe skrócenie składów do minimum np. poc. 123 i 125 w zestawieniu 1 X EN 71 skutecznie odstraszyło część podróżnych od jazdy w tłoku ). MZPR i UM do tej pory nie mogą pojąć, że jest bardzo łatwo stracić pasażera lecz o wiele trudniej go odzyskać. |
Cytat: |
200410
66129 Do Krynicy do Bochni 50% do Tarnowa 50% do Stróż 40% do Nowego Sącza 30% do Krynicy jakieś 20% 66122 z Nowego Sącza 40% z Grybowa 45% z Tuchowa 60% z tarnowa 110% z Bochni 120% Osob 66135 do Stróż od 90% do 50% 210410 66129 do Stróż jakieś 60% 720 do Biecza 30% |
sheva17 napisał/a: | ||
skutecznie . |
Cytat: |
Trzeba się zastanowić nad zestawieniem EN71-EN71 Very Happy A najlepiej to skład wagonowy i 8 bohunów Mr. Green |
Pułtuś napisał/a: |
Mam nadzieje że ktoś z MZPR to czyta. |
Cytat: |
Nie patrz na pociągi z perspektywy Nowego Sącza. Tarnowa i innych miejscowości |
Cytat: |
A nawet jesli ktoś odejdzie z Dunajca do tego pociągu- to co w tym złego, przecież PRy nie tracą w ten sposób pieniędzy? |
Cytat: |
@Sheva- pasażerowie jadący 'nowym Moscickim', tak to nazwijmy, to będą ci sami ludzie, którzy jadą teraz osobówką za Tarnów. |
Cytat: |
Na odcinku Bochnia - Kraków poranna " Krynica " ma co najmniej100 procentowe obłożenie ( spróbuj wsiąść w w ten pociąg na tak wyśmiewanych przez niektórych " miłośników " wioskowych przystankach na odcinku z Bochni do Krakowa). |
Cytat: |
Nie zdaża się aby popołudniowa Jaworzyna miała większą frekwencję od porannej Krynicy. |
Cytat: |
Dlatego pociągi regio o tak długich relacjach powinny być dla podróżnych jadących z Krynicy i Nowego Sącza do Krakowa, a pasażerowie dojeżdzajacy do pracy i szkoły w Krakowie winni mieć pociągi lokalne ( nawet szynobusy ) kursujące z duża częstotliwością na krótkich dowozowych odcinkach. Napewno pociągi Bochnia - Krrzeszowice miały by wielkie powodzenie |
Cytat: |
Nic, poza tym, że Dunajca wytną, bo pojedzie pusty. |
lukasz92 napisał/a: |
..najbardziej obłożonego popołudniowego pociągu w stronę Tarnowa nagle uciekną? |
Cytat: |
Pusty? Wszyscy pasażerowie najbardziej obłożonego popołudniowego pociągu w stronę Tarnowa nagle uciekną? |
sheva17 napisał/a: |
Nic, poza tym, że Dunajca wytną, bo pojedzie pusty. |
kris123 napisał/a: |
nie powinniśmy podpowiadać co likwidować tylko co uruchamiać ewentualnie co zmieniać aby ludzi bylo więcej |
Cytat: |
Zamiast się kłócić to warto przypomnieć temat że dotyczy frekwencji. |
Cytat: |
a i precz o dzielenia 66120 na 2 relacje ten pomysł już był ale nie wypalił!! |
Cytat: |
Ale juz na marginesie to zamiast się spierać to ja bym trzymał rękę na pulsie bo PLK cos przebakuje o ograniczeniu ruchu pociągów. |
Cytat: |
Mam nadzieję że PR sami zlikwidują te cuda. Likwidacja ich to będzie jak ukłucie w serce a likwidacja kolejarzo-wozów na liniach gdzie PR mają 2 pary a towarowy ruch mega minimalny to będzie jak nóż w serce może to nauczyć PLK szacunku. |
Cytat: |
Najprościej zamknać, tyle że przez to ani nie odzyskają długów ani nie zarobią |
Cytat: |
Najpierw Biecz zaraz potem Żywiec, Krynica i Zakopane. |
Cytat: |
Przykre jest, że tak łatwo dajecie się nabrać na te zagrywki! |
Cytat: |
Nikt nie manipuluje, a poza tym teraz są większe problemy |
Cytat: |
W biznesie nawet tym dotowanym najgorsze minusy muszą zniknąć nawet dla mniejszych minusów. |
Cytat: |
A co tam właściwie do tego Biecza kursuje? Kible? |
Cytat: |
kłócicie się jak dzieci o Biecze |
Cytat: |
edynym ratunkiem jest uruchomienie paru par pociągów (najlepiej szynobusów) w relacji Tarnów-Stróże-Jasło! |
Cytat: |
Ponadto sytuację poprawiłby powrót pośpiesznych z Gdyni, Bydgoszczy i Gliwic do Zagórza (łącznicą,z pominieciem Stróż)..
|
Cytat: |
Oczywiście że szansą jest wydłużenie biegu do Jasła |
Cytat: |
Prawda jest taka, że ja zawsze byłem przeciwny ciachaniu linii, bo to nie jest ,metoda. |
Cytat: |
Wystarczy oferta 6/8 pociagów sensownie ułożonych. |
Cytat: |
A ze niektórym solą w oku stoi kibel do Biecza to wiadomo nie od dziś. |
Cytat: |
To juz robi się nudne. |
Cytat: |
Oszczędność 2 pociągów i tak nic nie da. |
Cytat: |
która idiotyczna decyzją została zamknięta i dzięki temu podróż z rabki do Sącza zamiast 1.5 godz trwa 5.5 i to już jest cyrk.
|
Cytat: |
Sheva, ależ oczywiście tylko Ty masz monopol na Prawdę objawioną. Jestes nieomylny niczym papież i tylko Twoje bzdurne często zresztą, opinie są niepodważalne i niewzruszalne... |
Cytat: |
Naprawdę oszczędź sobie epitetów w kierunku innych dyskutantów i przestań pisać posty w stylu pana ARONA. |
Cytat: |
A pieniądze na kible do Biecza jeśli NIEDASIE przedłużyć do Jasła przeznaczyć na trasę Kraków-Wadowice-Bielsko bo tam przydałoby się zwiększyć liczbę kursów których jest jak kot napłakał. |
Cytat: |
DLACZEGO twierdzisz ze od Tarnowa do Stróż jest niezbędny kibel? |
kris123 napisał/a: |
Shewa mała uwaga dzieciaku napij się wody i ochłoń, bo poza obrażaniem kogo się da nic nie wnosisz. Wg Ciebie nikt pociągami nie jeździ i nalepiej zamknąć do się da. A i malutka uwaga bardzo proszę zejdź z obrażania a zajmij się merytoryką. |
sheva17 napisał/a: | ||
Typowa paplania. Co z tego wynika? Tylko tyle, że za bardzo nie wiesz o czym rozmawiamy. |
conen napisał/a: |
Czy z Nowego Sącza do Rzeszowa nie byłoby szybciej przez Stróże-Jasło niż przez Tarnów? i czy jest zapotrzebowanie na taką relację (oczywiście z przesiadką w Jaśle)? |
sheva17 napisał/a: |
Niech każdy tak myśli jak Ty. Wiesz ile obiadów dla dzieci z ubogich rodzin można przygotować zamiast Twojego durnego pociągu do Biecza? 4 szkoły wyżywiłbyś przez cały rok. Twoim zdaniem to są jednak żadne pieniądze....Weź z łaski swojej zapłać za ten pusty pociąg z własnej kieszeni. |
Cytat: |
Shewa mała uwaga dzieciaku napij się wody i ochłoń, bo poza obrażaniem kogo się da nic nie wnosisz. |
Cytat: |
Gośc pisze nie wiadomo co, guzik o regionie wie, a robi z siebie medrcę. |
Cytat: |
A co do frekwencji ja podaję to co widzę i czy to sikę komuś podoba czy nie. A może szanowny Shewa wybierze się i sprawdzi, popyta ludzi a potem pieprzy |
Cytat: |
I proszę zauważyć także zakłamanie uiby pisze w podpisie POCI DOSTĘNE DLA KAŻDEGO I WBÓR DLA PASAŻARA. |
Cytat: |
I ty chcesz rozmawiać merytorycznie? Rolling Eyes kończ waść, wstydu oszczędź. |
Cytat: |
Trochę elementarnego szacunku dla opinii innych wystarczy |
Cytat: |
Przykro mi Sheva17, ale ja czasem też odnoszę takie wrażenie. |
Cytat: |
A już koncząc te spory raz jeszcze zapraszam Was wszystkich do rzetelnej dyskusji, która może pomóc w dobrym kształtowaniu oferty. |
Cytat: |
Shewa, Pułtus, Kryniczanin,Hurricane. Róbmy wszystko, aby motto pociag dla wszystkich mogło się urzeczywistnić. Próbujmy ratowac to co mamy, żebyśmy później nie żałowali kolejnych zamknietych linii. Panowie macie tyle wiedzy wykorzystajcie ją tak, aby pociągi jeździły częściej i były zapełnione. Zyskamy na tym wszyscy. I Bieczanie, i Górale, i Krakusy |
Cytat: |
Sheva, szkoda ze się produkujesz nawet, twoje durne wywody stają się nudne. |
Cytat: |
Tylko Ciebie w oczy kolą przewozy osobowe na lokalnych liniach |
Cytat: |
zapewne bieczanka skończy tak samo, choćby nie wiem, ilu obrońców się znalazła. |
sheva17 napisał/a: | ||
Widzisz, na tej linii potrzebna jest zupełnie inna oferta. Jakaś TLK-a na wzór dawnej dziennej Wetliny,R+ z Krakowa do Gorlic oraz ponowne uruchomienie sezonowych do Zagórza. Kible do Biecza, powinny kończyć bieg w Gorlicach, a wyjeżdżać z Nowego Sącza, ale lepiej jest dla niektórych gdy te kursują ze wsi do wsi, wożąc powietrze. |
kryniczanin napisał/a: |
Nie jestem wrogiem Stróż myślę tylko nad wygraniem konkurencji z gumowymi przewożnikami i PWDC. |
Pułtuś napisał/a: |
@Janosik- krótko i na temat: nie jesteś w temacie (który toczy sie od dawna) więc sie nie wypowiadaj najpierw przeczytaj kilkanascie/kilkadziesiat stron postów na temat Biecza to może dojdziesz do jakichś wniosków (nie mówie ze przyjmiesz np. moje zdanie, ale będziesz przynajmniej rozumiał teksty pół-żartem pół-serio, uogólnienia, aluzje, riposty, etc , a których jest tu pełno).
|
Cytat: |
Likwidacja Stróże-Biecz zmniejszy jedynie straty PR |
Cytat: |
ale nie ma co oczekiwać poprawy dzięki temu sytuacji przewozowej na innej lini. |
Cytat: |
Chcecie pociągu Gorlice-Krk i ja również uważam to za świetny pomysł, ale musiałby on zostać uruchomiony przed likwidacją pociągów Stróże-Biecz, bo jeśli do tej likwidacji dojdzie to potem już "niedasię" uruchomić nowych pociągów... |
Cytat: |
Wydaję mi się, że przynajmniej należałoby SPRÓBOWAĆ poprawić liczbę pasażerów w ogryzkach Stróże-Biecz np. poprzez wprowadzenie PWDC... |
Cytat: |
Ps. Shewa nie wiem kto ma problemy z rozumieniem prostego tekstu pisanego. Bo pomysł likwidacji pociągów Nowy Sącz-Krynica to był mój IRONICZNY pomysł i nie wynikał on z poprzednich postów o tej lini... |
Cytat: |
@Pułtuś, dlatego komunikacja drogowa musi być powiązana z kolejową. Ja po stolicy jeżdżę bardzo często KM-ami jest taniej i szybciej,podobnie musimy poszukać zintegrowanych rozwiązań dla pasażerów w Małopolsce. |
Cytat: |
na porównanie popołudniowy Kraków-Bielsko 15%
i o dziwo 5024 słabiutko 20% |
kryniczanin napisał/a: |
Porany Stróże - Krynica w Muszynie jakieś 20% EN81 jest niezbędne ale zaraz usłyszymy o mega nabitych cudach do Biecza. |
sheva17 napisał/a: |
Janosik wyluzuj. Mam wrażenie, że i tym razem ponoszą Cię nerwy, a to przecież tak niezdrowe dla serducha. Pociągi z Sącza do Krynicy oraz jeśli mają jeździć ze Stróż do Biecza powinny być bezwzględnie obsługiwane przez szynobusy. Może one choć trochę poprawią rentowność i frekwencję z uwagi na lepszy tabor.Relacja Stróże- Biecz powinna być zamieniona na relację Nowy Sącz- Gorlice.
Wyrazy uznania dla Krisa za podawanie konkretnych liczb, może zaczniemy wreszcie rozmawiać. Dużo kolejarzy było na pokładzie? |
Cytat: |
A co do pociągów Gorlice-NS już rozmawialiśmy i prosiłem Cię kilka razy abyś podał jakiś(JAKIKOLWIEK) argument i do tej pory tego nie uczyniłeś! |
Cytat: |
Otrzymałem kiedyś nieoficjalną i NIEPOTWIERDZONĄ informacje, że EN81 na Biecz raczej nie pojadą, bo źle spisują się na krętych trasach - nie wiem czy to prawda, ale tak słyszałem. |
sheva17 napisał/a: |
Autobusy są przepełnione |
sheva17 napisał/a: |
@Janosik, odstaw to co bierzesz, bo zaczynać opowiadać niestworzone bzdury. Właśie wychodzi ta Twoja pseudoznajomość regionu. |
kryniczanin napisał/a: |
Janosik, Twoje wypowiedzi dotyczące infry mówią właśnie to że za grosz nie znasz regionu. I to mi wystarcza. |
Janosik napisał/a: | ||
Jak masz pisać głupoty to nic nie pisz... Można też zmodernizować linię na 160 km/h... można, ale nie zmodernizują Nikt normalny z Gorlic do Sącza przy obecnym stanie rzeczy nie pojedzie ! (poza miłośnikami takimi jak ja) |
adamus napisał/a: |
Klałd masz rację tory na Krk-Kat są niesamowicie zniszczone, czas przejazdu Chrzanów-Trzebinia-Krak. Gł czasem 1:20min a to tylko 45km ALE pociągi jeżdżą PEŁNE, bo są w odstępach równo co godzinę do tego III strefa i bilet do 6godz. tam i powrót za 6,8zł lub do wyboru "połączenie w dobrej cenie" za 6zł i busy są bez szans! |
Pułtuś napisał/a: |
A pomysl sobie ile ludzi by jezdzilo gdyby linia była w normalnym stanie.... Drugie tyle. Gigantyczne potoki juz teraz, po remoncie bedzie jeszcze lepiej ! |
pp napisał/a: |
Potoki byłyby spore, pod warunkiem że beton z Malopolskiego PR-u do spółki z UM nie wygasiłby ich pojedynczymi EN57 w szczycie nak na Krk-Tarnów. |
Pułtuś napisał/a: |
Nie tylko pojedynczymi EN57, nie zapominajmy o rzezi osobówek w (C) na Krk-Trn ! Obecnie dzięki mistrzom z MZPR luki w rozkładach siegaja 3-4 godzin
Nic dziwnego, już pojawiły sie białe busiki z wielką obciachową tablicą "Kłaj", "Stanisławice", czy też "Wegrzce Wielkie". Oby tak dalej a wystarczyło tylko nic nie ruszac, żeby sie nie spier****. Ale oni musieli wziąc i zje**ć. Zgroza. |
Cytat: |
Mam jedną prosbę do znawcy regionu: PODAJ KONKRETNE ARGUMENTY... bo "taki pociąg powinien jeździć, bo trzeba rywalizować z busiarzami" jest śmieszne. Podaj KTO, DOKĄD, KIEDY miałby jeździć tymi pociągami itd. Ja Ci podałem dlaczego pociągi będa puste, a ty nie podałeś dlaczego warto uruchomić te pociągi... |
kryniczanin napisał/a: |
Dzisiejszy 6024 na EN57-624 - zmodernizowana jednostka od Krynicy do Frekwencja w Krynicy przed odjazdem 10% 33101 Jaworzyna z Krakowa na EN57-1050 siedzenia jak w ED72 frekwa z 30% - grupa porwót na 33102 na tej samej jednostce frekwa z 35% też grupa i trochę ludzi. |
Cytat: |
jest jeszcze 5527 |
Cytat: |
16.25 do Suchej 33529 skomunikowany z poc do Zywca |
Cytat: |
Otóz średnio było 5/15% |
Pułtuś napisał/a: |
Temat nie ten, ale dotyczy to w pewnym sensie frekwencji w Małopolsce.
Czemu na E30 w miejscowosci Jasien Brzeski wrócił dawny sierżant na przejezdzie do 20 ? Kiedys był, bo nie bylo sygnalizacji na przejezdzie. Zalozyli sygnalizacje, to sierzant zlikwidowali. A teraz dali z powrotem |
Cytat: |
A co jedzie obecnie na innych składach do Nowego Sącza? EN71 czy EN57?
|
Virakocha napisał/a: |
@Kris
Niewielka tendencja wzrostowa Mam nadzieję że pan Rębilas w końcu zmądrzeje i wprowadzi EN81 na Bieczankę (z lepszym tajmtejblem- 4 pary poc. z Jelonkiem |
Cytat: |
Plus jeden pociąg Jasło-Kraków p. Gorlice, na odcinku Tarnów-Kraków jako przyspieszony, kursujacy w dni robocze |
Cytat: |
z pominięciem Stróż. |
Damian Łódź napisał/a: |
kns, jaki tabor? bus?autosan? |
kns napisał/a: |
Tak tu zachwalano frekwencję w KKA Krynica - Nowy Sącz, więc sprawdziłem w Muszynie:
- Krynica - Nowy Sącz z 14:50 - 4 osoby - Krynica - Nowy Sącz z 17:35 - 2 osoby - Nowy Sącz - Krynica z 15:40 - w Muszynie 2 osoby, do Krynicy 1 Po drodze zerowa wymiana pasażerów. |
Pułtuś napisał/a: |
Jaworzyna dalej jezdzi z wielkim oblozeniem, bo Grybow Stroze czy Bobowa nie maja innej popoludniowej alternatywy na dojazd do Krakowa ! |
Cytat: |
Co do pytania Twojego odnośnie sprzedaży biletów powiem Ci, że z tych 50 osób sp[rawdziłem sprzedanych było na fiskalnej dokładnie 17. |
pp napisał/a: | ||
I tak NIE powinien wyglądać rozkład jazdy. Dlaczego? Bo jak pojawi się busowa konkurencja w porze dla ludzi, to wykosi pociąg po tygodniu. |
Cytat: |
Grybów, Tuchów i Bobowa, |
Cytat: |
ciekawe ile osób pojechało z NS Jaworzyną, bo chyba w takie dni PKP powinno walczyć. |
Cytat: |
I dopóki oferta będzie słaba, a PR będą se pozwalać na cyrki typu ZKA dotąd będą mieć kłopoty |
Cytat: |
"Kasprowy" Zakopane - Kraków Gł., EN57, bad na odc.:
Jordanów - Sucha Beskidzka: 75% Sucha Beskidzka - Kraków Łagiewniki: 95% i dalej przed Płaszowem: 75%, przed Głównym 60% |
Cytat: |
Poza tym ten jednotor Bochnia-Brzesko |
CottonwoodEN71 napisał/a: |
a to jest zamknięcie planowe czy "zimowe"? Znajoma jeździ do Krakowa z Kłaja, podobno osobówki są spóźnione o 30 minut. |
urban2604 napisał/a: |
Tomasz tak z ciekawości czy konduktor sprawdzał bilety ?? w Libiążu , Chrzanowie kas nie ma , a większość osób jadących tym kursem nie ma miesięcznych . |
Cytat: |
Pułtuś, pewien PKS już planuje otworzyć ekspresową linię Tarnów - Kraków, tylko brakuje im wozów z klimatyzacją |
loker napisał/a: |
REGIO 5531 Kraków -> Sucha Beskidzka. Frekwencja 1%. Obsługuje papieski. |
loker napisał/a: |
REGIO 5531 Kraków -> Sucha Beskidzka. Frekwencja 1%. Obsługuje papieski. |
Cytat: |
jedzie do Płaszowa EN57-1282 a w Płaszowie kondi chodzi po całym pociągu i ogłasza że kibel się zepsuł i w Płaszowie jest przesiadka. Ja jechałem tylko do Płaszowa. W Płaszowie wszyscy przesiedli się do podstawionego EN57-1420 który pomknął do Wieliczki. Jak widać da się zapewnić komunikację zastępczą. |
Woojtek napisał/a: |
@kns: ani PKS Nowy Sącz czy PKS Tarnów jaki prywatni przewoźnicy nie chcą jeździć na odcinku pomiędzy Gródkiem i Zakliczynem - bo obydwie gminy nie chcą dokładać do kursów, w zeszłym roku PKS Nowy Sącz zlikwidował ostatni kurs Nowy Sącz - Tarnów - Nowy Sącz. Prywaciarze skutecznie wykańczają obydwa PKS -y. |
Cytat: |
Dunajec 90%, ale podobno na jednej jednostce, prawda to .... ? |
Pułtuś napisał/a: |
- Połączyć pociągi Nowy Sacz 15:25 Tarnów 17:20 z pociagiem Tarnów 17:25 Kraków 18:45. I tak jedzie ta sama jednostka.
-skomunikować osobowke z Sacza 4:09 do Tarnowa z Rzeszowianinem- teraz bezczelnie rozkomunikowano te pociagi, Rzeszowianin opuszcza Tarnów 5 minut przed przyjazdem REGIO z Sacza -no i oczywiscie zrobic jakis pociag z Krakowa do Tarnowa miedzy 17:50 a 18:50 bo jest totalna dziura- mam nadzieje ze MZPR sie obudzi i zauwazy, ze nie ma juz Swiatowida, WOSPa, TLKi ani Małopolski i że Moscicki wroci.. |
Cytat: |
Ludzie pewnie wrócą. No chyba, że znowu jakieś cyrki zrobią. |
Cytat: |
Tak to jest jak się MZPR bawił w jakieś Biecze zamiast stworzyć porządną ofertę na Nowy Sącz - Piwniczna. |
Cytat: |
Niestety, Jaworzyna została zaorana. |
Cytat: |
Do tego, gdybysmy polaczyli realcje i stworzyli pociagi REGIO np. Kielce-Krynica, albo Gliwice-Krynica, czyż nie byłoby wiecej chetnych ? Zawsze lepsze to niż Stroże-Krynica... |
Cytat: |
Właśnie jadę dawną Jaworzyną z Krynicy do Nowego Sącza. Przed Powrożnikiem jadę sam. I pokaz PR EN71! Ludzie chore wpadamy w taryfę 150-300 ton za dostęp! |
Cytat: |
A co do Jaworzyny - czy ja wiem, kurs Krynica - Kraków z godziny 15:10 po ostatnim długim weekendzie był obsługiwany potrójnie (Mercedes i 2x Jelcz T120), więc godzina taka zła nie jest. W piątki i niedziele frekwencja w granicach 100%, a w tygodniu koło 50%, więc nawet dobra ta godzina. |
Cytat: |
Szwagropol 2 tygodnie później zrobił to samo po czym już 3 miesiące później zostały przeprowadzone rozmowy PKS - Szwagropol - Trans Frej w sprawie obniżenia zniżki, a kto wyszedł z taką propozycją - Szwagropol bo ledwo wyrabiali.
|
Cytat: |
Jak się zakończyły te rozmowy?? |
Cytat: |
Jaworzyna jako jedyny pociąg na EN57/EN71 i to przyspieszony, dobrze wytrasowany, na całej trasie postoje jedynie: Bochnia, Brzesko, Biadoliny, Tarnów, Tuchów, Gromnik, Bogoniowice-Ciężkowice, Bobowa, Stróże, Grybów, Ptaszkowa, NS, SS, Rytro, Piwniczna, Żegiestów, Muszyna, Krynica - jak ludzie z mniejszych miejscowości się będą rzucać to ostro prsyzpieszona Jaworzyna niech będzie w (C), a zwykła osobówka bez nazwy w (D). |
Cytat: |
EN81 na odcinku NS - Krynica skomunikowane w Sączu z osobówkami z Tarnowa/Krakowa |
Cytat: |
osobówki z Kryniczanki skomunikowane z IR w Krakowie/Tarnowie, mądrze pomyślane mogłoby być wydłużenie w taryfie REGIO jakiegoś IR w szczytach przewozowych (ferie/wakacje) |
Cytat: |
gdyby było więcej funduszy można powalczyć o dodatkową osobówkę Tarnów - NS - Tarnów np. na EN81 w celu uzupełnienia dużych dziur w rozkładzie w miarę możliwości obiegowych |
Cytat: |
Tylko jest problem - UMWM musi zacząć chcieć uzupełnić flotę szynobusów EN81, bo one będą też ratunkiem dla linii takich jak: Żywiec - Sucha, Kalwaria - BB, Skawina - Oświęcim. |
Cytat: |
Przecież to tylko luźna umowa. |
sheva17 napisał/a: | ||
|
kryniczanin napisał/a: | ||
|
sheva17 napisał/a: |
a szynobus przez wysoki standard na pewno przyciągnie więcej pasażerów. |
Cytat: |
To co autobus straci w korkach względem autobusu nadrabia ponad 2 razy szybszą jazdą na trasie Nowy Sącz - Krynica |
Cytat: |
Co rozumiesz przez stare śmierdzące autobusy, bo chyba nie średnią taboru 8 lat? |
Cytat: |
Tak w ogóle co do śmierdzenia - ktoś w ogóle myje codziennie podłogę w jednostkach i myje/odkurza/pierze siedzenia? |
Cytat: |
5:00 - ok fajnie wyjeżdżających do Poznania, czy Bydgoszczy ale kto tak pojedzie? |
Cytat: |
40 minut na trasie 35 kilometrowej, to średnia prędkość komunikacyjna koło 50-55 km/h jest - dużo? Akurat tyle co wynosi ograniczenie w mieście, a przecież po drodze jest nawet 70? |
Pułtuś napisał/a: |
Pewnie. W EN57 za to nie ma takich problemów
Mi sie Acatusy bardzo podobają i wszelką krytykę widzę jako wieczne malkontenctwo i niezadowolenie MK-oli, którzy szukają dziury w całym. |
Cytat: |
W zimie w plaszczu moze byc ciezko Smile |
Cytat: |
Natomiast Ty jak widać będziesz chwalić co by Ci nie dali, choćby dali jakiś badziew. |
kris123 napisał/a: |
ta ilość panie Huricane jest w Powroźiku?
|
kris123 napisał/a: |
Ja bym z takim rozwiązaniem był ostrożny. Bo może skończyć się stalymi spóźnieniami a w okresie ferii dantejskimi scenami na Krakowie
[ Dodano: 14-02-2011, 15:58 ] Choć takie połaczenia jak czętochowa-zakopane mogloby być, kiedyś był sącz-czwa |
Pułtuś napisał/a: |
Nie wiem czemu od wielu lat uparcie i konsekwentnie nie łączy sie pociagów Krakow-Oswiecim... |
Pułtuś napisał/a: |
Lubliniec-Kraków |
Pułtuś napisał/a: |
Szkoda tylko że jedna jaskolka wiosny nie czyni. |
Pułtuś napisał/a: |
oby jak najwiecej połączonych relacji- Kielce-Zakopane, Częstochowa-Tarnów, Nowy Sącz-Katowice: |
kris123 napisał/a: |
Katowice-Tarnów przebiega przez 2 województwa i raczej wątpię, aby to przeszło, choć tok podróżnych jest podobny. Woj. Sląskie nie jest tym zainteresowane... |
Pułtuś napisał/a: |
ale brać pieniadze za Krynicę, Nowy Sącz, Grybów czy Tuchów to jest przegięcie |
Cytat: |
@loker- Postulujesz brak postoju Dunajca w Bobowej Miasto ?? |
kryniczanin napisał/a: |
A co do Regio. Muszyna Zdrój - po co przepłacać jak i tak za Muszynę trzeba zapłacić, Powroznik - od czasu wyniesienia się stamtąd PR-y nie mają interesu tam stawać. |
lukasz92 napisał/a: |
Co do Muszyny - Zdrój nie byłbym taki pewien, stacja jest dosłownie zaraz obok rynku, tym bardziej dziwne że mało kto tam wsiada, chociaż nie ma się co dziwić, jak na przystanku tym nie ma nawet rozkładu jazdy... |
Cytat: |
REGIO Kraków-Zakopane odjazd 16:25- na starcie 40 pasażerów, słabo. |
Pułtuś napisał/a: |
11-03-2011 piatek: popołudniowy Dunajec na EN71- tłok skandaliczny |
urban2604 napisał/a: |
Tomasz 28.2 i 6.3 też widziałem EN71 , więc pewnie już na stałe u nas jeżdzą . Pewnie z kursów Katowice - Kraków je wzieli . |
dyżurny napisał/a: |
hurricane, ale rano zarówno WOSP jak i Rzeszowianin jada pełne. Więc nie jest zle. Tylko ta osobówka 6:26 z Tarnowa pustawa jedzie. |
Pułtuś napisał/a: |
Dzisiejszy Dunajec, EN77-002, masa ludzi- zastanawiam sie co lepsze- nowoczesna jednostka i tłok w niej, czy dwie stare EN57/EN71 i miejsce siedzące dla kazdego... Mam nadzieje ze gdy przyjdzie reszta Acatusów, to zestawia Dunajca z 2 x EN77. Byłoby wspaniale ! Nowoczesny tabor i miejsce dla każdego.
Cieszy powrót zestawienia 2 x EN57 SPOT na REGIO do Rzeszowa o 15:15- dzis w obu jednostkach ponad 100% frekwencji |
kns napisał/a: |
Lepiej żeby był jakiś super przyspieszony NS - Kraków. |
Cytat: |
A jak upadnie PR Katowice, to dopiero będzie cyrk. |
kris123 napisał/a: |
Dzisiejszy 66129 70% |
kris123 napisał/a: |
Spora frekwa na odc. Kraków-Krzeszowice |
Cytat: |
No tak, jak zwykle kolej obrywa za budowe czy remonty autostrad |
MK_Rabka napisał/a: | ||
Ciekawe czy na odwrót też się tak da? |
loker napisał/a: |
Czyli od Krakowa Gł. 45%
Od Krakowa Płaszowa 63% od Krakowa Łagiewnik 77% |
hurricane napisał/a: |
Dla wszystkich płaczących z Sącza powiem tyle, po kontrowersjach, wprowadzono do obsługi obiegu 2221/2222 w (5)/(6) i (7)/(1) zestawienie 2xEN77. |
Cytat: |
@dyzurny- no nie wiem, ostatnio Dunajec jezdzi zaskakujaco punktualnie. |
Pułtuś napisał/a: |
Rozumiem że potępiasz tą decyzje...? Bardzo się cieszę że tak będzie, o ile nie wymyślą nic nowego. To co działo się w piatki wołało o pomstę do nieba. Jednak napisanie skargi do MZPR coś dało @dyzurny- no nie wiem, ostatnio Dunajec jezdzi zaskakujaco punktualnie. |
Pułtuś napisał/a: |
Na Dunajcu ED72 w malowaniu IR + EN57-1420 wyglada na to ze skonczyly sie czasy Acatusów widziany w Bochni. |
Cytat: |
Bo sprzedaż z terminala nagle 60 biletow byłoby kłopotliwe. |
kris123 napisał/a: |
No niestety ten rozkład na Kryniczance jest porażką. Zgadzam się z tym co piszesz. Co do Jaworzyny to sukces połowiczny, gdyż nadal jedzie jako zwykła osobówka. A to odstrasza od podróży 5 godź. Co ciekawe jak zauważyliście Jaworzyna do Krynicy jedzie dłużej niż 66131.
|
Cytat: |
kris123, Co ci przeszkadzają rewizorzy na zakopiance? |
Cytat: |
nadal to potwierdza, że kolej aglomeracyjna do Bochni miałaby sens, jako uzupełnienie w dobowych szczytach przewozowych. |
Cytat: |
15.05.2011r.
R-33024 Oświęcim-Kr. Płaszów (SPOT) |
Pułtuś napisał/a: |
Mi się marzą pociągi REGIO Tarnów-Katowice, czy Tarnów-Oswiecim, lub Kraków-Czechowice Dziedzice. |
Cytat: |
Sidzinie nie mogłem sprawdzić coś tam..." naście% czyli dwie lub więcej osób ? |
Cytat: |
W ACATUSIE WYBITA SZYBA W JEDNYCH DRZWIACH(NA SZCZĘŚCIE OSZKLENIE JEST PODWÓJNE)-POWIESIŁBYM ZA J.....A TYCH WANDALI |
MK_Rabka napisał/a: |
Dziś na Janosiku pierworodny Acatus.
Frekwencja na odcinku Płaszów - Rabka 40 +- 5%. Po drodze mijane na kierunku przeciwnym EN61-001 oraz EN57-2013 oraz EN57-1035 (skład pusty) |
Pułtuś napisał/a: |
Nie bardzo rozumiem. 5 czy 45 % ? |
lukasz92 napisał/a: |
Większość podróżnych to kolejarze, wsiadający w Zagórzanach. BTW, od kiedy KKA omija Gorlice? |
Pułtuś napisał/a: |
@Mk Rabka- dzieki za screen'y, teraz juz wiem jak kupic bilet na pociag REGIO przez internet Nastepnym razem kupie w necie i wydrukuje. Ciekawia mnie wlasnie reakcje konduktorow zwlaszcza na lokalnych trasach, zobaczymy jak to bedzie |
Cytat: |
Za Skawiną chyba awaria SBL - jazda 20km/h. W Bonarce +8 min. |
Cytat: |
przejazd przy którym to ma miejsce "obsługuje" 1 domostwo... |
Cytat: |
to się zdarza często. |
Cytat: |
, poza Makowem gdzie wczoraj był wypadek. |
Cytat: |
No toteż właśnie mowię, że o frekwencję przyśpieszonych kursów do Gorlic, Kosic czy Ziliny jestem spokojny. |
Cytat: |
A taki student mając kilka pociągow przyśp. zatrzymujących się w Bobowej, Grybowie, czy Ciężkowicach wybierze pociąg. |
Cytat: |
Na długie relacje pociągi przyśpieszone są najlepsze. |
Cytat: |
do Zakopanego Kasprowy powinien być przyśp. maksymalnie. |
CottonwoodEN71 napisał/a: |
Oświęcim-Kraków Gł.: już w Oświęcimiu było ponad 70%, dalej już tylko lepiej, ale wymiana pasażerów nie za duża. Ponad 40 osób przesiadło się z pociągu z Czechowic. Acatus 2. |
Cytat: |
Część osób z TLK i R. zrezygnowała z podróży |
Cytat: |
MK_Rabka, tzn. co? ulotnili się? |
Cytat: |
Ile z tych (30±5)% zostało ? |
Cytat: |
Jak tam się wozi rowery w tych Acatusach ? |
Cytat: |
Mam nadzieję, że będą zamontowane ruchome schody. |
Pułtuś napisał/a: |
A nie orientujesz sie moze, czy na ostatnim pociagu REGIO po 23:00 w stronę Kozlowa jezdzi EN81 czy EN57 ? |
MK_Rabka napisał/a: | ||
Będą. Już on x-nastu/dziesięciu lat jest tam przewidziane miejsce na schody ruchome. |
Cytat: |
Chodzi mi o takie działające schody ruchome i windę, a nie tylko takie z naklejką nieczynne |
CottonwoodEN71 napisał/a: | ||
|
Cytat: |
MK Rabka współczuję |
Cytat: |
. A na marginesie nie dało rady jakoś gościa przegonić z torów? |
Cytat: |
A poczekalnia i kasa zamknięte. Ciekawe co z tym punktem obsługi... |
Cytat: |
Gdzie nasze Jelonki? |
Cytat: |
Kraków Gl.- Oswiecim przez Spytkowice- frekwencja hmmm... 10%. EN57 |
Cytat: |
do Wieliczki EN 71 |
dyżurny napisał/a: |
Po cichu, bez rozgłosu, do końca sierpnia z rozkładu wyleciała wieczorna Jaworzyna na odc. Tarnów - Kraków. |
sheva17 napisał/a: |
Z moich obserwacji około 10, z czego 7 to kolejarze . Jedno miejsce hononorowe dla senatora, jedno dla Krisa, moze jeszcze ktoś się dosiądzie i tak mamy całą ,,ekipę'' na pociąg do Biecza. To połączenie jest bezcelowe Liczy po swojemu korzystając z własnych zasad alegebry, chce dla 4 babci otwierać linie z Chabówki do Sącza |
Cytat: |
Zakopane-NS-Biecz(Gorlice) |
Cytat: |
Czy dobrze rozumiem: nawet na odcinku Limanowa-N. Sącz nie byłoby potoku 1000 os./dzień w 1 kierunku? |
sunday1 napisał/a: |
Potwierdzam, było opóźnienie, ale za to zdążyłem spokojnie dotrzeć na dworzec z pracy, a przy okazji zakupić napój |
sabatnik napisał/a: |
26.09: Zaskakująco niska frekwencja w Regio Trzebinia (o. 4:44) - Oświęcim (ok. 10 os.). Jadąc nim w lutym było więcej osób. Dużo większa frekwencja w Regio do Czechowic (o. 5:38). |
urban2604 napisał/a: |
Pasażerowie z Business Park narzekają na tłok , a sami też do niego się przyczyniają . Mają 2 pociągi na Kraków w odstępie 5 minut (17 20 i 17 25) i zamiast poczekać na ten póżniejszy to wszyscy się pakują do tego pierwszego. |
MaRcin1987 napisał/a: |
Jak kształtuje się frekwencja oraz jakim składem obsługiwane jest połączenie 30220 Oświęcim odjazd 7:20 - Wieliczka Rynek przyj 9:50 |
absolutus1 napisał/a: |
Dziś Regio z Oświęcimia przez Skawine w pociągu 7 osób plus 3 osoby wsiadły w Skawinie i jedna na gapę w Łagiewnikach. 25 minut postoju w Płaszowie. Bez komentarza. Kibelek zmodernizowany każdy z pasażerów miał tyle miejsca co w dobrej limuzynie |
cezary1 napisał/a: |
Konieczne jest uruchomienie pociągów w relacji Trzebina/ Krzeszowice - Bochnia/ Brzesko które obsłużyły by największy potok podróżnych w Małopolsce. ( nie Wieliczka czy Oświęcim, ale Krzeszowice i Bochnia ). Niektórzy z forumowiczów piszą o 20 osobach w Oświęcimiu nazywając to dobrą frekwencją, a 300 osób w pociągu do Tarnowa powoduję, że piszą o sprawnej komunikacji na tym odcinku i że podróżni jadący do Tarnowa nie powinni narzeką zwłaszcza na wielogodzinne " dziury "w wekendowym rozkładzie. |
Cytat: |
Ktoś wie jakie było dziś obłożenie na Dunajcu? Wielu studentów, szczególnie przy długich weekendach, wraca już w czwartek. |
Cytat: |
echałem dziś pociągiem Trzebinia(odj.17:15)-Oświęcim. Wysiadłem w Libiążu. Średnio na badanym odcinku jechało 5 osób. Jechał EN71. I gdzie tu ekonomia?
|
CottonwoodEN71 napisał/a: |
P.S. Nie podoba mi się stan torowiska na przejeździe w Tarnawie Dln. (tuż obok budowanego mostu), przejeżdżał po nim pociąg TLK z dużą prędkością. W życiu nie widziałem tak uginającego się toru. |
sheva17 napisał/a: |
A jak z frekwencją na odcinku Tarnów- Kraków? Modernizacja odstraszyła część pasażerów czy większych zmian nie ma? |
sheva17 napisał/a: |
Masakra. Nawet na kluczowej linii w regionie kolej przegrywa z transportem drogowym. |
Cytat: |
Pewnie na odcinku Kraków-Krzeszowice po południu jedzie dziki tłum stąd tak duży skład. |
danio napisał/a: |
Pociągi z Wadowic do Bielska wożą po 10-20 osób , natomiast pociąg bezpośredni z Krakowa do Bielska ma ok 40-50 osób . |
Castaway napisał/a: |
Pułtuś, a ilu tych studentów dojechało do samego NS? Czyżby w końcu więcej ludzi dowiedziało się o PWDC? Student może jechać godzinkę dłużej, byleby piątka w portfelu na 2 piwka pozostała |
Cytat: |
Kraków - Krynica [d. Jaworzyna]: |
Pułtuś napisał/a: |
... W Saczu wysiadlo cos kolo 50 osob, ale watpie by bylo wsrod nich duzo osob jadacych z samego Krakowa. |
Tomasz napisał/a: |
Muszę jednak pochwalić rewizorów PR za dokładne kontrole i wyczerpujące odpowiedzi na pytania związane z koleją : ) |
Cytat: |
Podejrzewam że sporo wysiadło w Bobowej Miasto a potem samochodami do Gorlic |
Elektronik napisał/a: | ||
Których spotkałeś? |
Castaway napisał/a: |
To uzasadnione podejrzenia czy raczej marzenia ściętej głowy? |
Cytat: |
. Może to było w okolicach Nowego Sącza? Ostatnio w pociągach z Nowy Sącz lub do Nowy Sącz przyjeżdżają pełne składy pełne wandali. |
grzesik56 napisał/a: |
do Wieliczki jest tak samo,linia po remoncie a czas jazdy jest dłuższy niż przed i pociągi muszą stać do planu |
Woojtek napisał/a: |
Kiedyś zapytałem e-mailowo PR dlaczego pociągi jadące do Oświęcimia i Katowic nie rozpoczynają biegu w Płaszowie oraz dlaczego nie ma bezpośrednich pociągów z Tarnowa do Katowic/Oświęcimia (po ich likwidacji) w odpowiedzi poinfromowano mnie że tak się dzieje ze względu na małą przepustowość szlaku Kraków Główny - Kraków Płaszów :-( |
Tomasz napisał/a: |
Elektronik zgadzam się z Tobą - szlak jest zajęty przez podsyły. Dlaczego te podsyły nie mogą być REGIO? Przepustowość szlaku zostanie taka sama, a zostaną uniknięte dodatkowe koszty związane z uruchomieniem muchowozów z maszynistą. Jak łatwo można operować słowami i tak napisać wiadomość żeby można było zapisać zupełnie inną informację i ukryć pewne fakty(bo jak ktoś zna szlak Kraków Gł - Kraków Pł to wie o co chodzi). |
Cytat: |
Dlatego los połączen przez Spytkowice jest przypieczętowany. Moze kiedys dojdzie do reaktywacji, przy lepszej sytuacji finansowej wojewodztwa, niezbednej rewitalizacji i zwiekszeniu ilosci polaczen. |
yosujiro napisał/a: |
To czemu nie zareagowales? Ja juz raz mialem taka sytacje i dzieki mojej reakcji kobieta nie stracila portfela a goscia zlapal przechodzacy obok SOK. Zamiast teraz dawac rady trzeba bylo wtedy dzialac. Pomyslales ile osob gosc mogl jeszcze przez brak Twojej reakcji "zkroic"? :\ |
Cytat: |
pytam się jej o godzinę - bez wahania na totalnym luzie mi odpowiedziała |
Tomasz napisał/a: |
Wczoraj jechałem 30132 - za Krakowem Głównym 2 podejrzanych typów, moja torba siedziała obok mnie, (...) Pozdro |
Woojtek napisał/a: |
Jutro otwierają autostradę do Tarnowa - Szwagropol i Mądel zacierają ręce :-( |
Castaway napisał/a: |
Chociaż może te pociągi się obronią - w końcu bus pojedzie autostradą prosto do Tarnowa i, poza Bochnią i Brzeskiem (a i to nie wiadomo), nie będą obsługiwać innych miejscowości na trasie linii kolejowej. |
Pułtuś napisał/a: | ||
[ciach] Ale to nie jest tak, że tylko krytykuje. Wyjscie z sytuacji jest i oto one: PR Krakow niech przykryje czapką ewentualna oferte busiarza i poki czas uruchomi 8-10 kursow autobusow do Tarnowa z czasem przejazdu ok 1:30. Wtedy ewentualnej konkurencji ciężej bedzie wejsc. Ale cóż, nikt w PR Krakow na to nie wpadnie, bo pracownicy zajęci są obroną przywilejów socjalnych, zniżek, itp. Gdzie tam pasazer. |
Cytat: |
-Czestochowa |
Rover napisał/a: |
Witam dobrze się zapowiada przyszłość linii 117 nie pojeździmy długo w tych komfortowych warunkach jakie zapewnia spółka Przewozy Regionalne. |
Kod: |
Czy KŚ przejmą całą trasę do Krakowa? |
Cytat: |
Ja nie mam nic przeciwko EN81 na kryniczance, ale na odc. Tarnow-Krakow to jest przegiecie biorac pod uwage malejącą liczbe polaczen Rolling Eyes
|
Cytat: |
1. Jeżeli pieniądze z trasy Oświecim - Spytkowice - Kraków przeszły na Wadowice - Kraków, to jest to błąd. |
Cytat: |
4. Rozkład na Wadowice-Kraków jest źle ułożony |
Cytat: |
Odcinek Brzeźnica - Podbory Skawińskie nadal jest remontowany i remont dobiega końca. |
Pułtuś napisał/a: |
Jak długi to odcinek, jaki zakres prac, o ile wzrośnie predkosc. |
Leniwiec napisał/a: |
80 km/h, nie tak źle, handlową prędkość na poziomie 50 km/h da się utrzymać, to starczy jak na lokalną linię. |
Leniwiec napisał/a: |
emele, tylko do Spytkowic czy do Oświęcimia? |
Kod: |
W Wadowicach 11 osób, Klecza Górna 1, Kalwaria Lanckorona 13, |
Cytat: |
Z Krakowa do Tarnowa pociągiem jeżdżą osoby ze zniżką kolejarską, albo masochiści-mkole |
Cytat: |
Pułtuś, to są wczesnoporanne pociągi. Smile |
Castaway napisał/a: |
A jakiekolwiek pociągi jeżdżące po woj. małopolskim mają przyzwoitą frekwencję? Bo po uwaleniu E-30 śmiem wątpić... |
Pułtuś napisał/a: |
Aha, i Nikifor poleciał. Z Tarnowa na Sącz dziura od 7:30 do 14:30 |
Cytat: |
Czyli w pewnym departamencie UMWM szczegółowo przeczytano wnioski ze społecznych konsultacji i zrobiono dokładnie odwrotnie. Wiem, bo sam m.in. wnioskowałem o załatanie koszmarnej dziury w kierunku do Nowego Sącza po 7.30. |
Cytat: |
Konsultacje okazały się fikcją, na żadnej z linii nie uwzględniono żadnej uwagi pasażerów. |