sphinx napisał/a: |
żadne województwo nie chce popełniać tego błędu.
|
ET05 napisał/a: |
Od opolskiego Newag zażyczył sobie specyfikacji sterowania wielokrotnego |
sphinx napisał/a: |
prawo pozwala żeby jeden podmiot (ZNTK jest własnością Pesy) złożył dwie oferty w tym samym przetargu? |
Dzulikiewicz napisał/a: |
Newag złożył odwołanie od warunków przetargu na dwuczłonowca:
http://www.wrota.podkarpackie.pl/res/bip/um/org/2010/szynobus_55.10_odwo_anie.pdf |
sphinx napisał/a: |
ZNTK MM to nic innego jak Pesa, nie oddzielny producent. Oferuje Pesowskie SA134 w zubożałej wersji, z gorszych materiałów (o nieznanej trwałości). |
Cytat: |
Oferuje Pesowskie SA134 w zubożałej wersji, z gorszych materiałów (o nieznanej trwałości). |
ET05 napisał/a: |
Protesty - to jedyny sztandarowy wyrób jednego z producentów. |
ET05 napisał/a: |
Protesty - to jedyny sztandarowy wyrób jednego z producentów. |
ET05 napisał/a: |
Zakup kompatybilnych pojazdów pod względem obsługi, sterowania wielokrotnego, części zamiennych i serwisu jest bezczelny? |
ET05 napisał/a: |
W jednym z przetargów była, ale została skutecznie oprotestowana. |
BR232 napisał/a: |
5 jednoczłonowców to będzie zapewne zubożona i przedłużona wersja SA135. |
alojz napisał/a: |
Dziś powinny być już dostarczone: jeden SA134 i trzy SA135.
Dojechały? Bo jak na razie dostępna fotka z jazd próbnych |
DarekP napisał/a: | ||
Gdzie zrobione foto - blisko producenta, czy już na południu? |
patryk92 napisał/a: |
Na trasie Jasło-Zagórz pojawił się już jeden nowy szynobus SA135-xxx, a drugiego jeszcze nie widziałem. Jechał on jako R-7022 (Zagórz-Jasło) o godz. 14.02 na stacji w Jedliczu. |