| sphinx napisał/a: |
| żadne województwo nie chce popełniać tego błędu.
|
| ET05 napisał/a: |
| Od opolskiego Newag zażyczył sobie specyfikacji sterowania wielokrotnego |
| sphinx napisał/a: |
| prawo pozwala żeby jeden podmiot (ZNTK jest własnością Pesy) złożył dwie oferty w tym samym przetargu? |
| Dzulikiewicz napisał/a: |
| Newag złożył odwołanie od warunków przetargu na dwuczłonowca:
http://www.wrota.podkarpackie.pl/res/bip/um/org/2010/szynobus_55.10_odwo_anie.pdf |
| sphinx napisał/a: |
| ZNTK MM to nic innego jak Pesa, nie oddzielny producent. Oferuje Pesowskie SA134 w zubożałej wersji, z gorszych materiałów (o nieznanej trwałości). |
| Cytat: |
| Oferuje Pesowskie SA134 w zubożałej wersji, z gorszych materiałów (o nieznanej trwałości). |
| ET05 napisał/a: |
| Protesty - to jedyny sztandarowy wyrób jednego z producentów. |
| ET05 napisał/a: |
| Protesty - to jedyny sztandarowy wyrób jednego z producentów. |
| ET05 napisał/a: |
| Zakup kompatybilnych pojazdów pod względem obsługi, sterowania wielokrotnego, części zamiennych i serwisu jest bezczelny? |
| ET05 napisał/a: |
| W jednym z przetargów była, ale została skutecznie oprotestowana. |
| BR232 napisał/a: |
| 5 jednoczłonowców to będzie zapewne zubożona i przedłużona wersja SA135. |
| alojz napisał/a: |
| Dziś powinny być już dostarczone: jeden SA134 i trzy SA135.
Dojechały? Bo jak na razie dostępna fotka z jazd próbnych |
| DarekP napisał/a: | ||
Gdzie zrobione foto - blisko producenta, czy już na południu? |
| patryk92 napisał/a: |
| Na trasie Jasło-Zagórz pojawił się już jeden nowy szynobus SA135-xxx, a drugiego jeszcze nie widziałem. Jechał on jako R-7022 (Zagórz-Jasło) o godz. 14.02 na stacji w Jedliczu. |