sasho33 napisał/a: |
Uważam, że to świetny pomysł. |
Cytat: |
Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku |
Cytat: |
oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB. |
Beatrycze napisał/a: |
Pomysł jest idiotyczny a nie świetny. Skoro światłe umysły PKP IC ubzdurały sobie, aby pasażerowie kontrolowali czystość w pociągach to niech jeszcze zaprzęgną tych pasażerów do sprawdzania biletów w ramach akcji "Pokaż Bilet". Wtedy pasażerowie będą donosić do centrali PKP IC nie tylko o brudnych wagonach, ale także o gapowiczach i konduktorach-łapówkarzach. |
Cytat: |
Akcję uzupełnią wewnętrzne, szczegółowe kontrole ze strony upoważnionych pracowników spółki. |
Cytat: |
Wtedy pasażerowie będą donosić do centrali PKP IC nie tylko o brudnych wagonach, ale także o gapowiczach i konduktorach-łapówkarzach |
Noema napisał/a: |
To ja proponuję jeszcze akcję "Sprawne Hamulce". |
Cytat: |
Pasażerowie zauważyli i docenili także pozytywne zmiany, jakie PKP Intercity wprowadza w swoich pociągach. Pan Marcin zauważa: Pociąg TLK Tour de Pologne**. Piątek 19.11.2010 godz. 16:00 z Białegostoku do Warszawy. Szok! po prostu szok. Na stacji mycie okien, w pociągu mydło, papier, WODA (!) i do tego odświeżacz powietrza w wc. Czysto! Bardzo miłe zaskoczenie. |
Cytat: |
mydło, papier, WODA (!) |
Papero napisał/a: |
Sitkowska chyba sama sobie to wymyśliła Odświeżacza powietrza ze świecą szukać w EIC a co dopiero w TLK ! |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Może na podłodze była |