| Cytat: |
| Dwa lata temu widziałem egzemplarz 013 na chodzie (ZPR Kraków), ale nie wiem czy nadal jeździ |
| EU07-469 napisał/a: |
| Zatem jedynym z 1961 roku jest stojący w Rzeszowie 001... |
| EU07-469 napisał/a: |
| W tym roku EZT EN57 (5B+6B+5B) mają swój jubileusz. 50 lat temu z taśmy fabryki PaFaWag Wrocław (dziś Bombardier) zjechał pierwszy egzemplarz tej najdłużej na świecie (bo aż do 1993 roku) produkowanej jednostki. |
| snajper napisał/a: |
| W styczniu stał schowany głeboko w szopie Sucha Beskidzka więc już go nie ma w Rzeszowie. |
| Cytat: |
|
Więc do którego zakładu trafił 1545? Jest on w ogóle na chodzie? |
| baflo napisał/a: |
| Tak sobie wczoraj siedziałem i zrobiłem listę Katowickich Indiańców, część na chodzie część nie wiadomo gdzie (czytaj. krzaki...):
EN57-693, 909, 927, 974, 983, 986, 996,1003, 1020,1182, 1186,1200, 1211, 1216, 1255, 1284, 1477, 1491, 1679, 1735, 1931, 1932, 1933 |
| Cytat: |
| ... 996 ... |
| mk1992 napisał/a: |
| Więc do którego zakładu trafił 1545? Jest on w ogóle na chodzie? |
| bartek 27 napisał/a: |
| 1687 przeszedł z PR Opole do PR Katowice
1575 przeszedł z PR Kraków do PR Katowice Narazie tyle nowości . |
| Cytat: |
| Full plastik- 815, 1501, 1751, 1774, 1782, 1937, 1938, 1940 |
| Cytat: |
| Jest jakiś rodzynek z drewnianymi ławami |
| MK_Rabka napisał/a: |
| Jest jakiś rodzynek z drewnianymi ławami? |
| Cytat: |
| a w EN57 od początku były skajowe siedzenia. |
| Cytat: |
| A jak to było z plastikami? O ile rozumiem obecnośc plastików w późnych egzemplarzach (kryzysowy koniec lat '80, "nowoczesność" itp), to skąd się wzięły te straszne niskie plastiki w niskich numerach (wspomniane 012 i 022) - wstawione przy którejś rewizji? |
| yusek napisał/a: |
| Natomiast pomarańczowe plastiki miały być do składów regionalnych, są one nieco wygodniejsze. |
| Cytat: |
| Co do niskich plastików, z tego co kojarzę, to bodajże katowickie 041 i 042 również je posiadają. Coś okropnego... |
| Adams napisał/a: | ||
O ile dobrze kojarzę to pierwsze fabryczne plastiki w EN57 pojawiły się pod koniec lat 80-tych (min. w jednostkach z nowym czołem typu ED72) i zapewne się komuś spodobało to że są wandaloodporne i przy okazji rewizji i remontów zaczęli je masowo montować do starszych jednostek. O ile jestem w stanie zrozumieć "plastikową" jednostkę w relacjach lokalnych (do 2 godzin), ale puszczanie tego typu składów na pociągi IR uważam za lekceważenie pasażera. Takie "kwiatki" niestety się trafiają min. w IR "Semafor" i "Reymont" relacji Kraków Gł. - Łódź Fabryczna. Dodam tylko że połączenia te obsługuje ZPR Bydgoszcz. |
| Patryk180 napisał/a: |
| Adams, a wiesz jakie te jednostki miały numery? |
| Cytat: |
| lecz w grudniu zeszłego roku zostały przekazane do PR Kraków |
| Cytat: |
| 1946 oraz EN57 1947 |
| Kamil napisał/a: |
| Jakie lokomotywy elektryczne chcą modernizować PR ? |
| Tomasz K. napisał/a: |
| Gdyby PR miał elektryczne lokomotywy to nie wypożyczaliby ET22 od PKP Cargo. |
| szymkalisz napisał/a: |
| Przewozy Regionalne starają się o pieniądze na modernizację:
Modernizacja 32 lokomotyw elektrycznych (Przewozy Regionalne). |
| Cytat: |
| czy mają również swoje lokomotywy? |
| szymkalisz napisał/a: |
| Przewozy Regionalne starają się o pieniądze na modernizację:
Modernizacja 32 lokomotyw elektrycznych (Przewozy Regionalne). |